Gå til innhold

Er dette mulig i det hele tatt?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ååå, fyflate, jeg MÅ gå ned 10 kg til den 25 august!!!! Har knekt begge beina, så er ikke mulig for meg å trene ( et også derfor jeg har gått opp 10 kg, har trøstespist... ). Skal i bryllup den lørdagen, skal være brudepike ( on wheels ) og den kjolen brudepikene skal ha passer meg perfekt når jeg er 10 kg mindre!! Så 10 kg ned til 25 august, hva gjør jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du klarer 6 kg til den tid, hvis du begynner i dag på Nutrilett eller tilsvarende VLCD kur (Very Low Calorie Diet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mulig..det er 20 dager det..Men hvorfor i alle dager har du komt på dette i dag-regner ikke med de ti kg plutselig var der i dag tidlig?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ, fyflate, jeg MÅ gÅ ned 10 kg til den 25 august!!!! Har knekt begge beina, sÅ er ikke mulig for meg Å trene ( et ogsÅ derfor jeg har gÅtt opp 10 kg, har trøstespist... ). Skal i bryllup den lørdagen, skal være brudepike ( on wheels ) og den kjolen brudepikene skal ha passer meg perfekt nÅr jeg er 10 kg mindre!! SÅ 10 kg ned til 25 august, hva gjør jeg?!

Da skaffer du deg en ny kjole. Sansynligheten for at du klarer 10 kg pÅ 3 uker er sÅ minimal at det er liten vits i Å forsøke. Begyn gjerne Å slanke deg, men Å innlede en usun sultekur som du sansynlig vis ikke gÅr ned mer enn halvparten av det du trenger pÅ, er bare dumt. Skaff deg en kjole som passer og ha det gøy i bryllupet. Det er ikke sÅ morro Å gÅ i en kjole som du for sÅvidt fÅr pÅ deg, men som egentlig er for trang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PSMF! Du kan klare det om du går på den! eller, ihvertfall godt opp i mot 10 kilo kanskje.. Ei jeg kjenner gikk ned 14 kilo på den dietten.. På ca 1 1/2 mnd, Hun var ikke kjempestor. 89 kg når hun begynte.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...