Har sommerjobb, og det er så utrolig kjedelig. Ikke har jeg så veldig mye å gjøre heller, så jeg må drøye litt og fordele oppgavene utover dagen. Kjeder meg ihjel! I dag tror jeg at jeg sniker meg avgårde litt tidlig. Heldigvis bare to uker igjen....
Å herreguuuuuud, jobben min er så kjedelig!!
Opprettet av
Anonym bruker
, aug. 03 2012 13:54
8 svar til dette emnet
Skrevet 03 august 2012 - 13:54
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 03 august 2012 - 14:00
Det verste med å ha en kjedelig jobb, er at man må late som man ikke kjeder seg. Mens man egentlig teller sekunder og minutter.
Skrevet 03 august 2012 - 14:17
Kan du ikke be om noe flere arbeidsoppgaver da? Dagen går jo sååå sakte når man ikke har noe å gjøre.
Skrevet 03 august 2012 - 14:20
Først ville jeg spurt om flere oppgaver eller funnet på noen selv.
Rense tastaturet, tørke støv, vaske minikjøkkenet, rydde i hyller.
Man sniker seg i hvert fall ikke avgårde tidligere selv om man synes jobben er kjedelig.
Rense tastaturet, tørke støv, vaske minikjøkkenet, rydde i hyller.
Man sniker seg i hvert fall ikke avgårde tidligere selv om man synes jobben er kjedelig.
Skrevet 03 august 2012 - 14:26
Anonym bruker skrev 03 august 2012 - 14:20:
Først ville jeg spurt om flere oppgaver eller funnet på noen selv. Rense tastaturet, tørke støv, vaske minikjøkkenet, rydde i hyller. Man sniker seg i hvert fall ikke avgårde tidligere selv om man synes jobben er kjedelig.
Alt det der har vi vaskekjerringer til å gjøre vet du
Skrevet 03 august 2012 - 14:27
LuksusLiv skrev 03 august 2012 - 14:17:
Kan du ikke be om noe flere arbeidsoppgaver da? Dagen går jo sååå sakte når man ikke har noe å gjøre.
Ja, tiden går kjempesakte. Men nei, det er ikke flere arbeidsoppgaver. De har tatt ganske kraftig i når de har ansatt sommervikarer, og det er alt for mange delt på for lite jobb.
Skrevet 03 august 2012 - 14:27
Det var ment som eksempler, klarer du virkelig ikke å se noen andre arbeidsoppgaver???
Skrevet 03 august 2012 - 14:29
Hva slags sted jobber du?
Som arbeidsgiver ville i hvert fall jeg satt stor pris på ansatte som viste initiativ og som kanskje så noen muligheter andre ikke ser.
Som arbeidsgiver ville i hvert fall jeg satt stor pris på ansatte som viste initiativ og som kanskje så noen muligheter andre ikke ser.