Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Patetica halveres

• Logg inn for å svare
50 svar til dette emnet

#1 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 607 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 21:02

Dvs, kvarteres.

Det som utløste kvarteringsbehovet var at jeg prøvde et skjørt i en butikk og kom til skade for å se meg selv bakfra fra en jævelig uheldig vinkel mens jeg bøyde meg ned. DET var dråpen faktisk.

Hvordan ble det slik at jeg endte opp i en situasjon der jeg kunne kvarteres, og fremdeles se ut som om jeg er oppvokst med grovt brød og brunost i matpakka? (aka. sunn og ikke slik: http://mamavision.co...-skinny-models/ )

For å ikke provosere frem gulping hos dere som sipper til caffe latten mens dere fryder dere over å lese dette utleverende innlegget, så har jeg sladdet de ekte tallene.

Men her er altså starttallene og dette skal endres.

Vekt: xx,x kg.
Rundt boobsa: xxx,x cm.
Rundt midjen: xx,x cm.
Rundt navelen: xx,x cm.
Rundt den sjarmerende muffinsformede hoften min: xxx,x cm. (!!!)
Lår: xx,x cm.
Legg: xx,x cm.

Neste innlegg fra meg skal inneholde noe slikt som:
Midje: xx,x minus 2 cm.

Takk for oppmerksomheten og fortsatt god sommer.

Dette innlegget har blitt redigert av Patetica fåkksi: 29 juli 2012 - 21:03

Det er JEG som er skjøga.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 607 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 21:07

-bare sånn til info skal én fjededel vekk, og ikke at kun én fjerdedel skal bli igjen. Jeg veier ikke 240 kilo og planlegger å ende opp på 60 liksom.

Bare nevner'e.

#3 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 180 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 21:17

Her har alt stagnert.

Må bare ta meg selv i nakken og starte igjen.
Want to be cruel? Make someone think!

#4 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 29 juli 2012 - 21:21

Jeg er egentlig mer interessert i fremgangsmetoden jeg da, hva skal du gjøre for å bli 1/4 mindre? jeg kunne tenkte meg å bli tja noen celulitter mindre jeg da, men tror ikek det er  så lett :/

Way to go uansett! Nå har du skrevet det her på dib og da er det gjeldende!

#5 Gjest_Toxic_*

Gjest_Toxic_*
  • Gjest

Skrevet 29 juli 2012 - 21:30

Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n.

Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.

#6 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 607 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 22:17

Vis innleggJuliea - kukløsklan skrev 29 juli 2012 - 21:21:

Jeg er egentlig mer interessert i fremgangsmetoden jeg da, hva skal du gjøre for å bli 1/4 mindre?

Så enkelt som å spise mindre rosinboller, hamburgere, pommes frites, vafler, brødskiver, kebab, sjokolade og slikt, samt noe så enkelt som å gå mer i trapper, kutte heisen, trene en morgen eller to i uka, gå kveldstur.

Så enkelt? Og så vanskelig, sånn egentlig.

Vis innleggJuliea - kukløsklan skrev 29 juli 2012 - 21:21:

Way to go uansett! Nå har du skrevet det her på dib og da er det gjeldende!

Nettopp.

#7 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 607 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 22:19

Toxic: for å gå gjennom samlivsbrudd som er så alvorlig må jeg først bli del av et samliv, samt la det vare så lenge at et brudd får fysiske konsekvenser.

Mao. kan det bli noen år til.

#8 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 304 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 22:43

Hehehe, du motiverte meg i det minste til å måle meg rundt puppene, for det har jeg aldri vurdert før.

Lykke til, du klarer det!:D

#9 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 22:44

Vis innleggToxic skrev 29 juli 2012 - 21:30:

Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n. Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.
Jeg må bare få presisere at min "liking" av innlegget ikke innbefatter Jillian, som er et motbydelig kvinnemenneske.

#10 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 22:45

Apetit, hvis det ikke er en skrivefeil at du bare har to x'er i vekta så er det alltids håp...

#11 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 607 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 23:34

Jeg har to x'er i vekta.
Heldigvis.

#12 Gjest_Toxic_*

Gjest_Toxic_*
  • Gjest

Skrevet 29 juli 2012 - 23:54

Vis innleggsug lut skrev 29 juli 2012 - 22:44:

Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n. Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.
Jeg må bare få presisere at min "liking" av innlegget ikke innbefatter Jillian, som er et motbydelig kvinnemenneske.
Jillian er ikke bare motbydelig, hun er jo direkte skummel. Slike kvinneskikkelser møter man ellers bare i mareritt. Men så lenge hun gir meg strammere lår lar jeg meg lede inn i synden med henne. Sånn sett er jeg litt ludrete.

#13 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 607 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2012 - 19:17

Jillian, er det hun hotte stramme bæjben fra Slankekrigen?

#14 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 326 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2012 - 19:46

Patetica! Du har visst gjort det samme som meg i sommer, jeg har hit rock bottom og skal faktisk akkurat det samme som deg, kvitte meg med en fjerdedel. Jaggu. Og just watch me. Kan'ke være verre enn å slutte å røyke? Uten samlivsbrudd. Det ville forøvrig bare fått meg til å spise sjokolade og må følgelig unngåes for enhver pris. Med Jillian, kanskje, når vi kommer hjem fra ferie. Mener jeg har henne liggende et sted hjemme i en eller annen hylle etter en før-julebord-raptus for noen år siden.
Neste sommer skal jeg padle som om jeg har ild i ræva og stål i armene. Watch me.

#15 ellen-propellen

ellen-propellen

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 750 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2012 - 19:47

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 30 juli 2012 - 19:17:

Jupp
Hun bruker surrogatmor for å slippe egne kilo. Det er forbildet sitt det!

#16 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 326 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2012 - 19:53

Vis innleggellen-propellen skrev 30 juli 2012 - 19:47:

Vis innleggPatetica fåkksi skrev 30 juli 2012 - 19:17:

Jupp Hun bruker surrogatmor for å slippe egne kilo. Det er forbildet sitt det!
Det er nok way past for meg å tenke sånne tanker - HØ HØ. Derav  kiloene og muligheten til å klype seg i magen mens man har begge hendene dypt begravet i bukselommene.. Jeg sier  ikke mer.

#17 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2012 - 20:35

Vis innleggToxic skrev 29 juli 2012 - 23:54:

Vis innleggsug lut skrev 29 juli 2012 - 22:44:

Jillian er ikke bare motbydelig, hun er jo direkte skummel. Slike kvinneskikkelser møter man ellers bare i mareritt. Men så lenge hun gir meg strammere lår lar jeg meg lede inn i synden med henne. Sånn sett er jeg litt ludrete.
Jeg tror jeg har gjort Jillian urett  hvis det er hun i Slankekrigen? For hun ER jo faktisk fin, og tøff, og definitivt tagbar om jeg svingte den veien (har unger, trenger ikke bry meg med surrogat). Jeg tenkte på hun grufulle fra et annet sånt slankeprogram - hun som tvinger folk til å se på bæsjen sin og ellers bare går snurpfittetynn rundt og hetser spising i sin alminnelighet, hva heter hun?

#18 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2012 - 20:36

Forresten er jeg enig med Amandine - det er to typer mennesker, de som blir fete av alt inkl samlivsbrudd og de som blir tynne...

#19 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2012 - 21:23

Ble dessverre fristet til å søke opp hvem dette Jillian-kvinnemenneske var, og oppdaget en knallflott lespe med to barn. Siden jeg egentlig satt og søkte opp teite ord og tilstander som cystocele og rectocele, så var det akkurat som om det gikk opp et litt forsinka lys for meg: Fy flate, å være lespe er jo en kjempefordel, da kan jo faktisk partner'n føde istedenfor. Jeg spurte nemlig gubben, men ha sa nei. Men hadde han hett Heidi, så kanskje svaret ville blitt ja. Da hadde jeg også kunnet vært tobarnsmor med en smoking hot body! MILF lenge leve!

#20 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 607 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2012 - 21:56

Assa, hvis jeg innen 30. august ser ut som Jillian tar jeg gjerne det treningsprogrammet as.