Gå til innhold

Jillian Michaels med videoen 30 day shred..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har prøvd den og følt at det blir helt feil trening?

 

Jeg prøvde denne en periode og merka at det gav resultater, men ikke på den måten jeg var ute etter..

Synes bl.annet at magen ble større (ikke av fett, men pga muskler).

Er dette mer en video for de som vil "bygge" litt musker og ikke for de som vil bli mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er ikke enig med deg i det. Hvordan kan en mage egentlig bli større pga muskler? Sterke muskler i mage og rygg holder jo innvollene på plass så midjen blir smalere ikke større..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk skje det jo.. man bygger på en måte musklene utenpå fettet sånn at man ser større ut..

 

Det er vel en grunn til at mange såkalte eksperter sier at man bør unngå situps når man skal fjerne magefettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks
Det kan faktisk skje det jo.. man bygger på en måte musklene utenpå fettet sånn at man ser større ut.. Det er vel en grunn til at mange såkalte eksperter sier at man bør unngå situps når man skal fjerne magefettet..

 

Muskler bygges da vitterlig ikke utenpå fettet! Musklene sitter inntil kroppen.

 

Hjelpes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble feil forklart :P

 

Men har man mye magefett og trener sit ups eller lignende, så jo, da kan magen se større ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks
Det ble feil forklart :P Men har man mye magefett og trener sit ups eller lignende, så jo, da kan magen se større ut.

 

Ja, DET er sant. Men når musklene kommer, så forbrennes fettet etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært fornøyd med JM videoene, synes det er ok hjemmetrening, gir gode resultater.

 

MEN, jeg har opplevd å bli misfornøyd med magen min etter mye trening. Styrketrening. Ble først superfin, smal midje, Ingen fett, flat mage osv

Fortsatte å trene, mye, og merket at jeg mistet midjen og ble mer og mer firkantet. Dette var ifølge trener fordi musklene i mage/ rygg regionen var for store og kraftige. Ingen fett å skylde på. Kanskje dette som har skjedd deg? Men det krever jo ekstremt mye trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...