Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

"Ta ansvar for egen nytelse!" = skilsmisse her!

• Logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:23

Jeg har etterlyst/forlangt kos FØR sex eller etter sex fordi jeg har null nytelse av sexakten! Ja, jeg kjenner noe går ut og inn, men har ikke nerver ned i der. Klitoris der i mot, superfØlsom. Skal jeg få noe må jeg onanere meg selv (han vil ikke) - hvorfor i helvete er det kun mitt problem. Han vil ikke. Etter sex er han trØtt og skal sove. Jeg har kranglet med til ett par kilestrØk på ryggen etter sex, men det hater han!

Javel... vi har vært i sammen 12 år. Sex er noe herk, han får lite av det. Men det er liksom MITT problem. For en gjeng hespetre dere er noen av dere! Jeg har gjort alt som står i min makt for å få noe annet enn penetrering, men han vill kun det! Hva faen skal jeg gjØr, skille meg? Vi har det jo godt på ALLE andre områder!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:25

Er du full eller ruset på noe? Merkelig innlegg.

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:27

Ruset på DIB!

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:29

Ok. hehe:P

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:31

Du høres ikke veldig sjarmerende ut...så kanskje mannen din ikke orker? Bare språkbruken din kan skremme...

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:31

Huff da, høres ikke bra ut! Jeg er også en sånn som trenger mere enn bare "ut og inn" for å få det beste ut av det. Og jeg skjønner jo nå at jeg er utrolig heldig som har en mann som tar litt ansvar ( ikke alltid, men det skjer da) Jeg er også en som trenger kos før/etter. Jeg mener ikke være frekk, men har dere prøvd hjepe midler? Du får mye fint som stimulerer klitoris, Butterfly funker eldig bra, eneste negative er at det funker for han også...

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:32

Utrolig kjip situasjon. Skjønner deg godt, og føler med deg. Men dere snakker vel sammen? Hvorfor vil han ikke bidra til at du oppnår nytelse? Tenne deg og tilfredsstille deg?

Høres veldig rart ut at mannen som elsker deg ikke får glede av å tilfredsstille deg...

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:34

Kan du ikke ta på deg selv mens dere har sex da?? På den måten så blir jo begge fornøyd. Evt. bruke hjelpemidler?

Prøv å gjør det beste ut av situasjonen.

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:37

Har min dypeste medfølelse for HI... Hadde en samboer i 2 år som var av det slaget. Kun ut og inn , samt lite lysten på sex.

Nei, det var ikke meg det var noe galt med, for han var slik mot forrige samboer også og hu var utro pga hans opplegg.

Men til hans forsvar, så kom han ikke ned i trusene på noen føre han var 27 år og helt klein på det området...

Kom deg heller ut av forholdet og finn en som kan sine saker :) Det gjorde jeg og nå ere himmelen HVER gang :D

#10 "Himmel og hav"

"Himmel og hav"

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 070 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:37

Da får du jo avgjøre for deg selv hvor viktig seksuell nytelse er for deg.

Om du er gift med en kar som ikke ønsker å være god mot deg eller gi deg seksuelt velvære, så er det rart at du opplever han som så god for deg på alle andre.

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 057 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:43

Hvis min mann hadde vært slik hadde jeg spurt ham om hvordan han ville synes sex var hvis han aldri skulle få komme inn i deg eller at du aldri sugde ham.... tenker det ville vært en umulig tanke for ham.
Noen menn mener at det kun er penetrering som gjør dem til menn.... de vet faktisk ikke bedre, og tar det gjerne som en kritikk av deres penis og manndom, at de ikke er bra nok. Kan det være noe sånt hos dere?

Og så er det kanskje på tide at dere får en fagperson å snakke med slik at dere begge kan få nytelse utav sexen. Se om det finnes en sexolog der dere bor, eller skaff en del bøker o.l. som dere kan lese i. Se om dere kan begynne på nytt, som om dere ikke kjenner hverandre seksuelt, og begynn å utforske hverandre på nytt.

Når alt det er sagt.... de fleste kvinner trenger et forspill for å bli klar for sex. De fleste kvinner sliter også med å få orgasme kun ved penetrering. For min del får jeg sååå mye lettere orgasme hvis jeg hjelper til selv, det er akkurat som jeg da også blir mer følsom i skjeden. Bruker du ikke å stimulere klitoris selv når han er inni deg? Da tar du nemlig også ansvar for egen nytelse.

Uansett - ikke bli sint på ham. Ta det opp ved et tidspunkt det ikke er naturlig at dere skal ha sex, altså som en vanlig prat. Ikke beskyld ham for noe, men forklar saklig og greit hvordan det er for deg. De fleset menn føler seg faktisk bedre og mer enda mer som mann når de greier å tilfredsstille damen. Hvis de får kritikk mens de holder på gir de som regel opp før de nesten har begynt. Bedre å si "når du gjør sånn og sånn er det godt, men gjør du SLIK blir det.... åh, så deilig"... de fleste menn reagerer positivt på det. Hvis du har vært uheldig med noen kommentarer til ham når han tidlig i forholdet prøvde å tilfredsstille deg, så kan det faktisk være nok til å ta fra ham selvtilliten og lysten til å prøve igjen, fordi han føler han ikke strekker til. Menn er like sårbare når det kommer til sex som det vi damer er til tider.

Prøv å finne ut hvorfor mannen din ikke er opptatt av din nytelse - igjen uten å kritisere. Si at det for deg føles som om han ikke er opptatt av det, og spør om det stemmer. Hvis han sier nei, så spør om dere kan gjøre mer sammen slik at du også får det godt.

Ved å ta opp saken saklig og ordentlig tar du også ansvar for egen nytelse.

Håper dere finner ut av det! :)

Ps... lørdag kveld med et glass eller flere innabords er ikke tiden å ta opp dette med mannen... ;)

#12 Gjest_Sommerfuggel i vinterland_*

Gjest_Sommerfuggel i vinterland_*
  • Gjest

Skrevet 28 juli 2012 - 22:58

Hi, lay of the wine :P
Så det VI som er hespetre'a her? hehe

Altså, det er leit at mannen din er så egoistisk i senga, men det gjør da ikke oss til hespetre bare fordi vi mener du selv har ansvar for egen nytelse ;) Enten må du "kreve" forandring, innfinne deg med at sånn er det, finne deg en elsker, eller ja.. gå..