Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Jeg trodde det skulle være lett å bli gravid med 3.mann :(

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Amonym i dag

Amonym i dag

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 14 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:22

Vi har to barn, eldste er 5 år, og jeg tok ut kobberspiralen i august i fjor (2011). Har ikke helt kontroll på eggløsningen, men jeg har jo en kort periode i syklusen hvor jeg tror den må være (mer utflod og noe som kan ligne på eggløsningssmerter om det går an).
Har forsøkt eggløsningstest ca 7 ganger uten at den har slått ut positivt.

Jeg kan kjenne menslignende smerter/stikninger utenom mensen og det har jeg ikke gjort før.

I april hadde jeg en veldig tidlig SA (mensen som var forlenget og grav.test viste positivt, men kroppen ordnet opp selv.

Skjønner ikke noe jeg, tenker jo  å bestille time til lege etterhvert for å se om alt er som det skal, men jeg hadde håpet det skulle klaffe snart :(

noen med erfaringer eller synspunkt? Blir takknemlig for det isåfall :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 `lilje

`lilje

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 848 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:39

Jeg trodde også det skulle være lett å bli gravid med 3. mann!!! Jeg ble gravid med en gang med de to første svangerskapene :)

Men neeiiiiidaaaa, det tok nesten 7 mnd. Jeg hadde også kobberspiral, vet ikke om det har noe med saken å gjøre da.

Men det ordnet seg til slutt. Så utålmodig som jeg var/er, så tenkte jeg at jeg ikke kunne få en til ;) men da plutselig så ble jeg gravid. Da skjønte jeg liksom iiiiingenting, hehe ;)

De eggløsningstestene slo foresten aldri ut positivt på meg... Brukte en hel formue på de testene.

#3 Frk Vims

Frk Vims

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 84 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:45

Nr 3 tok tid her også - i forhold til nr 1, 2 og 4 som alle satt på første forsøk. Tok et halvt år med nr 3.

Lykke til:)

#4 Amonym i dag

Amonym i dag

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 14 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2012 - 22:53

Tusen takk for svar damer :) Kjekt å høre at det ikke "bare er meg". Jeg synes jo at snart 12 mnd er nok da. Mannen var riktignok borte i september, så oktober var vel første pp, men synes det er lenge nok jeg.
JAja, vi venter i spenning....:)

#5 MammaTilTre*augustbaby*

MammaTilTre*augustbaby*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 92 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 08:38

Vi brukte 6 mnd med nr 3. De andre har kommet på første og andre forsøk.
Og no er det bare en uke til termin :D

Lykke til med prøvinga!

#6 *Lissi*

*Lissi*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 611 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 08:54

Jeg brukte 12 og 15 mnd. på de to første. Tenkte jeg hadde vanskelig med å bli gravid. Nummer 3,4 og 5 satt på første forsøk da :)