Gå til innhold

Retrograd amnesi. Jeg har spurt før og spør igjen.


Mrs Smutt & Smilende

Anbefalte innlegg

Siden minstekladden på 18 mnd insisterer på lekemodus mellom 00.00 - 04.00 om dagen må jeg ha litt tenkehjelp igjen.

 

Hvor i heite hule kan man levere barneutstyr (ikke leker og klær) hvor utstyret kommer noen tilgode som ikke har som mål å selge det igjen på Finn.no?

 

Forsøker meg på Barnas Stasjon her i byen, men de har ikke så mye lagringsplass at det gjør noe.

 

åh, lekre damer...hjelp?

 

Hvis jeg ikke svarer med en gang så KAN det være mulig at jeg har sovnet på stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krisesenteret??

 

Kan jo hende de er mere villige der dere bor.

Spurte krisesentret her for ca 5 år siden om de ville ha en del utstyr. Svaret var da : vi tar bare i mot penger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha

Har dere noen asylmottak eller noe lignende i nærheten? Ofte små barn der som kan trenge litt utstyr :)

 

Ziva: Det hørtes ut som et hyggelig krisesenter i grunn. Frister å prøve og være snill og gavmild når man får sånne svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk ikke 5 øre.

 

Tingene ble gitt til en småbarnsfamilie som mistet det meste i husbrann like etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, krisesenteret må jeg jo spørre på tross av din erfaring Ziva.

 

Det er jo mulig de trenger hjelp her i byen.

 

Asylmottak.... Hm, neimen om jeg vet hvor nærmeste er gitt...

Det må uansett sjekkes.

 

Barnas Stasjon hadde behov for en del av det jeg leverte i dag. Mer enn de trodde da jeg snakket med dem på tlf så sånn sett var det jo hyggelig.

 

Takker for innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan spørre helsestasjonen om de kan distribuere til nyankomne flyktninger som mangler ett og hitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...