Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Patetica halveres

• Logg inn for å svare
50 svar til dette emnet

#21 Gjest_Toxic_*

Gjest_Toxic_*
  • Gjest

Skrevet 30 juli 2012 - 22:53

Vis innleggsug lut skrev 30 juli 2012 - 20:35:

Vis innleggToxic skrev 29 juli 2012 - 23:54:

Vis innleggsug lut skrev 29 juli 2012 - 22:44:

Vis innleggToxic skrev 29 juli 2012 - 21:30:

Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n. Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.
Jeg må bare få presisere at min "liking" av innlegget ikke innbefatter Jillian, som er et motbydelig kvinnemenneske.
Jillian er ikke bare motbydelig, hun er jo direkte skummel. Slike kvinneskikkelser møter man ellers bare i mareritt. Men så lenge hun gir meg strammere lår lar jeg meg lede inn i synden med henne. Sånn sett er jeg litt ludrete.
Jeg tror jeg har gjort Jillian urett hvis det er hun i Slankekrigen? For hun ER jo faktisk fin, og tøff, og definitivt tagbar om jeg svingte den veien (har unger, trenger ikke bry meg med surrogat). Jeg tenkte på hun grufulle fra et annet sånt slankeprogram - hun som tvinger folk til å se på bæsjen sin og ellers bare går snurpfittetynn rundt og hetser spising i sin alminnelighet, hva heter hun?
Jillian er absolutt tagbar, men hun kan jo skremme fanden på flatmark med naziholdningen sin. Er overbevist om at hun tenner på å påføre andre mennesker smerte ;) Hun du snakker om har visst gått meg hus forbi. Kanskje like greit, hun høres lite trivelig ut.

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Gjest_Toxic_*

Gjest_Toxic_*
  • Gjest

Skrevet 30 juli 2012 - 23:10

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 30 juli 2012 - 21:56:

Assa, hvis jeg innen 30. august ser ut som Jillian tar jeg gjerne det treningsprogrammet as.
Treningsprogrammet funker fint, det. Utfordringen er å holde motivasjonen oppe til å gjennomføre hele programmet og holde det ved like etter man er ferdig. Men siden det bare tar en halvtime per dag er det jo ikke det store offeret.

#23 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 324 Innlegg:

Skrevet 31 juli 2012 - 17:41

Vis innleggToxic skrev 30 juli 2012 - 23:10:

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 30 juli 2012 - 21:56:

Assa, hvis jeg innen 30. august ser ut som Jillian tar jeg gjerne det treningsprogrammet as.
Treningsprogrammet funker fint, det. Utfordringen er å holde motivasjonen oppe til å gjennomføre hele programmet og holde det ved like etter man er ferdig. Men siden det bare tar en halvtime per dag er det jo ikke det store offeret.
Tssk, en halvtime skviser jeg fint inn mellom halv fem og fem om natta.. Rekker en dusj før jobb også, da.. Bootcamp?

#24 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 31 juli 2012 - 20:19

Det store problemet med å gå ned i vekt er resten av familien.

#25 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 605 Innlegg:

Skrevet 31 juli 2012 - 20:25

Vis innleggamandine skrev 31 juli 2012 - 17:41:

Tssk, en halvtime skviser jeg fint inn mellom halv fem og fem om natta.. Rekker en dusj før jobb også, da.. Bootcamp?

I'm in!
PS: startet i dag tidlig forresten.
Det er JEG som er skjøga.

#26 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 324 Innlegg:

Skrevet 31 juli 2012 - 20:30

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 31 juli 2012 - 20:25:

Vis innleggamandine skrev 31 juli 2012 - 17:41:

I'm in! PS: startet i dag tidlig forresten.
Det var da jævlig ivrig Patsy!
Jeg starter på tirsdag når jeg er hjemme i eget hus igjen. Først en helg med festligheter og så ut av svigermors hus(etter fire uker, wonder hvorfor man trøstespiser...). Skal finne frem Jillian, trenger noen dager å tenke ut hvor hun er på. Tynne flisa har nok gjemt seg. Men jaggu. Skal rydde litt også, og pusse opp, det teller vel for litt? Pluss har hatt fri for lenge og må tjene mye penger så må jobbe masse døgnet rundt tror jeg. Lukter julebordskjole!

#27 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 605 Innlegg:

Skrevet 31 juli 2012 - 20:34

Jutjub er tingen, Mandypandy!

#28 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 31 juli 2012 - 20:48

Mat er godt, vin er godt, kos er viktig - men jeg har faktisk ikke gått opp i ferien. Ikke ned heller, men hei, jeg har spist alt jeg har hatt lyst til hele tiden, og det innebar også diverse vaffel-kalas med rømme og alt, taco-slag, vin-bonanza etc. Så kunne vært verre.

#29 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 324 Innlegg:

Skrevet 31 juli 2012 - 21:01

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 31 juli 2012 - 20:34:

Jutjub er tingen, Mandypandy!
Joda, jeg kjøper den. Men ikke sammen med svigermor. Hun er helt ok, altså, men etter fire uker i hennes hus med hele familien(både mine egne små og store, pluss svigermors andre små som har blitt store og flere de også) drømmer jeg ikke om Jillian på jutjub og svigermor mysende over skulderen...
NåDE. Blir svett bare av tanken, så da funker det vel bare å tenke på det??

#30 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 605 Innlegg:

Skrevet 03 august 2012 - 19:11

Når jeg er ferdig med økta i kveld har jeg trent daglig i fem dager, Amandine. Bare nevner'e.

#31 LanzaroteJenta

LanzaroteJenta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 349 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 21:27

Jeg har holdt stålkontroll (nesten..) siden 1. Juni.
Har ligget på ca 1500 kcal om dagen. Blitt masse grønnsaker og sunn mat (rent kjøtt, kylling, lite sukker og null godis, kaker og brus). Utrolig hvor mye godt man kan lage som samtidig er sunt- om man bare gidder.
Har gått ned nesten alle kiloene jeg ønsket og nærmer meg målet med stormskritt.
Motivasjonen holdes oppe ved å stadig komme inn i eldre klær :)

Skal snart begynne å legge til litt mer mat om dagen, og så holder jeg meg forhåpentligvis stabil. Når man først klarer seg gjennom de første par ukene, går det fint. Sukkerbehovet blir mindre, og greier og greier.

Det ER mulig!

#32 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 324 Innlegg:

Skrevet 07 august 2012 - 20:03

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 03 august 2012 - 19:11:

Når jeg er ferdig med økta i kveld har jeg trent daglig i fem dager, Amandine. Bare nevner'e.
Det var da som faen! Kom hjem i går kveld og skal sporenstreks sette bort hvitvinsglasset og gå ned i kjelleren og ta meg en halvtime på ellipsehelvetet. Jaggu. Har ikke veiet inn etter ferien(litt fet og alkoholisert avslutning på lørdag) men tar det på mandag. See ya!

#33 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 324 Innlegg:

Skrevet 07 august 2012 - 20:04

PS: Måtte forøvrig scrolle så lang ned for å finne tråden at jeg lurte på om du allerede var mer enn halvert he he he

#34 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 09 august 2012 - 15:30

Her, Amandine, er løsninga på alt:
http://livegym.no/

#35 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 605 Innlegg:

Skrevet 09 august 2012 - 18:05

Jeg har gått ned en kilo.

Ikke det at det er mye på halvannen uke, men det er da en kilo lell.

#36 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 324 Innlegg:

Skrevet 09 august 2012 - 18:19

Patsy ruler! Jeg noterer to dager på ellipsehelvetet pluss en sopptur og kun ett glass vin. Må jo telle for noe? Gruer meg litt til innveiing på mandag he he

#37 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 605 Innlegg:

Skrevet 12 august 2012 - 08:39

Men jeg tror jeg gikk opp den ene kiloen nå i helgen.

#38 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 324 Innlegg:

Skrevet 12 august 2012 - 10:06

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 12 august 2012 - 08:39:

Men jeg tror jeg gikk opp den ene kiloen nå i helgen.
Festlig helg, altså? Må ha det litt moro også, mens man kan.

#39 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 605 Innlegg:

Skrevet 12 august 2012 - 21:42

Assa, Luten var innom.
Slikt blir jeg feit av.

#40 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 12 august 2012 - 21:44

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 12 august 2012 - 21:42:

Assa, Luten var innom. Slikt blir jeg feit av.
Fordi jeg er så dydig. Bare si det som det er.