Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Så sinnsykt harry!

• Logg inn for å svare
26 svar til dette emnet

#21 Gjest_Heartbroken_*

Gjest_Heartbroken_*
  • Gjest

Skrevet 03 august 2012 - 17:47

Åherrefred, sÅ lyst jeg fikk pÅ spekeskinke!!! Og brie!!!!

Da blir det nok ikke noe spiselig til kvelds, for nÅr jeg ikke kan spise skinke og ost, vil jeg ikke ha noe!

SÅdessÅ!

Forumtråden fortsetter under...

#22 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 03 august 2012 - 18:54

Nam! Jeg vil og ha ruslebiff Penis lignende mat surret i Butterdeig og fylt med ost! Nam.. Her ble det risotto med sopp dynket i hvitvin.

Hørtes ikke ut som noe å rynke på nesa av det heller da ;) Her ble det ostesmørbrød til middag etter tre dager med intens fjøsvask og en utslitt hovedperson..

#23 Gjest_Siklerotte_*

Gjest_Siklerotte_*
  • Gjest

Skrevet 03 august 2012 - 20:14

Risotto, å, kanskje det beste jeg vet, så ikke klag. Jeg spiser dessverre bare fisk, Ziva, og det er kanskje ikke helt det som passer til, men jeg får leve med en litt dårligere versjon, det må da bli både spiselig og godt selv om kjøttet mangler!

#24 Rosepus™

Rosepus™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 20:26

K

Risotto, å, kanskje det beste jeg vet, så ikke klag. Jeg spiser dessverre bare fisk, Ziva, og det er kanskje ikke helt det som passer til, men jeg får leve med en litt dårligere versjon, det må da bli både spiselig og godt selv om kjøttet mangler!

Kan du vææære så snill å gi oss noen gode fiskeretter? Jeg har bare en fiskeoppskrift som jeg føler er god nok til gjester..skulle gjerne hatt flere, sjønner du :) Min er laks med teriakisaus å sesamfrø, helst grillet, og det blir jo fort kjedeli i lengden da...
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."

#25 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 03 august 2012 - 22:22

Klager ikke, mye vil ha mer. Kunne tent meg begge deler:)
Nam

#26 Gjest_Siklerotte_*

Gjest_Siklerotte_*
  • Gjest

Skrevet 05 august 2012 - 03:33

Hehehe, gode fiskeoppskrifter? De få gangene jeg har noe godt å komme med, deler jeg det mer enn gjenre, men jeg er jevnt ovr den siste du ber om mattips fra, dessverre...

#27 30kg opp, 2,5kg baby ut..

30kg opp, 2,5kg baby ut..

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 110 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 19:28

....kred for et solid frokostinntak.

Annonse