Gå til innhold

Inspirert :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har svigerforeldre som aldri har passet barnet vårt,er det uvanlig?? Barnet er 4 år, svigerforeldre er 48 og 49 år og har kun et barnebarn. De er friske og raske. Får så mange rare blikk når noen spør om ikke vi kan høre med de om pass, og jeg svarer at de aldri har passet før. De bor 8 min fra oss. Uvanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det syns jeg hørtes rart ut, ja. Men det er vel ikke for alle å ha barnebarn på overnatting og lignende? Jeg syns det virker som at enkelte som blir besteforeldre tidlig ikke er helt "klar" for det og vil leve en stund uten barn og gjør sine egne ting. Nå vet jeg jo ikke hva som er tilfellet hos dere, dette er jo bare det som falt meg inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det slik at svigermor ikke kan barn under 4 år og får panikk visst hun må passe små barn ( under 4) kanskje dine er litt slik og at de får litt panikk av småttiser alene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo litt uvanlig ut. Men de er da unge besteforeldre og fikk barn relativt tidlig også vil jeg tro? Kanskje de føler for å leve litt uten å ha ansvaret for et barn. De har jo også sine egne liv, og flere år igjen og jobbe så kanskje de vil ha fritid og ferien sin for seg selv? Min far er veldig flink til å stille opp for mitt barn, og han sier han er redd for at han plutselig skal bli syk eller "for gammel" så vi må gjøre det beste ut av den tida vi har nå. Han er en del eldre, så tenkte det kan ha noe med saken å gjøre, at de er såpass unge og har lenge igjen.

Så uvanlig er det nok, men ikke nødvendigvis unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...