Gå til innhold

ang barn med liten penis- noen som har barn med mikropenis? tror lille bebi kan ha det.


bitthen

Anbefalte innlegg

Tissen er vel kanskje 0,5 cm og så har han en kjeeempepung. Han er 3,5 mnd. Da broren var mindre bekymret jeg meg litt for at han også hadde liten penis, men den var større en brorens på samme alder. Kjenner på at det bekymrer meg litt, og kommer til å ta en prat med legen om dette. Men er det noen av dere som har erf med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)Jeg har en gutt med mikro penis.Den er veldig liten-er veldig redd han vil bli mobbet på skolen pgr,.av liten penis. Forferdelig .og legene sier de ikke vil gjøre noe før han er tenåring.Håper han kommer seg gjennom skole tiden uten å bli mobbet alt for mye:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja- tenker en del på dette jeg også. Ikke bare i fht mobbing, men også sexliv som voksen. Men det er jo mye man kan gjøre medisinsk da. Er det testosteron man får da? Penis- størrelsen til bebi er i grunnen påfallende. Var bekymret med eldstemann, men faren hadde likens da an car baby og den fungerer fint, men minste sin er ja - 0,5 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig bitthen... du må lære deg å slappe av! :) micropenis er en tilstand som oppdages etter fødsel. Det er uavhengig av pappas penisstørrelse, det oppstår som følge av hormonforstyrrelse i fosterlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamser skal jo bekymre seg for alt mulig.... ;) Men det er sikkert ikke hormonelt, den er nok bare slik... Jeg bekymrer meg faktisk for den store tasken hans også, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sykehuset har sakt han har mikro,penis.men de ville ikkegjøre noe og mente vi burde vente til han er tenåring og se hvordan den vokser da,.Håper han ikke blir ødlagt av mobbing i mellom tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det omvendt, og jeg syns det er et problem. Han har kjempestor tiss til å være så ung, og den er også veldig lang. Unger mobber jo for alt mulig, så jeg er redd han kommer til å bli erta for å ha så stor :/ Alt mammaer skal bekymre seg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja :( Det er ikke bare bare for guttene heller altså, og barna kan være nådeløse. Håper virkelig det vil gå bra med gutten din. Og min også for den del. Hverken sykehus eller lege har sagt noe, så da er den vel bare liten og ikke mikro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg husker riktig hadde sønnen min merkbart stor pung når han var rundt den samme alderen som din sønn. Han hadde også veldig stort "utstyr" som nyfødt husker jeg. Var vel ei venninne med døtre som spurte forsiktig "Har de altså så store ballesteiner som små?"

Nå er "utstyret" helt i proposjon med hans kropp (3år).

 

Penisstørrelser som baby kan jeg aldri i verden tenke meg at har noe sammeng med hvordan den blir som voksen. Puberteten er kraftige saker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Støtter den og med alf form for respekt så tror jeg dette avgjøres i puberteten.

Skjønner du bekymrer deg for mobbing, men jeg kan ikke huske at noen mobbet på grunn av "det" på skolen. får håpe det blir normalt og bra:)  Hadde en kompiss i puberteten som vokste to cm i uka.. måtte jo le da xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene sønnen min var en skikkelig michelin-unge, god og rund, så ut som lårene var skrudd på ;) 

Han veide 4800 g da han ble født men var bare 52 cm lang, så han var skikkelig gnudd. Penisen var derfor nesten ikke eksisterende, den forsvant inn i fettputen ved roten av den. Sånn var han egentlig ganske lenge, ble han kald ble penisen helt borte, den trakk seg jo helt inn..

 

Men ingenting hormonelt galt med han altså, lubben var han egentlig helt til han begynte å gå, men tissen vokste i takt med resten av ungen og fettet rundt roten av penis ble borte og da så det helt normalt ut.

 

Nå er han en helt normal, og slank, 10 åring, med en helt normal guttetiss. En skikkelig mannetiss blir det ikke før i puberteten og da vokser de mye altså...

 

http://www.ung.no/pubertet/2653_Penisutvikling_og_penisst%C3%B8rrelse.html



Anonymous poster hash: d2e48...9ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter den og med alf form for respekt så tror jeg dette avgjøres i puberteten.

Skjønner du bekymrer deg for mobbing, men jeg kan ikke huske at noen mobbet på grunn av "det" på skolen. får håpe det blir normalt og bra:) Hadde en kompiss i puberteten som vokste to cm i uka.. måtte jo le da xD

 

 

Hvorfor svarer du på en to år gammel tråd?

 

Anonymous poster hash: bcc5c...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kompiss i puberteten som vokste to cm i uka.. måtte jo le da xD

Det var kompissen sin, det!

 

Anonymous poster hash: f2ffa...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...