Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Mann som plutselig har begynt å "stelle seg"

• Logg inn for å svare
42 svar til dette emnet

#41 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 290 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 10:24

Vis innleggAnonym bruker skrev 29 juli 2012 - 08:09:

Vis innleggAnonym bruker skrev 28 juli 2012 - 13:17:

Beklager, men min første tanke står jeg for jo mer jeg leser. Jeg hadde bekymret meg for at han har møtt en annen. Greit å trene, barbere seg, holde seg ung, sunn og frisk, men å barbere skrittet og pungen? hvorfor skulle han ellers gjøre det om han ikke skal vise seg for noen?
Bare lurer på om dere som mener dette, mener det samme om kvinner som barberer/vokser underlivet? At de må være utro alle sammen, med mindre de er single?

Synes ikke det kan sammenlignes. Hårfjerning faller mer naturlig for en dame som f.eks. bruker bikini osv. Mer spesielt at en mann gjør det, særlig hvis ikke partneren har spurt om det.

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 290 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 18:11

Rareste jeg har hørt. "Mer naturlig"? Hvorfor det?

Det er sikkert vanligere at kvinner fjerner hår i underlivet enn at menn gjør det? Men hva mener du med at det er mer naturlig? Er det noe unaturlig ved at en mann ønsker å gjøre det litt fint i underetasjen til kona kommer på besøk?

#43 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 290 Innlegg:

Skrevet 29 juli 2012 - 18:51

Dette kunne det vært mannen min som skrev:p Jeg Likte alltid å pynte meg før vi fikk barna. Etter at de kom og krevde alt av meg,orket jeg ikke å stæsje meg opp på samme måte. Men så har barna vokst litt til,og jeg har fått energien tilbake. Så nå har jeg begynt å stæsje meg opp igjen. Mannen min nevnte dette en dag. Han sa på skøy at han lurte på hvem jeg pynta meg for. Jeg tror han hadde tenkt litt på dette. Heldigvis fikk jeg forsikret ham om at det kun er han i mitt hjerte:) Så snakk med mannen din HI . Det er nok deg han pynter seg for