Gå til innhold

Hvor mye gir dere barna i bursdagsgave ? (pengesum)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barna våre får ikke penger i gave, de får noe de trenger eller ønsker seg.

 

Noen ganger kan det være en ting til 500 kr, andre ganger noe til 3000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbroken

Det varierer etter hva de trenger, men har nok sjelden gitt mindre enn 3000,- tror jeg.

 

Men det er ting de har ønsket seg og trenger, som f.eks sykkel, Nitendo, ski osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer etter hva de trenger, men har nok sjelden gitt mindre enn 3000,- tror jeg. Men det er ting de har ønsket seg og trenger, som f.eks sykkel, Nitendo, ski osv...

 

kan jeg spørre hvor gamle de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tilsammen fem barn, og de får penger eller gaver for alt mellom 500 og 3000 kroner. Vi prøver å gjøre det så likt som mulig, men det blir ikke alltid likt på krona pga at det er forskjell på hva de ønsker seg eller trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken
Det varierer etter hva de trenger, men har nok sjelden gitt mindre enn 3000,- tror jeg. Men det er ting de har ønsket seg og trenger, som f.eks sykkel, Nitendo, ski osv...
kan jeg spørre hvor gamle de er?

 

Nå er de tenåringer, men vi har alltid ligget på ca samme summen. Men uten å være helt konsekvente, hverken på sum eller at det alltid skal være likt.

 

Om de ikke har trengt noe spesielt, har de bare fått vanlige smågaver som leker, klær og spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir de 500 kr

 

 

Gir ikke penger men de får vel gjerne gave til rundt 500kr, mer om det er noe spesielt de ønsker seg eller trenger som koster mer og jeg har råd til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500kr. De får 1000kr til jul, men de får veldig ofte bursdag og julegaver slått sammen. Alle ungene er født rett før eller etter jul så ønsker de seg dyrere gaver så slår vi det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...