Gå til innhold

Spå med dyrekort


einog2

Anbefalte innlegg

Jeg har noen kort jeg tenkte jeg skulle øve med, viss dere tør å høre om i går og i dag og i morgen kan jeg spå dette til dere. Enten kan dere spør her eller spør i privat mld.

Trenge ikke fødselsdatoen deres bare navn og et spørsmål dere lurer på eller bare hva som skjedde i går og hva som skjer i dag og i morgen :)

Dere får skikkelig svar og forklaring på hvorfor det blei disse tre dyrene disse dagene :)

 

(Jeg sitter ikke hele dagen, så om dere ikke får svar med en gang så ha tolmodighet :) )

Endret av einog2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Marit, blir jeg gravid i august? (klisje, I know) :)

Slike spørsmål kan jeg desverre ikke svare på, men gir deg likevel en kortlegging :)

 

Fortiden: Skorpion, I et nytt forhold gir lidenskap ekstatiske og smertefulle utfordringer. : Skorpionen beskytter den mektige egyptiske gudinnen Isis mot mektige fiender, og vekker både ærbødighet og respekt. Lidenskap er en påminner om at sex påvirker psyken vår på ulike og kraftige måter. På vårt mest sårbare kan vi bli smertefult såret; på vårt mest lidenskaplige henføres til ekstase. Forhold du går inn i nå vil påvirke ditt vesen på et gjennomgripende vis. Skorpionen råder deg til å ta i mot utfordringen.

 

Nåtiden: Fjellgeit, En kamp om å vinne kjærligheten eller heftige kjærlighetsærklæringer kan skjule utroskap. : Dypt inne i kroppen sin danner den mystiske fjellgeita beozar, som betraktes som et legemiddel. slik geita har sin kur inni seg, har også du midlene mot livets lidelser. Geita er intenst seksuell, har et harem og kjemper heftig for sine gemalinner, og han sier at selv de som kjempe iherdig for å vinne din kjærlighet, kanskje ikke er ekte. Men hvis du forsvarer din nåværende kjærlighet lidenskapelig og klokt og hyller den med nyperosen og fullmånen en stormkveld, vil den forbli din bestandig.

 

Fremtid: Gepard, Når en beslutning først er tatt, vil en ufravikelig handling følge. : Geparden går stille på jakt med kattens visdom, men jager sitt bytte, den kjappe gasellen, med myndens magi. Hvilken annen skapning inntar to naturer? Se innover for å oppdage et mangfold av talenter og væremåter, for geparden gir deg en sjanse til å være usedvanlig. Hvis geparden , det raskeste pattedyret som fins, har løpt inn i kortene dine, er ikke dette tiden for nøling. Nå er det livsviktig å ta en besluting, som viil bli fulgt av en ufravikelig handling. Gjør som geparden og grip det liver har å tilby.

 

Da er det opp til deg å tolke om dette var riktig eller om jeg har bomma totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmål om graviditet går ikke. i og med at dette er dyrebudskap. Jeg får ikke til å redigere hovedtråden min. har gjort det en gang tidligere.. spørsmål jeg heller tenkte dere kanskje kunne spørre om var, hvorfor spørsmål :) takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingar - og vil han få pallplassering i NM-felt.

 

eg får ikke til å legge på deg.. får bare beskjed om at nei det gjør han ikke med store bokstaver.. kan hende jeg tar helt feil.. da beklager jeg det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingar - og vil han få pallplassering i NM-felt.

 

eg får ikke til å legge på deg.. får bare beskjed om at nei det gjør han ikke med store bokstaver.. kan hende jeg tar helt feil.. da beklager jeg det..

 

Han gjør nok ikke det i dag eller morgen nei :)

Han skyter øvelser han vanligvis ikke trener i. Men som optimst og når sjansen bød seg måtte jeg bare spørre.

 

Men om jeg kan spørre om noe helt annet så gjør jeg gjerne det.

 

Line - vil vi få dårlige nyheter om sykdom i familien i dag eller morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge et kort på hunden min også?

Hun er så stressa, og jeg lurer på om hun har det bra, og kommer til å slå seg til ro hos oss?8omplassert) Hun heter Tira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellen -

Litt spennende hva du får opp på i går, da det var en spesiell dag...

I dag, tjah

Om du kan spå litt lenger enn i morgen, typ de nermeste neste dagene hadde vert spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingar - og vil han få pallplassering i NM-felt.
eg får ikke til å legge på deg.. får bare beskjed om at nei det gjør han ikke med store bokstaver.. kan hende jeg tar helt feil.. da beklager jeg det..
Han gjør nok ikke det i dag eller morgen nei :) Han skyter øvelser han vanligvis ikke trener i. Men som optimst og når sjansen bød seg måtte jeg bare spørre. Men om jeg kan spørre om noe helt annet så gjør jeg gjerne det. Line - vil vi få dårlige nyheter om sykdom i familien i dag eller morgen.

 

siden du spurte om i dag og morgen så la jeg ikke fortid.

 

Nåtiden: Flaggermus, Du har kraften til å snu nederlaget og bevege deg inn i en grenseløs fremtid : Flaggermusen krøp en gang rundt på jorden, men hun strakte seg etter stjernene, og nå kan hun fly. Hvis du har tiltrukket deg en falggermus som veileder, kan også du bli hva du vil. Men husk at alt har sin egen drektighetsperiode. Etter hvert som du nærmer deg din egn grenseløs fremtid, må du omforme nederlaget og den tilknyttede frykten for å kjempe igjen. Med nederlaget kommer den kunnskapen som fører deg stadig nærmere ditt hjertes mål.

 

Fremtiden: Musa, vær iherdig og skarpsindig, og alle hindringer vil overvinnes. : Musa er bitte liten og sart, men det fins ikke noe skall som er så hardt at musa ikke kan komme seg til den lekre kjerne, og ingen hindringer så seige at de ikke kan overvinnes. Som din veileder råder hun deg til å være iherdig, å også du kan bryte gjennom barrierene som står i veien for suksess. Musa er sårbar overfor mange og må granske og se bak det åpenbare, på mønsteret innenfor, og vurdere andres skjulte planer. Etterlign musa, og din vei gjennom livet blir i sannhet trygg.

 

Så er det opp til deg å tolke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge et kort på hunden min også? Hun er så stressa, og jeg lurer på om hun har det bra, og kommer til å slå seg til ro hos oss?8omplassert) Hun heter Tira.

 

Fortiden: Kamelon, Skjul ærgjerrigheten tålmodig inntil det er på tide å foreta seg noe. : Kameleonen er ett med seg selv og verden. Sansene hennes er subtile og huden hennes fornemmer omgivelser og etterligner fargene som omgir henne. Vær oppmerksom på subtile energier - de eteriske vibrasjonene som strømmer ut fra oss alle, mediumistiske budskap fra langt borte - og stol på deres budskap. Forhold deg avventende i det innviklede forretningslivet. Bli grå usanselig, perfekt posisjoner til å vurdere myriaden av strømninger og individuelle ambisjoner som er med i spillet - og først da, slik som kameleonen snapper en flue, foretar du deg noe.

 

Nåtiden: Sel, Hardt arbeid og inspirasjon er grunnlaget for ekte kreativitet. : Selen bor i havets dyp, der fantasien, intuisjonen, drømmenes kraft og skapelsens uendelighet har sitt opphav. At selen føder på land, viser at sinnets landskap kan materialiseres. Viser drømmene dine ønsker du ennå ikke har erkjent deg? Da er tiden moden til å gjøre dem til dine egne. Ekte kreativitet og inspirasjon er deg også til del, men forblir ulegemliggjort uten hardt arbeid som er det eneste som kan gi dem en form. Selens visdom er anstrengende, men belønningen er enorm.

 

Fremtiden: Dovendyr, Tenk på hvor lite du egentlig trenger og sett priis på det du har. : Mennesket ga Dovendyret dets navn. de så bare dovenhet i den tilsynelatende stillheten i hennes neotropiske regnskogsliv, men dovendyret er den legemliggjorte kraft, et perfekt balansert økosystem. hun råder deg til å sette pris på det som omgir deg. Ikke ødsle bort verken kjærlighet eller matrielle goder, selv om de ikke lengre er nye. slapp så av i ekte velstand, akkurat som dovendyret.

 

Tira trenger masse tid, men kommer til å bli en flott hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellen - Litt spennende hva du får opp på i går, da det var en spesiell dag... I dag, tjah Om du kan spå litt lenger enn i morgen, typ de nermeste neste dagene hadde vert spennende :P

 

Fremtiden er vel de neste dagene kanskje en uke fram, hvem hvet ;)

 

Fortiden: Rådyr, Lytt til budskapet i vindens hvisken. : Gjør som Rådyret og vær nå bevisst på hva vinden fører med seg. Et bruddstykke av en samtale - ja, selv den friske duften av parfyme - kan romme skjulte hemmligheter. Rådyret beskytter seg ved å flokke seg fredsommelig med andre og råder deg tilå prøve å bli en del av en større helhet. Hvis du har fjernet deg fra familie eller venner, råder rådyret den kloke til å be om tilgivelse og til gjengjeld tilgi. Det fremmer gjensidig kjærlighet og fornyelse.

 

 

Nåtiden: Elg, Motgang vil overvinnes med selvtillit og tilmålt tålmodighet. : Elgen lærer bort selvtilliten som utvikler karakterstyrke og evnen til å overvinne motgang. Elgen er trygg og trenger ikke å kaste seg ut i kjærlighetseventyr og dermed lokke seg til nederlaget. hun råder deg til å la kjærligheten komme når tiden er inne, og dermed skape et forhold fullt av tillit, sannhet og ekte betydningsfullhet.

 

Fremtiden: Delfin, Still deg inn på åndedrettets rytme for å finne stillhet og tålmodighet. : Hun inkarnerer tåmodighet og viser deg hvordan du kan skape undere, flytte fjell og bli det mennesket du innerst ønsker, ved å ta tiden til hjelp. Delfinen må fremdeles puste inn salt luft der hun beveger seg rytmisk gjennom bølgene, og hun råder deg til å bruke pusteteknikker som kan lege korpp og sjel og frakte deg til andre nivåer.

 

Så er det opp til deg og tolke :)

Endret av einog2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maria - har ikke noe spesielt spørsmål, men legg gjerne kort på meg for det :) Skjønner ikke helt dyrekortene men, så hvis du vil forklare hva det er også, vil jeg gjerne høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin - Vil gjerne at du legger på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria - har ikke noe spesielt spørsmål, men legg gjerne kort på meg for det :) Skjønner ikke helt dyrekortene men, så hvis du vil forklare hva det er også, vil jeg gjerne høre :)

 

Dyrekortene er Kort med bilder av et og et dyr med et budskap; budskapet har en forklaring i medfølgene bok. :)

 

Fortiden: Dovendyr

Tenk på hvor lite du egentlig trenger og sett priis på det du har.:

Mennesket ga Dovendyret dets navn. De så bare dovenhet i den tilsynelatende stillheten i hennes neotropiske regnskogsliv,

men dovendyret er den legemliggjorte kraft, et perfekt balansert økosystem.

Hun råder deg til å sette pris på det som omgir deg.

Ikke ødsle bort verken kjærlighet eller matrielle goder, selv om de ikke lengre er nye.

Slapp så av i ekte velstand, akkurat som dovendyret.

 

Nåtiden: Skarabè

Det som ikke verdsettes eller som avvises skjuler en hemmlighet, et skapelsens frø.:

Skarabèen er en skinnende juvel i rustning og Egyptisk hellige symbol, og skaper liv av andres avfallsprodukter. Se på hva du avviser eller til og med avskyr, for detter rommer skapelsens spire. For noen kan dette bety avling; for andre symboliserer blomstringen av frøene bagravd i billens gjødselshaug kunstneriske skaperverk. Vurder også de som ikke får din oppmerksomhet i livsstrømmen. En av dem kan være katalysator for et nytt foretak, en annen har kunnskaper du aldri ville gjettet deg til, eller sitte endog med hemmligheten som låser opp hjertet ditt.

 

Fremtiden: Grevlingen.

Slutt å kompromisse og kjemp tappert for det du tror på.:

Den modige grevlingen med sine striper som et kjennemerke på mot frykter ingen. Kast nøling og frykt til side. I likhet med grevlingen skal du slutte med kompromissene og hyklingen som fører til nederlag. Innta et bestemt, ufravikelig ståsted og si hva du mener, uansett hva andre måtte mene. Kjemp tappert, åpent og aggressivt for det du tror på, ellers kan det hende du mister det for alltid. husk imidletid at lek også er viktig. Som unge brynte den grevlingens fantastiske ferdigheter, som voksen garanterer den hennes vedvarende tapperhet.

 

Sånn da er det opp til deg og tolke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin - Vil gjerne at du legger på meg :)

 

Fortiden: Skilpadde.

Motstå forandringer som bare gjøres for forandringens skyld.:

Skilpadden er eldre enn dinosauren, en legemliggjøring av eldgammel visdom og et krevende testament på sin fasongs vidunder. Uforanderlig trasker hun gjennom tiden. Gjør som skilpadden og motstå forandringer bare for nyhetens skyld. Vær tro mot levemåten din, partneren din og kreativitet din, for ellers ødlegger du noe mer vidunderlig enn du vet ennå. Skilpadden råder deg til også til å lage et mentalt ryggskjold som beskytter deg mot andres urettmessig kritikk, for slik skilpaddens unger dukker ut av skallet helt perfekt, ble også du født fullkommen.

 

Nåtiden: Villhest.

Fortell høyt om lidenskapen din og forsvar o prd og gjerning dem du elsker.:

Villhesten, fabeldyret, den bevingede Pegasus som har vendt tilbake til jorden, er innbegrepet av mannlig seksuell energi og på den svevende ånden som danser frigjør. Hans lidenskaper og hensikter overfor hoppene erklæres åpent, og han forsvarer dem heftig. Hsten er sterk i sitt indre og kjenner ingen frykt for andre eller for å bli avist. Gjør som hesten og forsvar iherdig dem du elsker mot dem som vilsåre eller nedverdige dem, og gi glødende uttrykk for hva du føler for dem - for hesten vet at Amor begunstiger de tapre.

 

Fremtiden: Elg

Motgang vil overvinnes med selvtillit og tilmålt tålmodighet. :

Elgen lærer bort selvtilliten som utvikler karakterstyrke og evnen til å overvinne motgang.

Elgen er trygg og trenger ikke å kaste seg ut i kjærlighetseventyr og dermed lokke seg til nederlaget.

Hun råder deg til å la kjærligheten komme når tiden er inne,

og dermed skape et forhold fullt av tillit, sannhet og ekte betydningsfullhet.

 

Så er det opp til deg å tolke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er ung, forlovet, pusser opp hus, og er gravid :P

 

Kan du si noe om hvordan det ser ut for meg i fremtiden da? men graviditeten og alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...