Gå til innhold

PSMF


stretchy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Her blir det desverre utsatt, holdt fra mandag til onsdag, så var all energi tappet, lite mat, enda mindre søvn, en sønn som er krevende og meg som er gretten, mens man prøver å slanke seg, forholde seg til guttungen, ta seg av lillesøstra og huset osv.

Ble "litt" for mye for meg akuratt nå merket jeg.

Håper på å være igang igjen om ca 2 ukers tid, maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hiver jeg meg på her også :-)

Jeg er bare på dag 3, men kroppen min har fortsat abstinenser etter sukker og karb. Dessuten blir jeg sulten igjen kort tid etter hvert måltid, er det andre som erfarer ette? Går det over? Jeg spiser det jeg skal, 150g protein/under 20g fett/karb, og omega3+vitaminer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare på dag 3 jeg også-forrige gang gikk jeg til og med dag 5 så jeg har enda ikke testet det ut lenge. Min erfaring med andre slankemetoder/ kurer er at den sultfølelsen roer seg:)Merker det ikke så veldig på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hiver jeg meg på her også :-) Jeg er bare på dag 3, men kroppen min har fortsat abstinenser etter sukker og karb. Dessuten blir jeg sulten igjen kort tid etter hvert måltid, er det andre som erfarer ette? Går det over? Jeg spiser det jeg skal, 150g protein/under 20g fett/karb, og omega3+vitaminer.

 

Ja, merker dette! Er stapp mett etter et måltid, men en halvtime senere er jeg skrubbsulten. Regner egentlig med at det er et godt tegn? ;) Sliter også med litt abstinenser, men er på dag 4 nå, og det har roet seg litt. :) Håper det blir bedre, har hørt den første uka er verst. Dessuten gleder jeg meg til oppkarbingsdag etter en uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hiver jeg meg på her også :-) Jeg er bare på dag 3, men kroppen min har fortsat abstinenser etter sukker og karb. Dessuten blir jeg sulten igjen kort tid etter hvert måltid, er det andre som erfarer ette? Går det over? Jeg spiser det jeg skal, 150g protein/under 20g fett/karb, og omega3+vitaminer.
Ja, merker dette! Er stapp mett etter et måltid, men en halvtime senere er jeg skrubbsulten. Regner egentlig med at det er et godt tegn? ;) Sliter også med litt abstinenser, men er på dag 4 nå, og det har roet seg litt. :) Håper det blir bedre, har hørt den første uka er verst. Dessuten gleder jeg meg til oppkarbingsdag etter en uke. :)

"Bra" det er flere som opplever dette - da er det ikke meg eller min mat det er noe feil med! Sitter akkurat og gnafler på lunchen ( sto opp kl.11), som er kyllingfilet og squash ("stekt" med litt vann og sterkt indisk karripulver ).

Ikveld blir det elgstek med blomkål og broccoli ( fordelt over 2 måltider)

 

Jeg er veldig motivert, og gleder meg til karbdag neste lørdag (bursdagsmiddag)

Hva spiser dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg spist:

 

Frokost: Eggehviter av et halvt egg, 50 gram krydret kyllingfilet og tomatsalat med hvitløk og krydder.

 

Mellommåltid: Proteinshake.

 

Lunsj: Flatbiff av svin med hjemmelagt løksuppe til.

 

Middag: Karbonadedeig, grønnsaker og mager kesam.

 

Kvelds: Proteinshake og/eller skinkestek med litt salt.

 

Føler jeg spiser middag 5 ganger om dagen. Haha. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sykt lyst på en pose godteri!!Har sett på barn og lørdagsgodteri en stund nå..vanskelig å holde seg unna!:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
jeg har sykt lyst på en pose godteri!!Har sett på barn og lørdagsgodteri en stund nå..vanskelig å holde seg unna!:S

 

Når slikt kommer over deg, planlegg dagen, så når tiden for lørdagskosen til ungene kommer, kan du spise 1/2 - 1 boks cottage cheese med noe bringebær/blåbær eller lignende i ;) Var min redning av lørdags "godt" sist runde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halv eggehvite??? Jeg spiser 4 eggehviter som omelett til frokst!?

 

Ja, men spiste kylling også da. Også tar jeg en del proteinpulver om dagen, for jeg klarer ikke alltid så ekstremt mye mat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sykt lyst på en pose godteri!!Har sett på barn og lørdagsgodteri en stund nå..vanskelig å holde seg unna!:S
Når slikt kommer over deg, planlegg dagen, så når tiden for lørdagskosen til ungene kommer, kan du spise 1/2 - 1 boks cottage cheese med noe bringebær/blåbær eller lignende i ;) Var min redning av lørdags "godt" sist runde ;)

 

Uff, jeg synes cottage cheese er så ekkelt. :P Men kesam med fun light var ganske ok. Kan ikke slå smågodt da. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
jeg har sykt lyst på en pose godteri!!Har sett på barn og lørdagsgodteri en stund nå..vanskelig å holde seg unna!:S
Når slikt kommer over deg, planlegg dagen, så når tiden for lørdagskosen til ungene kommer, kan du spise 1/2 - 1 boks cottage cheese med noe bringebær/blåbær eller lignende i ;) Var min redning av lørdags "godt" sist runde ;)
Uff, jeg synes cottage cheese er så ekkelt. :P Men kesam med fun light var ganske ok. Kan ikke slå smågodt da. Haha.

 

Går også med kesam med funlight, eller med oppdelt bær/frukt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hvor lenge dere har tenkt å holde på, folkens? :) Det er litt spennende! Jeg har egentlig bare tenkt to uker, siden jeg har "ferie" i en 1.5 til før studiestart. Da passet det bra å prøve nå, dessuten er det jo fint å føle seg litt finere når man skal bli kjent med masse nye folk. :) Jeg får se hvor lenge jeg orker, kan hende det blir lengre hvis resultatene fortsetter å være så bra. Kan hende jeg får helt hetta før det også, merker at man må ha ganske sterk vilje for å få det til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor lenge dere har tenkt å holde på, folkens? :) Det er litt spennende! Jeg har egentlig bare tenkt to uker, siden jeg har "ferie" i en 1.5 til før studiestart. Da passet det bra å prøve nå, dessuten er det jo fint å føle seg litt finere når man skal bli kjent med masse nye folk. :) Jeg får se hvor lenge jeg orker, kan hende det blir lengre hvis resultatene fortsetter å være så bra. Kan hende jeg får helt hetta før det også, merker at man må ha ganske sterk vilje for å få det til. ;)

 

Jeg håper å holde på i 2-3 mnd (og så gå over til vanlig lavkarbo livsstil ).

Jeg har 40kg overvekt jeg vil bli kvitt - så håper på å gå ned ihvertfall 20kg på psmf, og så ta det litt roligere i svingene med lavkarbo etterpå.

Målet mitt er å miste de 40 kiloene iløpet av et år, og forandre livsstil.

Jeg har viljestyrke, klarte å slutte å røyke etter over 20 år, og slanket meg 15 kg tidligere. Det somer greia for meg, er å ikke gå i fella og falle tilbake i gammel vane....

 

Kjempetopp å utveksle erfaringer her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :( Idag hadde jeg gÅtt opp 300 gram. Ikke all verdens, men jeg synes det var kjempekjipt. Hehe. Jeg var flink igÅr, spiste det jeg skulle, men jeg gikk en veldig lang tur. Kan det ha noe Å si? Jeg vet jo at man skal være forsiktig pÅ kardio, men i helgene blir det jo en del aktivitet pÅ grunn av barna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet kan man jo variere et par kg iløpet av menstruasjonssyklusen, eller kanskje du skal prøve å ta en tur på do, kanskje er det der de 300g ligger (fnis).. tror ikke du trenger å ha panikk...

Jeg fant badevekta mi bakerst i en skuff (trodde jeg hadde kasta den), så trenger bare nye batterier så kan jeg også veie meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkere å gå ned ja:)Men, kan det ha noe med hvis man f.eks spiser mye salt?At vannet bindes i kroppen da?Eller var det veldig dumt tenkt?!:-P

 

Har dere tenkt å belønne dere selv på veien mot mål?Jeg har leenge veid mellom 64 og 66, og kommer ikke under-skal ned i 55 etter planen, og har bestemt meg for å belønne meg selv med konsert i slutten av mnd hvis jeg klarer å komme ned på 50 tallet:)Har veeldig lyst på konsert, og har veeldig lyst å se 50 tallet på badevektet...Det er vel ca 7 år siden sist:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet kan man jo variere et par kg iløpet av menstruasjonssyklusen, eller kanskje du skal prøve å ta en tur på do, kanskje er det der de 300g ligger (fnis).. tror ikke du trenger å ha panikk... Jeg fant badevekta mi bakerst i en skuff (trodde jeg hadde kasta den), så trenger bare nye batterier så kan jeg også veie meg..

 

Haha, kanskje det ja! Men ja, nærmer meg mensen, så kan være derfor. Går alltid opp en del da. Uff, har gått på en skikkelig smell idag, rett og slett. Er så vanvittig matlei. Føler nesten ikke jeg gjør annet enn å lage mat og spise. Og begynner virkelig å mislike kjøtt. Andre som har det sånn, eller går det lekende lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt matlei,men det er jo og pga at jeg er lite krativ i matlagingen så det blir det samme i ulike kombinasjoner!Men jeg SKAL holde ut til jeg ser femtitallet!!

 

Men jeg føler og på det at det blir mye matlaging, spising og oppvask- har ikke oppvaskmaskin.

 

Hadde sei og løk i går, det vokste litt i munnen så jeg tror jeg må kutte ut det som mat for en stund hvertfall:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke store repertoaret av matretter her heller, men det har jo også en del med økonomi å gjøre.

 

Men dette SKAL jeg klare, jeg orker ikke hate kroppen min lenger. Orker knapt se meg i speilet.

Ikke gi opp dere andre!

Jeg spiser kokt skinke, eggehviter, kyllingfileter, scampi, reker, strimlet svinekjøtt, karbonadedeig og litt elg som jeg har fra før i frysern.

Har kjøpt inn laks, men den har litt vel mye fettinnhold syns jeg, da blir det vanskelig å kombinere resten av måltidene uten å gå over 20g grensa.

 

Det å glede seg til oppkarbingsdagen gir meg ork til å fortsette - men tygging av kjøtt er ikke så stas lenger, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her. Har oppvaskmaskin da, men må kjøre den 2-3 ganger daglig nå. Litt mer oppvask enn å bare ta en brødskive. :) Må ærlig innrømme at jeg sprakk litt idag, ikke bra altså, men forhåpentligvis var det det jeg trengte for å fortsette på ny frisk igjen imorgen. Usj, skuffa over meg selv da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mange kcal ca ligger dere på daglig? Jeg kommer meg ikke over 800kcal, syns det er ekstremt lite - men jeg er ikke slapp og svimmel, så kropen fungerer jo tydeligvis...

Har ikke begynt med styrketrening enda, har som mål å få gjort en liten økt imorgen ( er fullstendig utrent, blir andpusten bare jg går opp bakken til bhg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på rundt 7-800 kalorier, som regel midt mellom der en plass. Det er lite ja, men har ikke merket noe særlig til slapphet. Litt svimmel hvis jeg reiser meg fort, men ikke stort mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...