Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

noen som har kjøpt brudekjole på nettet???

• Logg inn for å svare
13 svar til dette emnet

#1 ~Prinsesse Fiona~

~Prinsesse Fiona~

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 795 Innlegg:

Skrevet 02 august 2012 - 20:54

Er på utkikk etter brudekjole. har god tid på meg, skal ikke gifte meg før på høsten neste år.
Fant tilfeldig en nettside: Jenjenhouse som hadde utrolig billige kjoler. rundt 1500 nkr. Sikkert fra kina eller noe, siden var på norsk. Merket jeg ble litt skeptisk.

Men så satt jeg her idag og min franske svigermor viste meg en side hun satt og så på. En fransk en. Fant 4 kjoler jeg kunne ha kjøpt med en gang. Er forelsket i de kjolene jeg nå ;) Og billigere enn i Norge er de og.
Men lurer jo litt på det å ikke få prøvd kjolen før jeg kjøper. Har en del ekstra kilo for øyeblikket som må bort før bryllupet. Så kaer ikke helt se får meg hvordan jeg ser ut helt i kjolene heller.

Noen med erfaring her????

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 ~Prinsesse Fiona~

~Prinsesse Fiona~

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 795 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 07:31

Ingen?

#3 2krøller+1imagen

2krøller+1imagen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 25 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 07:44

Jeg kjøpte en brudekjole på nett.
Det var  drømmekjolen med stor D.
Brukte den aldri.

Stoffet var annerledes,broderier, søm og perler ses ikke like lett på bilder som irl, og dette er viktige detaljer på en brudekjole.

Jeg solgte kjolen videre (over nett). Lurer på om hun brukte den ;-)  jeg endte opp med en nydelig Agapekjole.

#4 Sekretøsa

Sekretøsa

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 075 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 08:25

Jeg har ikke erfaringer fra jenjen, men jeg kjøpte min på jkdress.com. Betalte 900 kr for kjolen min, og den var rimelig nydelig om jeg kan få være såpass ;)
Lodotter kommer av seg selv. Alt annet må man jobbe for.

#5 fiolregn

fiolregn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 210 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 13:32

Sjekk ut jasminesbridalshop.com

Det er kina-kjoler (som alt annet, om det er enten butikk eller nett), og de sender deg bilder under produksjonen, og korrensponderer med deg under hele prosessen :) De har også side på FB hvor du kan se arbeidet de utfører. Du kan velge grad av kvalitet både på stoff og på utførelse, og jeg har hørt at de er kjeeempebra. Jeg kommer sannsynligvis til å bestille derfra til neste år når jeg gifter meg :)

Hvis kjolen skulle, mot alle odds, vise seg å være totalkræsj så er de såpass billige at det ville ikke være krise liksom! :)

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 139 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 15:00

Vet du at du klarer å slanke deg? Hvis du har gått greit ned i vekt tidligere er det vel ikke noe problem å slanke seg inn i en kjole. Men det er ikke alle som klarer å slanke seg.

#7 ~Prinsesse Fiona~

~Prinsesse Fiona~

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 795 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 16:08

hehe nei jg vet ikk om jeg klarer det. Har et alt for godt øye til pepsi og snacks. Men så lenge jeg klarer å slutte med det, skal jeg kunne klare å ta av litt. Det er ikke så mye som skal av. Og har over 1 år på meg.

Har sett en nettside som heter noviamor.co.uk. Det var der jeg fant 4 kjoler. De er billigere enn i Norge, men koster fortsatt litt.

Skal ta en titt på jasminebridalshop :)

Tusen takk for tips

#8 ~Prinsesse Fiona~

~Prinsesse Fiona~

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 795 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 16:11

å nei.
Tok en titt på jasmine sin side og der fant jeg en nydeig en. Er sikkert mange flere også. Hvordan skal jeg klare å velge hehe.
Men skal klare det. Er fortsatt litt skeptisk til å kjøpe en kjole man ikke får sett eller prøvd på forhånd. Mn an kan vel sikkert gå ti en sydame og få gjort justeringer, hvis noe ikke skulle passe.
Kjedelig å betale over 10 000 når man kan få de billigere på nettet:)

#9 anonym91

anonym91

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 073 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 16:36

går vell an og tilpasse kjolene vis du kjenner noen som er gode på å sy eller kan sy selv :)

#10 Nirgal

Nirgal

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 743 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 17:11

http://www.lightinthebox.com de har masse nydelig:D
Livet handler ikke om hvor mange åndedrett man tar, men om øyeblikkene som tar pusten fra deg..

#11 fiolregn

fiolregn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 210 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 07:14

http://boards.weddin...replica-dresses

Her ser du noe av Jasmines arbeid :) Jeg har lest mye om det på Weddingbee (brudeside med tips og sånn) og jeg synes de virker absolutt best! Jeg gleder meg til å finne min kjole der! :D

#12 ~Prinsesse Fiona~

~Prinsesse Fiona~

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 795 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 23:23

Jeg har egentlig funnet kjole. På noviamor.co.uk. Men må jo ut å prøve litt i butikk også. Se om de ulike modellene passer meg. Er mye billigere på nett, så tror jeg skal ta sjansen:)

#13 fru_enitram

fru_enitram

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 13 oktober 2012 - 11:34

Heisann! Fordi du sier at du har god tid - ville jeg ha brukt god tid på Finn.no, og virkelig lett etter kjolen der. Dette er både brukte og ubrukte kjoler, som ofte er lette å forhandle pris på. Det er jo ikke mange som vil ha en sånn kjole hengende for lenge..!? :)
Jeg skal selge min nå, (http://www.finn.no/f...nnkode=37673135) og er jo m er interessert i å selge kjolen enn å være streng på pris. Dette tror jeg ikke at jeg er alene om! Så ta en titt på Finn.no, og ring litt rundt til de som selger kjoler du kunne tenke deg. Det kan lønne seg :) Lykke, lykke til!

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 139 Innlegg:

Skrevet 04 november 2012 - 22:46

Vis innleggfru_enitram skrev 13 oktober 2012 - 11:34:

Heisann! Fordi du sier at du har god tid - ville jeg ha brukt god tid på Finn.no, og virkelig lett etter kjolen der. Dette er både brukte og ubrukte kjoler, som ofte er lette å forhandle pris på. Det er jo ikke mange som vil ha en sånn kjole hengende for lenge..!? :)
Jeg skal selge min nå, (http://www.finn.no/f...nnkode=37673135) og er jo m er interessert i å selge kjolen enn å være streng på pris. Dette tror jeg ikke at jeg er alene om! Så ta en titt på Finn.no, og ring litt rundt til de som selger kjoler du kunne tenke deg. Det kan lønne seg :) Lykke, lykke til!

Er dette deg? Så på annonnsen her om dagen og tenkte at det var da et kult bilde og en flott dame!!!