ikke spør om hva han liker, det er ikke så viktig jeg bestemmer, det viktige er at jeg er tom og putter min lit til dere
Kjekkasen kommer over på film hvilken film?
Opprettet av
Gjest_Juliea_*
, aug. 02 2012 18:45
7 svar til dette emnet
#1 Gjest_Juliea - kukløsklan_*
Skrevet 02 august 2012 - 18:45
.. Ja vi skal faktisk se filmen også! Ialelfal starten... Hvilken?
ikke spør om hva han liker, det er ikke så viktig jeg bestemmer, det viktige er at jeg er tom og putter min lit til dere
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
#2 Gjest_Mentha_*
Skrevet 02 august 2012 - 18:56
Vel, de fleste kategorier har jo sine ulemper og fordeler. Hvis dere ser en skummel film så har du selvsagt unnskyldning til å krype inntil og kose litt for å minske skrekken på skjermen.
Jeg tror _ikke_ en romantisk komedie er tingen, med mindre han spesifikt liker sånne filmer.
Action er lett for at blir _for_ spennende, så dere blir distrahert fra mer viktige ting.
Eventyrfilm a la Ringenes Herre er jo nesten alltid en vinner, men der har man også spenningsfellen da.
Tror kanskje jeg ville gått for en skummel film jeg altså. Gjerne en du har sett før (om du ikke vil se hele, eller om du er lettskremt sånn som jeg), så er det liksom ikke så farlig om man drifter litt vekk fra filmen etterhvert, du vet jo hvem som overlever og ikke
En personlig favoritt innen litt skummel-sjangeren er From Hell. Da har man noe å fundere på og diskutere (hvem er egentlig Jack the Ripper?), litt skumle scener og litt heftige sexscener i starten til å sette seg in the mood, og hvis alt annet slår feil, så har man Johnny Depp å se på
Jeg tror _ikke_ en romantisk komedie er tingen, med mindre han spesifikt liker sånne filmer.
Action er lett for at blir _for_ spennende, så dere blir distrahert fra mer viktige ting.
Eventyrfilm a la Ringenes Herre er jo nesten alltid en vinner, men der har man også spenningsfellen da.
Tror kanskje jeg ville gått for en skummel film jeg altså. Gjerne en du har sett før (om du ikke vil se hele, eller om du er lettskremt sånn som jeg), så er det liksom ikke så farlig om man drifter litt vekk fra filmen etterhvert, du vet jo hvem som overlever og ikke
En personlig favoritt innen litt skummel-sjangeren er From Hell. Da har man noe å fundere på og diskutere (hvem er egentlig Jack the Ripper?), litt skumle scener og litt heftige sexscener i starten til å sette seg in the mood, og hvis alt annet slår feil, så har man Johnny Depp å se på
Dette innlegget har blitt redigert av Mentha: 02 august 2012 - 18:57
Skrevet 02 august 2012 - 18:59
The shining
"Krypeopppåfangetåværesåreddfilm"
"Krypeopppåfangetåværesåreddfilm"
Want to be cruel? Make someone think!
#4 Gjest_Juliea - kukløsklan_*
Skrevet 02 august 2012 - 19:11
Oi oi oi! Jeg er pingle uten like da så skrekk tør jeg kun se om kjekkasen holder rundt meg HELE natten, så da går ejg for det
Aldri sett from hell hete sexscener og skummelt er bra! I like!
The Shining er heller ikke feil, en klassiker! LAster ned begge så får vi se
The Shining er heller ikke feil, en klassiker! LAster ned begge så får vi se
#5 Gjest_Mentha_*
Skrevet 02 august 2012 - 19:23
Ooh, the shining har jeg aldri sett, men "Heeeere's Johnny!" har vel alle hørt. Grøss og gru!
#6 Gjest_Toxic_*
Skrevet 02 august 2012 - 21:15
Mentha skrev 02 august 2012 - 18:56:
Vel, de fleste kategorier har jo sine ulemper og fordeler. Hvis dere ser en skummel film så har du selvsagt unnskyldning til å krype inntil og kose litt for å minske skrekken på skjermen. Jeg tror _ikke_ en romantisk komedie er tingen, med mindre han spesifikt liker sånne filmer. Action er lett for at blir _for_ spennende, så dere blir distrahert fra mer viktige ting. Eventyrfilm a la Ringenes Herre er jo nesten alltid en vinner, men der har man også spenningsfellen da. Tror kanskje jeg ville gått for en skummel film jeg altså. Gjerne en du har sett før (om du ikke vil se hele, eller om du er lettskremt sånn som jeg), så er det liksom ikke så farlig om man drifter litt vekk fra filmen etterhvert, du vet jo hvem som overlever og ikke
#7 Gjest_Mentha_*
Skrevet 02 august 2012 - 21:17
Toxic skrev 02 august 2012 - 21:15:
Mentha skrev 02 august 2012 - 18:56:
Vel, de fleste kategorier har jo sine ulemper og fordeler. Hvis dere ser en skummel film så har du selvsagt unnskyldning til å krype inntil og kose litt for å minske skrekken på skjermen. Jeg tror _ikke_ en romantisk komedie er tingen, med mindre han spesifikt liker sånne filmer. Action er lett for at blir _for_ spennende, så dere blir distrahert fra mer viktige ting. Eventyrfilm a la Ringenes Herre er jo nesten alltid en vinner, men der har man også spenningsfellen da. Tror kanskje jeg ville gått for en skummel film jeg altså. Gjerne en du har sett før (om du ikke vil se hele, eller om du er lettskremt sånn som jeg), så er det liksom ikke så farlig om man drifter litt vekk fra filmen etterhvert, du vet jo hvem som overlever og ikke
Jo men kjekkasen har den fordelen at han er tilstede i fysisk 3D
#8 Gjest_Juliea - kukløsklan_*
Skrevet 03 august 2012 - 09:13
Hehe han slapp å få komplekser for det heldigvis! Han har så god selvtillit så knekken ikke av en kjendis;) han er digg! Mmm en av yndlingsmennene mine faktisk:) ble ingen av de anbefalte filmene, men bra kveld ble det:)
Nå syklet han av sted for han skal på et eller annet sykkel ritt i morgen birken kanskje? Husker ikke bryr meg egentlig ikke.. Men moro
Var det
Nå syklet han av sted for han skal på et eller annet sykkel ritt i morgen birken kanskje? Husker ikke bryr meg egentlig ikke.. Men moro
Var det