Tobarnsmamma - ønsker nr.3 skrev 23 juli 2012 - 14:01:
Hva med å snakke med de andre mødrene da? Personlig synes jeg det høres litt voldsomt ut med overnattinger i hytt og pine hele sommeren, men forstår det er sårt for jenta di å ikke bli invitert. Det er desverre gjerne litt sånn når det er 3 og ikke 2 eller 4 barn, for de har en tendens til å dele seg i par, og da er det de to som har best kjemi eller som er mest like som rotter seg sammen...
Det er liksom det, disse jentene rotter seg ikke sammen, den ene eller den andre veien. De har det utrolig fint i sammen.
Tenker litt, kanskje foreldrene synes det holder med en jente, og det respekterer jeg jo når jeg bare har kjølt meg kraftig ned her. Og i og med de to andre er litt mer "frempå", så blir det jo slik det blir. Så får de 3 sove her i sammen, og så få de to sove i sammen hos de andre foreldrene. Jeg kan jo ikke bestemme over andre, må lære meg det der snart
Jajja, får se om jeg får ta med gollejenta mi på kino eller noe sånn i kveld da... så kanskje ikke hun tenker på det her så mye.
Så fort denne babyen bare kan komme seg UT, så skal jeg invitere de på overnatting her

De leker og har det så greit, ingen stress å ha de her i det hele tatt. Må bare forklare jenta mi det at om ikke lenge til så blir det overnatting på henne og.
HI