Nå har han sovet siden kl 16 igår (02.08) og sover enda!! Eneste han har våknet var en gang etter rundt 7 timer å skulle spise. Så sovnet han igjen!
Han pleier å ville spise ca hver 4 time. Så han skulle jo spist mer enn bare en gang. Men jeg vet at om jeg vekker han nå, kommer han til å bli surken og han blir ikke å ville å spise + han kommer mest sannsynlig til å sovne med en gang jeg holder han i armene mine for å fks kose litt.
Jeg blir faktisk litt nervøs av at han sover så mye og lenge. Er litt sånn "kan det være noe galt med han? Er han syk?" Sikkert bare jeg som overdriver, men jeg er ikke vant til at han sover så masse og lenge om gangen. Og det er først nå di siste 4-5døgnene han har begynt å sove mye mer enn hva han pleide.
Er dette helt normalt at dem kan finne på å sove så mye? Blir dette "fast", eller kan dette bare være en periode han går igjennom?
Kan vel også nevne at han har hatt en del vondt i magen i det siste og prompet mye, kan det da være noe at han vil bare sove til det er borte? Sånn som jeg gjør når jeg har vondt i hodet av og til, bare legger meg for å sove til jeg ikke har vondt lenger?