Gå til innhold

Noen her som har hatt "mensen" mens dere var gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen på den dagen jeg ventet mensen denne mnd. Men den forsvant igjen etter 2 dager. Den pleier vanligvis å vare i 6 dager. Så jeg stusser litt over det, og at jeg har følt meg litt "uggen i det siste". Har ikke tatt en test, å kommer ikke til å gjøre det før evt neste forventet mens ikke dukker opp... Redd for å bli skuffet over negativ test..

 

Uansett, noen her som hadde "mensen" mens det i ettertid viste seg at dere var gravide? Noe som var annerledes med den mensen i forhold til de andre menstrasjonene (varighet, mengde, smerter+++)?

 

Hilsen fru håpefull;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,jeg hadde mensen under 1 av mine graviditeter, men da viste det seg at jeg var gravid utenfor livmoren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr to blødde jeg noen dager, men da var jeg 11 uker på vei, så blir jo ikke helt det samme. Hvis du er gravid, kan det jo være en festeblødning du hadde. Det hadde jeg med første, men det var bare (sorry for detaljer) en splasj med blod i trusa før det var over. Hørt om de som har festeblødning over noen få dager også.

Grunnen til at jeg blødde med nr to forresten, var at livmoren lå foran åpningen. Så det blir jo ikke noe svar for din del da.

 

Men masse lykke til, krysser fingrene for der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mensen den første måneden da jeg ventet nr 1. Husker ikke hvordan den artet seg i fht det normale siden det er så lenge siden. Var derfor 10 uker på vei før jeg fant det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr to blødde jeg noen dager, men da var jeg 11 uker på vei, så blir jo ikke helt det samme. Hvis du er gravid, kan det jo være en festeblødning du hadde. Det hadde jeg med første, men det var bare (sorry for detaljer) en splasj med blod i trusa før det var over. Hørt om de som har festeblødning over noen få dager også. Grunnen til at jeg blødde med nr to forresten, var at livmoren lå foran åpningen. Så det blir jo ikke noe svar for din del da. Men masse lykke til, krysser fingrene for der :-)

 

 

Morkaken lå forran åpningen mener du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr to blødde jeg noen dager, men da var jeg 11 uker på vei, så blir jo ikke helt det samme. Hvis du er gravid, kan det jo være en festeblødning du hadde. Det hadde jeg med første, men det var bare (sorry for detaljer) en splasj med blod i trusa før det var over. Hørt om de som har festeblødning over noen få dager også. Grunnen til at jeg blødde med nr to forresten, var at livmoren lå foran åpningen. Så det blir jo ikke noe svar for din del da. Men masse lykke til, krysser fingrene for der :-)
Morkaken lå forran åpningen mener du? ;)

 

Ja, det var så klart det jeg mente :P Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det. Mensen var kosrtere + at jeg fill en ekstrem kvalme ett par uker etter mensen. var da 6 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...