Gå til innhold

Mister håret!


Lessy

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er vanlig å miste hår etter fødselen, men seriøst?? Er nå 6 mnd siden fødsel, og det er altså STORE mengder som forsvinner hver dag. Har begynt å få viker!!! Har sjekket vitaminer og sånt hos legen, og alt var ok. Jeg ammer mye enda, men har hørt at det ikke er ammingen som gjør det. Når stopper det opp???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg har det vart fra 3-6 mnd etter fødsel begge ganger.

Nå etter andre fødsel fikk jeg det igjen ca 8 mnd fødsel og hadde det i ca 6 uker, men mistet ikke like mye som i den første perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har det likedan!! Jeg fikk anbefalt en hårolje fra en venninne, og etter jeg benyttet den(hver gang jeg vasker håret og når jeg synes det er tørt) har det blitt mye bedre! Den het morocco hårolje, eller noe lignende, har ikke flasken med meg akkurat nå. Fåes på mange forskjellige frisører. Veldig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her. Jentungen er 6mnd og mammaen har begynt å få solide viker, eller EN solid vik, ser jo helt latterlig ut!

Priser meg lykkelig for at jeg i utgangspunktet har tykt hår, for da vises det ikke like godt hvor tynt det har blitt.

Håper seriøst dette hårtapet gir seg snart.

 

Fikk også sinnsykt følsom hårbunn etter fødselen, så den eneste shampooen jeg kan bruke koster jo så klart en hel formue. Alt annet gir meg store sår i hodet, og det kløøøøøøør! Jeg blir sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver

Etter første fødsel mistet jeg masse hår... og det har aldri kommet tilbake. Fått skikkelig tynt hår i forhold til det jeg hadde tidligere. Så er veldig bekymret for hvordan dette ender nå etter andremann. Han er 6 mnd, og de to siste mnd har jeg røytet verre enn bikkja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uææ! Har det ikke kommet tilbake?? Huff. Trodde ikke jeg var så forfengelig, men kjenner at dette plager meg en smule! Får ta en tur til frisøren og freshe opp. Får be om en frisyre som skjuler vikene :-/ Takk for tips om olje. Den skal prøves :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stålugg og viker! Nyydelig:) Også ser det ut som noen har slaktet en gnu i dusjen hver gang jeg dusjer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Der sa du det :-) En gnu faktisk. Også er det så utrolig romantisk når mannen skal stryke deg gjennom håret og hyler av forfjamselse når han sitter igjen med en neve med hår... :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke er bare meg som røyter som en gammel reveboa. :P Trodde jeg hadde sluppet unna, men begynte å røyte sånn ca. 6-7 mnd etter fødselen. Så nå har jeg klipt meg kort igjen, med mange støttehår skjært/klipt inn så det ikke vises at håret er så tynt (håper jeg). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...