Gå til innhold

Hva slags drikkeflaske i barnehagen?


1down

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn fra 0-1 år :) Snuppa begynner straks i barnehagen, er 11 mnd når hun begynner. På utstyrslista fra barnehagen står det drikkeflaske, hva menes her? Kanskje dumt spm men hun drikker jo nå av tutekopp, har ikke prøvd andre drikkeflasker. Sender jeg da med tutekopp eller er jeg helt på jordet her? Bør man forvente at en 11 mnd baby kan drikke av alle slags flasker egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv imsdal sine barneflasker. Lette å drikke av. Det er bare å gi henne en flaske. Hun klarer det etter litt øving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme hva det er og drikke av, det er bare for at de skal ha en vannflaske på avdelingen hele tiden som er sin egen, samme om det er tåteflaske, tutekopp eller en annen type flaske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemor og lillefrøken

Jeg spurte om drikkeflaske i barnehagen som min snart starter i. Og de kunne ha tutekopp eller helt annen drikkeflaske. Avent har noen store drikkeflasker med sugerør eller vanlig tut beregnet på 12 mnd+ og 18mnd+ som vi har tenkt til å bruke. Vi har alltid brukt de små aventkoppene til drikke fra hun var lita, før vi startet å øve på vanlig kopp. Min søler ganske mye med drikkinga enda, og selv om avent sine kopper ikke er helt ideelle så er det iallfall en sånn antisøle-effekt på dem, så tenker det er greiest i starten, og de kjenner hun godt så vet hvordan hun bruker dem. Type imsdalstut og andre mer kompliserte drikkeflasker har hun ikke prøvd så mye og måtte sikkert fått mer hjelp til, iallfall i starten. Og min er 19 mnd ;)

Endret av lillemor og lillefrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...