Gå til innhold

Hvilken type facebook status irriterer deg mest? :p


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er min liste:

- "har akkurat trent styrke, spinn, mage, rumpe, lår, nakke og svømt. Life is good"

- åååå, jeg er så trist:(((((((( men vil ikke fortelle hva som er i veien...

- "gutten min er så romantisk, se han lager frokost til meg hver morgen"

- åååååå, det er så synd på meg, jeg må på jobb....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"I dag har jeg trent i åtteogfjørti timer, det var godt! Når jeg kom hjem vaska jeg hele huset, pluss naboen sitt, pluss svigermor sitt (<3). Nå ligger unga i sengene sine og synger flerstemt med englestemmene sine, og mor skal gjøre ferdig scrapboka fra det perfekte livet mitt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-"Skal på trening, er på trening, har vært på trening"

 

-"Diare idag"

 

-"Elsker veeeeerdens BESTESTE kjæææreste over aaalt på joooord!!!"

 

 

 

Osvosv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg vel ikke. Blir kanskje litt oppgitt over en tidligere nabomann som er midt i 50 årene som elsker damene sine av heeeeele hjertet. Har sikkert hatt 20 forhold i løpet av 2 år. Elsker de såååå mye og to dager seinere endrer han status til singel. Så bytting fra i et forhold, til komplisert, til singel opp til 3 ganger i mnd gjør meg oppgitt :-)

 

Grow up tenker jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg har samme som deg øverst på lista. Treningsstatuser er pyton.

-Også hater jeg trutmunn-bilder som de gjerne har tatt av seg selv.

-Bilder av mat

-Vitser som legges ut i statusfeltet

-Laaaange historier som legges ut i statusfeltet

-Alle som har veerdens beste kjæreste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på min venneliste som bruker Facebook som sin egen personlige Finn.no. Nærmest alle statuser går på at han spør om noen har noe (billetter til diverse ting, madrasser, en seng for en natt osv.) eller om noen kan kjøre ham hit og dit, hjelpe ham med flytting, og listen går videre. Utroooolig irriterende! Han begynner å nærme seg 30, men oppfører seg som en 18 åring.

 

Jo, så er det ei på lista mi, dette her går ikke på statuser da, og hun legger konstant ut bilder av seg selv. Dette er altså "trutmunn" bilder, hvor teksten er "jeg er så sliten i dag" eller "slitsomt å ha vært syk i to uker". Ansiktsuttrykket er alltid det samme, og bildet ender fort opp som profilbilde. Om hun mener hun ser så forferdelig ille ut, hvorfor deler hun da bildet på Facebook? Noen mennesker altså! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig alle sånne 'lykkelige gatan' oppdateringer er litt patetisk. Når jeg en sjelden gang oppdaterer så er det gjerne av den litt sarkastiske sorten ;-) Er ganske selvironisk og liker også at andre er det ;-) Ler når de som i virkeligheten er ganske sure, virker meget så sprudlende på fb, og de som jeg vet sliter i forholdet skryter av den fantastiske mannen sin.

Og de som fisker komplimenter og tråden blir eviglang av hjerter og smask..

Og de som skriver en krypisk oppdatering , får masse spørsmål av typen 'hva har skjedd?' og så svarer de ikke.

 

Ok, ser at jeg bruker jo mye tid på fb som får med meg alt dette, så noe positivt er der jo :-) å spre litt lykke blir aldri feil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaging over mennene sine.. fysj værste jeg ser :/

treningsstatuser.........

liker statuser, om mora di eller unga eller hva det nå enn må likes for ditt og datt....

REKLAME for ting og tang...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

For min del må folk få skrive hva de måtte ønske på sin private Facebook side. Eneste jeg blokkerer er spilloppdateringer. De irriterer meg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne sine;

"åååå, jeg har den beste kjæresten i hele verden"

"verdens beste kjæreste lagde verdens beste frokost til meg i dag <3"

"er i Riga på spa med verdens beeeeeste kjæreste i hele verden!!"

 

Osv osv osv osv.....

 

Det jeg vet som ikke så mange andre vet er at han prøver seg på alt og alle, inkl hennes venninner (og meg). I tillegg har han slått ved ett par anledninger. De har ikke vært sammen ett år engang, så hun er ganske nyforelsket enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jogget ørtenhundremil og tar meg et velfortjent glass vin"

"har verdens beste kjæreste <3<3<3"

"er på pool party i St Tropez og drikker verdens dyreste champagne"

"har akkurat gått amok i Louis Vuitton butikken"

 

samt bilder av:

- muskler

- fjollete veskehunder

- bryllupsreiser

- champagneflasker

- ultralydbilder og ammebilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtellingsstatuser, som gjerne begynner på dag 72 for så å komme med ny status neste dag, med dag 71 and so on and so on.... Samme hva det er, til ferietur, til jeg får se kjæresten,osv...

 

Dag 1 av prosjekt røykeslutt.. ja samme som ovenfor bare motsatt vei.....

 

Bilde av mat..

 

Innsjekking på treningsstudio er også litt irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filifjonka

Irriterer og irriterer... Jeg har blokket en venn som la ut statusoppdateringer litt _vel_ ofte, sånn hvert 5. minutt eller noe.

-Godt med kaffe nå!

-Da var kaffen drukket, får jobbe litt igjen.

-Ferdig for i dag! Butikken neste.

-Har handlet inn til middag. (Ofte ledsaget av bilde av råvarene...)

-Da var det middag! (Ledsaget av bilde av maten...)

-Nå skal det bli godt med en kopp kaffe etter middag.

 

Ogsåvidereogsåvidere. Litt slitsomt blir det å lese alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og så sånne med 'sett dette på din status hvis du har verdens beste datt/sønn/kjæreste/svigermor..'

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De statusene der brukeren jakter på medlidenhet og oppmerksomhet.

 

Type;

"Skal, skal ikke?"

"Jeg er såå lei meg"

"For en drittdag!"

 

Der man liksom måå spørre etter fortsettelsen, men der brukeren ikke "orker å si noe om det" eller "det er hemmelig, hihihi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Wow.... Om jeg skulle latt være å irritere dere her inne, med tanke på det dere har ramset opp som irriterende statuser, så ville min fjesbok blitt temmelig kjedelig. Egentlig ville vel alles facebook-sider blitt litt tamme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som irriterer meg blokkerer jeg :)

 

1. Hun som er stormforelsket den ene dagen, og som haaater menn den andre dagen.

2. Min kusines mann som hele tiden fronter provoserende, lite reflekterte meninger om ditt og datt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Denne uken er (sett inn slektskap)-uken, sett dette på din status om du har verdens beste (sett inn samme slektskap)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skryter av hvor mye de trener.

De som sier A men ikke B

De som skriver dikt om hvor fælt livet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver
-"Skal på trening, er på trening, har vært på trening" -"Diare idag" -"Elsker veeeeerdens BESTESTE kjæææreste over aaalt på joooord!!!" Osvosv

 

Er det virkelig noen som forteller at de har diare i sin statusoppdatering?

Haha, da hadde jeg stusset litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsravide som begynner i uke 20 å klage på at det er såå lenge igjen, såå lei av å gå å vente..

Og så ultralydbilder i hytt og vær, Spesielt de der 3D de er jo helt skumle og fæle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha

Ut i fra det jeg leser her skjønner jeg at det er mange som bruker mye av tiden på facebook til å irritere seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger fra folk som koser seg eller har trent eller gjort noe annet positivt synes jeg bare er koselig (selv om jeg får veldig dårlig samvittighet siden jeg selv er alt for sløv på treningsfronten for tiden ;))

 

Det jeg blir lei av er meldinger av typen "Forbaska NAV", "Helsevesenet i dette pottitlandet suger", rasistiske vitser, kryptiske meldinger etc.

 

Hadde en som var helt ram på å legge ut meldinger om de "jævla" sosialistene og muslimene. Han var kjapt ute med beskyldninger mot begge grupper 22. juli i fjor. Meldingen ble raskt slettet da det kom frem hvem gjerningsmannen var, og han har heldigvis moderert seg sterkt etter det.

 

Ellers blokkerer jeg oppdateringer fra de som flere ganger daglig legger ut negative statuser. Det kan bli litt for mye av det gode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Folk som poster om morgenkvalme to uker på rad for å klikke i vinkel når folk gratulerer dem med spire. For de har da ikke sagt at de er gravid å folk må være tålmodig å ikke nevne sine mistanker om graviditet før de forteller det. Sry mac poster du kvalm, mem lykkelig hver dag i 2 uker gratulerer jeg deg med svangerskapet enten du har sagt det i rene ord eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig talt si at jeg ikke ser problemet deres. Hvordan kan dere irritere dere over andres lykke? Alle statuser om kjærester, trening, mat, barn, eller andre ting som tyder på at vennene mine er lykkelige, er statuser som gjør meg glad å lese.

De statusene som irriterer meg er de som forlanger noe av meg. Lik dette hvis du er en ekte venn, og gjør du ikke det vet jeg hvor jeg har deg. Videresend dette, ellers er du et veldig dårlig menneske. Slike type ting er jeg ikke mye glad i, uansett hvordan det er formulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...