Har hatt veldig mye harde kynnere, med nedpress. I går trodde jeg jeg skulle poppe med vannavgang, kjentes som om hodet kom langt ned i skjeden.
I dag når jeg dusjet, kjente jeg for nysgjerrighetens skyld med en finger, og skvatt når jeg et lite stykke opp fant en myk hudfold, med en slags ring rundt, og inni midten et glatt området som må ha vært babyhodet med hinne rundt (åpningen var sikkert 3-4 cm).
Det var ikke langt inn, og ellers har jeg aldri klart eller prøvd å kjenne noe som helst av mormunn eller sånt, bare lest om andre. Er straks i uke 36, er dette et tegn på nærstående fødsel tror dere (er i uke 36)? Andre som har opplevd noe lignende? Tør absolutt ikke kjenne mer, for det er for tidlig, men trodde virkelig ikke det var mulig å kjenne noe selv?? Ble plutselig ikke særlig aktuelt med sex heller, noe vi har hatt jevnlig hele tiden.
Eh.... kjente hodet tror jeg...?
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 30 2012 12:50
2 svar til dette emnet
Skrevet 30 juli 2012 - 12:50
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 30 juli 2012 - 13:26
åhh
det opplevde jeg også, jeg hadde bare nesten 2.cm åpning, fikk mannen til og kjenne først. syns det var så spennende
hehe. og det du forklarer er garantert hode
Skrevet 30 juli 2012 - 13:37
lykkeligmams<3 skrev 30 juli 2012 - 13:26:
åhh
det opplevde jeg også, jeg hadde bare nesten 2.cm åpning, fikk mannen til og kjenne først. syns det var så spennende
hehe. og det du forklarer er garantert hode