Gå til innhold

Hjelp, toåringen er helt sykelig mammadalt - what to do?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mamma skal gjøre absolutt alt, og han henger på fanget mitt hele dagen... Det er ikke mulig for meg å sitte alene i to minutter en gang uten at han kommer.. Og skal pappan legge han, pusse tenner, skifte pleie osv er det hyl og skrik... Og han gir seg bare ikke heller...

 

Blir helt matt jeg, hva skal vi gjøre?? Nå er det snart barnehage igjen også, stakkars blir vel helt krise for han..

 

Han har alltid vært mammadalt, men nå tar det liksom litt vel av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her også, men det går greit i barnehagen

Skjønner ikke hvordan det går de (utrolig få) gangene jeg ikke er hjemme rundt leggetid, for om far skal legge han, så er det helt krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra litt mer ut av huset uten han:-) Særlig rundt leggetid... Da har han ikke noe valg, og han må la pappa fikse det... Har vært (og er forsåvidt fortsatt) sånn her.... Men går alltid superfint med han og pappaen når jeg ikke er der.... Da han var 2, var det helt krise når jeg dro på jobb, men gikk som regel over etter kort tid.... Han vil helst ha meg her hele tiden fortsatt, er nå 4, men skjønner at det ikke går:-)

Og det går seg til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte bare tvinge barnet.. Først dro jeg bort de 3 første kveldene slik at det kun var faren hjemme. Da hadde ikke barnet noe valg. Så de neste 2-3 dagene var jeg hjemme, men deltok ikke i stellet eller leggingen.

 

Hadde det vært trist gråt så hadde jeg sikkert gikk litt etter, men så lenge barnet trasser, er sint og prøver å "manipulere" med gråten sin for å oppnå vilja si så gir jeg meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip situasjon. Ved neste barn anbefaler jeg å la far ta del i stell helt fra det er et spedbarn. Her er det stort sett far som legger jenta på 1,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...