Overskrift på Sol idag: Seth på 81 åTTIEN åR ble pappa i sommer. Er det mulig sier nå jeg og er helt IMOT når så gml menn blir fedre. Det er vel heller tvilsomt at han lever til over 100 og får følge sønnen sin i oppveksten.
For eller imot??????
Opprettet av
Anonym bruker
, aug. 04 2012 15:09
4 svar til dette emnet
Skrevet 04 august 2012 - 15:09
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 04 august 2012 - 15:29
Syns synd på barna
Av og til er det godt å ta en pause i jakten på lykken, og bare være lykkelig...
Skrevet 04 august 2012 - 15:43
Jeg har ikke lest saken, men det er vel ikke værre enn om moren skulle funnet en annen far som ikke kan bidra i barnets oppvekst. Om han er fraværende fordi han ikke gidder å ha noe med ungen å gjøre eller fordi han er død betyr vel egentlig ikke så mye i hverdagen. Gamle folk har jo også ofte formue. Det er heller ingen ulempe å få med seg i ung alder.
Selvfølgelig synd hvis sæden er dårlig slik at barnet blir sykt, men ellers ser jeg ikke det store problemet hvis moren er en oppegående bra dame.
Selvfølgelig synd hvis sæden er dårlig slik at barnet blir sykt, men ellers ser jeg ikke det store problemet hvis moren er en oppegående bra dame.
Skrevet 04 august 2012 - 15:48
Heldigvis så bryr disse menneskene seg lite om om andre er for eller imot.
Jeg gidder ikke irriterer meg over andres valg.
Noen velger å få barn selv om de mangler alle lemmer, om de har en dødelig sykdom, om de vet at det er stor sjans for at barnet arver en genfeil, om de vet at partneren er en dritt, om de har rusproblemer, om de har psykiske problemer, om de har fysiske problemer......
Om enhver passer på seg selv, så skal jeg passe på meg.... Det blir ofte best slik...
Jeg gidder ikke irriterer meg over andres valg.
Noen velger å få barn selv om de mangler alle lemmer, om de har en dødelig sykdom, om de vet at det er stor sjans for at barnet arver en genfeil, om de vet at partneren er en dritt, om de har rusproblemer, om de har psykiske problemer, om de har fysiske problemer......
Om enhver passer på seg selv, så skal jeg passe på meg.... Det blir ofte best slik...
Skrevet 04 august 2012 - 15:54
Fy faen......Hiv han på hue og ræva ut!