Gå til innhold

Dere som drar frem utdannelsen deres i diskusjoner...


Gjest Yzma

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Jeg er så ressurssterk fra før så jeg trenger heldigvis ikke høy utdanning for å kunne kalle meg det... Deilig! Godt tjener jeg og supergodt til og meg gjeldsfri om et år det er ressurssterkt det!
At du er gjeldsfri om et år sier ingenting om intelligensen din. Pussig innlegg.
nei men det sier jeg er relativt resurssterk på visse områder. bla annet økonomi. Det var uansett skrevet med en dæsj humor det innlegget mitt :P
Og det er flott for deg, men dette handlet da om intelligens. Hvilket gjør innlegget ditt morsomt på en ikke tiltenkt måte ;)
Var en som sa lenger opp i innlegget her at mennesker som ikke utdanner seg er ressurssvake. Jeg er sterkt uenig i det. Jeg er iallefal både intelligent og ambisiøs, men har nå fått meg en kjempebetalt jobb og legger da utdanningen litt på hyllen, det gjør meg ikke uintelligent eller resurssvak, men tvert imot evner jeg å gripe en unik mulighet jeg fikk som vil gjøre meg både mer intelligent og resurssterk!
Hvilken kjempebetalt jobb kan man få helt uten utdanning og uten muligheter til å jobbe kveld/helg/masse overtid? Ikke vondt ment, men jeg synes du virker veldig skrytete her på DiB. Du sprenger skalaet på utseende ifølge deg selv (rart at du fortsatt er singel da?), er kjempeintelligent, har veldig bra betalt jobb +++. Samtidig som du sier at faren din har betalt masse bidrag da du gikk på videregående og så videre. Hele historien spriker, sorry
Akkurat fått muligheten til en kjempejobb! Veldig heldig som får være med på det =) Skjønnhet er objektivt, men jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut og faktisk den jeg er som person også,Og jeg er ikke verdens vakreste, men jeg ville ikke endret noenting det er en forskjell der. Det er kanskje ikke lov på dib, men jeg er glad det er lov utenfor dib. Ja pappa betalte bidrag mens jeg gikk på design og håndverk ja, kan ikke fatte at det er sprikende på noen som helst måte? Da jobbet jeg i bar og tjente ikke all verdens med penger altså, men helt greit. Jeg har alltid jobbet, men hadde rett til bidrag forde og ejg var sint på pappaen min og utnyttet hans dårlig samvittighet og han betalte bidrag litt til uten å mukke. Jeg er mer voksen nå en da. Du trenger ikke si sorry for du har da ikke gjort noe som er verdt å beklage for? ei heller ha jeg. Hele poenget med svaret mitt oppi her var kødd da, men at resurser intelligens og utdanning ikke nødvendigvis henger sammen.
Du har fortsatt ikke svart hva for slags jobb er det der man får masse penger uten overtid og helgejobbing, uten noe som helst høyere utdanning.
Hvorfor skal hun gidde å svare deg på et så personlig spørsmål når du ikke engang har høflighet nok til vise hvem du er når du stiller private spørsmål? Hun har da ingen forklaringsplikt ovenfor noen?
Sorry til dere som scroller i evigheter, men jeg kalrer ikke kutte innlegget får ta en utdannelse innenfor it tror jeg, ikke data hendig.. Men du anonyme sutremus, jeg har da ikke noe forklraingsplikt overfor deg? Jeg har akkurat begynt i denne jobben og jeg må jobbe ganske mye for å gjøre det bra, men jeg kan jobbe hjemme mens vesla sover så kall det gjerne overtid om du vil, snart blir det skole på dagtid og da er dette en flott mulighet for meg. Jeg jobber, jeg går på skolen jeg skatter penger til staten jeg driver med charity.. Så jeg burde ha "rent dibrulleblad" la meg være og plag noen andre, eller helst drit i å plag noe å stikk å pul gubben din!
Ja, for oss som har gubbe er det fint å få akkurat når vi vil :) Tilbake til saklig nivå: du virker ikke ressurssterk hvis du må kalle folk navn og komme med spydigheter fordi noen er anonym på anonymforum. Jeg skriver ikke under med nick nettopp på grunn av tråder "hvem er mest irriterende på DiB", "hvem er mest likt" osv der man drar enkelte nick i søla og baksnakker folk som skriver under med nick. Det gidder jeg rett og slett ikke, så jeg bruker min rett til å være anonym. Så lenge jeg aksepterer og følger reglene om å ikke mobbe, henge ut noen og lignende, er det fullt legitimt av meg å bruke anonymknappen. Jeg har bare merket at du VIRKER skrytete, kanskje du er annerledes i virkeligheten. Som sagt, modellpene tierjenter forblir ikke lenge single, folk som trekker frem penger som ressurs i forhold til utdanningsdebatten har svært lite selvinnsikt og forståelse av begrepet "ressurs" i kontekst og så videre.

 

Jeg kan da vel også få det akkurat når jeg vil, det har da ingenting med fohold å gjøre å kunne få seg noe? Er ikke utelukkede damer i par som gjør det vel.. Skriver ikke spydigheter, jeg kom med et velmenende råd altså siden du blir så provosert av meg tenkte ejg det kunne være en ide å få slappet av litt og tenkt på noe annet, det hjelper så ofte for meg.

 

Hva modellpene piker og forhold angår så er det da mange av de som er single både frivillig og ufrivillig. Alle pene piker er ikke interessante og har lett for å få kjæreste kjipt å betegne alle menn som primitive dyr som kun vil ha kjæreste basert på utseende så selvom man er slående vakker er man ikke nødvendigvis godt kjæreste emne.

 

For min del trives jeg godt som singel og fortsetter meg det til jeg vet hva jeg vil og hvem jeg vil ha, for øyeblikket kan jeg ikke det for jeg vil ha fler...

 

Du oppfatter jo meg slik du gjør det er ikke noe jeg orker å prøve å gjøre noe med, og det er jo helt greit. Jeg er ganske ofte selvironisk og har innlegg satt på spissen eller med humor om du ikke leser det tar jeg ikke det på min kappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miryks
Jeg er ganske ofte selvironisk og har innlegg satt på spissen eller med humor om du ikke leser det tar jeg ikke det på min kappe.

 

Godt det ikke bare er jeg som misforståes med tanke på ironi og sarkasme her inne :)

Kanskje vi er like ressursvake, du og jeg, siden jeg skjønte at du var ironisk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Jeg er ganske ofte selvironisk og har innlegg satt på spissen eller med humor om du ikke leser det tar jeg ikke det på min kappe.
Godt det ikke bare er jeg som misforståes med tanke på ironi og sarkasme her inne :) Kanskje vi er like ressursvake, du og jeg, siden jeg skjønte at du var ironisk? ;)

 

Jepp vi er nok på lik linje der ja ;) jeg humrer ofte godt av dine innlegg så leser jeg lenger ned og ser hetsen og pekefingeren med engang, kanskje vi skal begynne å holde kurs slik at folk får mindre grå hår og mer smilerynker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks
Jepp vi er nok på lik linje der ja ;) jeg humrer ofte godt av dine innlegg så leser jeg lenger ned og ser hetsen og pekefingeren med engang, kanskje vi skal begynne å holde kurs slik at folk får mindre grå hår og mer smilerynker?

 

Hørtes ut som en finfin idè!

Evt skrive med store bokstaver før innlegget at det kun er ironi, sarkasme og dårlig humor som følger? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Jepp vi er nok på lik linje der ja ;) jeg humrer ofte godt av dine innlegg så leser jeg lenger ned og ser hetsen og pekefingeren med engang, kanskje vi skal begynne å holde kurs slik at folk får mindre grå hår og mer smilerynker?
Hørtes ut som en finfin idè! Evt skrive med store bokstaver før innlegget at det kun er ironi, sarkasme og dårlig humor som følger? :P

 

Lurt, bare sånn for å få det inn med te-skje

 

OBS OBS! dette er ansett som morsomt vær vennlig og le og ha øyet for ironien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...