Gå til innhold

Finnes det noen som helst fordeler med å være arbeidsledig, for jeg begynner å bli så nedfor... :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært arbeidsledig siden 1. april, pga. nedskjæringer på arbeidsplassen min, og begynner nå å bli så nedfor fordi jeg ikke har jobb... Ligger ikke på sofaen hele dagen, vasker og rydder og søker jobber, og lager middag og alt som hører til... Men likevel føler jeg meg så ubrukelig.. Jeg har jobbet siden jeg var 14 år, og det er derfor så rart å ikke jobbe. Savner noen å si "god helg" til, å ha mitt eget kontor, mine klienter og føle meg betydningsfull... Nå føler jeg meg bare ubrukelig, snylter og mislykka...

 

Kan noen hjelpe meg med å finne på noen positive sider ved å være arbeidsledig, for det kan virke som om jeg blir det leeeenge... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan finne en ny vei i livet?Om du har tenk¨t på andre yrker etc er dette kanskje tiden å bruke til å finne ut hva du kan og vil gjøre og gjøre tiltak for å komme deg dit?Hvorfor tror du at det blir lenge?Hva er utdannelsen din, og hvilken arbeidserfaring har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...