når alle nære venner og familie deltar? hvordan gjorde dere det?
hvem skal passe 1åringen i bryllupet vårt?
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 30 2012 13:02
6 svar til dette emnet
Skrevet 30 juli 2012 - 13:02
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 30 juli 2012 - 13:05
Jeg var i bryllup til en venninne som da hadde en 1- åring. Der delte søstrene hennes på å passe ungen.
Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv
Skrevet 30 juli 2012 - 13:08
jeg mener når kvelden kommer og musikken kommer på.. da må vel noen ta med barnet hjem?
Skrevet 30 juli 2012 - 13:09
Vi leide inn ei ung jente fra barnehagen. Hun kjente barna godt, og hadde med seg en venninne. De passet barna fra fredagskvelden til morgenen på søndag. De ordnet barna til vielsen og satt med dem og de andre barna på et eget barnebord under middagen.
Nothing is impossible, the word itself says "I'm possible" Audrey Hepburn
Skrevet 30 juli 2012 - 13:16
Vi hadde ei som jobbet på SFO og en venninne av henne som barnevakter. Var med ble dagen og kvelden og passet alle barna som var i bryllupet. Da mine ville hjem reiste de hjem å la de, og var der til svigers overtok utpå natten engang.
Skrevet 30 juli 2012 - 13:37
Vi har hatt med begge barna i flere bryllup vi.. Når de har vært trøtte har de blitt lagt i vogna og sovet enten midt i festen eller på et rom ved siden av med baby call.
Selvfølgelig har vi da vært klinkende edru.
En bestemor eller tante kan jo få ansvaret sånn utover kvelden? Eller andre nære personer? Har dere tenkt å ha barnet på natten selv, eller overlate til andre?
Selvfølgelig har vi da vært klinkende edru.
En bestemor eller tante kan jo få ansvaret sånn utover kvelden? Eller andre nære personer? Har dere tenkt å ha barnet på natten selv, eller overlate til andre?
Prinsessa 07,engleprinsen 08, Prinsen 09 og vesle kylling -12. Kos&kaos!
Skrevet 30 juli 2012 - 13:42
Anonym bruker skrev 30 juli 2012 - 13:02:
når alle nære venner og familie deltar? hvordan gjorde dere det?
Om hun går i bhg kan dere jo høre om det er noen av de ansatte som vil tjene noen kroner på å passe, eller så er det å høre rundt med tenåringer.
Når jeg var dagmamma passet jeg ene dagbarnet på dag og natt i forbindelse med deres bryllup