Nåhh... alt er forandret her, jo...
Started by
Gjest_Toxic_*
, Jul 28 2012 21:34
9 replies to this topic
Gjest_Toxic_*
Posted 28 July 2012 - 21:34
Har alle gamle grinebitere, likørmakere og planteentusiaster emigret til pensjonistforum, eller er det noen som henger igjen her enda?
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Gjest_Toxic_*
Posted 28 July 2012 - 22:04
Det er jo bare føkkings ROT på disse sidene nå! Begynner visst å bli gammel selv...
Posted 28 July 2012 - 22:16
Tror det er mange av grinebiterne som har ferie nå. Selv er jeg bare en tur hjemom for å bytte ut koffertinnholdet med rent tøy. Og da må jeg også innom her for en liten påtår med planteinfo fra andre vindrikkende kranglefanter. Så nå tar jeg meg et glass hvit namnam i høyt glass, vanner min tre meter høye innendørs tomatplante mens tørketrommelen slår ut enda en sikring.
Men dersom det finnes et pensjonistforum: Hvor er det? Interessant!
Men dersom det finnes et pensjonistforum: Hvor er det? Interessant!
Gjest_Toxic_*
Posted 28 July 2012 - 23:38
Måtte google litt... "Vi blir eldre" har egne forumsider som stortsett er ubrukte. PC-opplæringen av den eldre garde har tydeligvis slått feil. Kanskje på tide noen lager litt oppstyr der inne?
Jeg vil forresten også ha hvitvin. Eller helst Bollinger, et glass av den gjør meg usannsynlig happy
Trenger virkelig å bli litt happy nå, derfor har jeg returnert til Krangle... ironisk nok.
- Mel nok likes this
Posted 29 July 2012 - 21:18
Jeg er her!
Og har en hage som bugner over. I helgen har vi spist nyplukkede bringebær og jordbær fra egen hage.
Grinebiter er jeg fremdeles.
Og har en hage som bugner over. I helgen har vi spist nyplukkede bringebær og jordbær fra egen hage.
Grinebiter er jeg fremdeles.
Det er JEG som er skjøga.
Gjest_Toxic_*
Posted 29 July 2012 - 21:35
Hei hei frøken Patetica! Er det innført fellesferie her inne, eller? Og kan jeg få gå på slang i hagen din? Kunne gitt mye for nyplukkede norske jordbær akkurat nå...
Posted 29 July 2012 - 22:52
Istemmer tildels Frenzia - hjemom med toxic waste stempla over hele bagasjen, og inntil for en time siden også over meg selv - jeg er nå dekontaminert, men bagasjen fikk meg bare til å føle på ubehaget i kulturen, så det skal jeg ikke forholde meg til før i morra, i beste Scarlett O'Hara-stil. Man har da sprengte klesskap, så vaske skal jeg ikke før ferien er over, det får være måte på flinkistakter - her skal det pakkes nytt og brukes hemningsløst og fartes videre uten å kaste et blikk på møkka, for når jobben begynner igjen kan man jo likegodt vaske klær også.
Overmodne jordbær, slapp mynte, fresh basilikum svømmende campanula og fire tørre kosmos-lik vitner om at hagepasseren ikke har samme forhold til plantene som meg (eller at vedkommende har tenkt at hagen bør gjenspeile forskjellene i samfunnet). Men alt i alt ser det bra ut. Og om noen timer åpner polet.
Overmodne jordbær, slapp mynte, fresh basilikum svømmende campanula og fire tørre kosmos-lik vitner om at hagepasseren ikke har samme forhold til plantene som meg (eller at vedkommende har tenkt at hagen bør gjenspeile forskjellene i samfunnet). Men alt i alt ser det bra ut. Og om noen timer åpner polet.
Gjest_Toxic_*
Posted 29 July 2012 - 23:38
Det er det verste jeg har hørt! Hva er det slags hagepasser som lar jordbærene overmodnes uten å forgripe seg på dem? Kjære vene, personen vet ikke hvilken glede han har latt gå fra seg. Tror enda det eneste som er å få tak i her oppe er jordbær av rasen Belgisk Blå. Og flinkistakter ødelegger bare feriestemningen, det kan vente til hverdagen biter deg i røven igjen. Jeg vil også på ferie. Men det får vente til neste år, da blir det Syden med stor S. Uansett pokker hvor, bare det er sol, sand og søte, klissete paraplydrinker der. Hittil i år har jeg har smurt ungene med solfaktor to ganger, så før neste års ferie må jeg antakelig grille dem noen timer i solarium for å fjerne den gjennomsiktige skummetmelkfargen, kan jo ikke risikere at de nektes å fly fordi de ser direkte sykdomsbefengte ut.
Posted 30 July 2012 - 19:20
Jeg er din sydenekspert.
Det er JEG som er skjøga.
Gjest_Toxic_*
Posted 30 July 2012 - 23:00
Tusen takk, det trengs virkelig. Syden har jeg ikke peiling på, og jeg er kunnskapshungrig som få. Men spør meg gjerne om ulempene med å dra på campingferie i Sverige, der er jeg tildels ufrivillig ekspert.Jeg er din sydenekspert.