Gå til innhold

Vi du være min PSMF venn?:)


stretchy

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Er ikke meningen å virke negativ, men er ikke psmf er ekstrem diett som liksom skal gjøre at man kan fort ned i vekt? 10 kg på 6 uker blir jo 1,6 kg uken. Det er jo det samme som jeg gikk ned i uken da jeg gikk på Grete Roede. Leste på fitnessbloggen at man kan forvente å gå ned 3-10 kg uken på psmf.. Hvor mye har dere andre gått ned og hvor lenge har dere gått på den?

 

Kommer helt ann på startvekt, i forhold til normal vekta. Om man kun skal ned 15 kg eller mindre, så kan man regne med å gå ned ca 1 kg i uka. Men om man skal ned mye, så kan vekta droppe betydelig i starten.

Jeg gikk på PSMF i 2007, veide da 125 kg, etter 1,5 mnd var jeg nede i 88 kg, og enda jeg økte karb, kcal og fett mengde igjen, så veide jeg ikke mer enn 90 kg 4 mnd etter jeg sluttet.

I dag har jeg startet opp igjen, 25-30 kg ned denne gangen, fra 95 kg (etter 3 svangerskap og et problematisk forhold, som økte en del dritt mat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte vi kunne ha en liten oppdatering på hvordan det har gått:)

1. Hvor mange dager har du gått på dietten?

2. Hvor mange kg har du gått ned?

 

Mine svar er:

1. Begynte 15 juli og fulgte det helt til 26. Har vært syk så har hatt pause frem til idag, begynner på an igjen imorgen:) så 12 dager:)

2. Gikk ned 6,4 kg frem til 26. Gått opp 0,4 kg disse 4 dagene jeg har vært syk, så det lover bra:) kun 4,5 kg til jeg har nådd målet mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på det en uke nå. Dessverre sprakk det denne helgen. Valgte spisedag nå vi skulle på en fest. Dagen etter var jeg så dårlig, så det endte i to spisedager. Har derfor stått stille, og er på 67,5 fremdeles. Det blir 2 kg første uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sprakk og¨å-og er kjempeflau over meg selv:SSprekk i helgen og dag 2 syk i dag..Jeg har ikke gitt opp, og er klar for å gå på igjen i morgen!!

 

Har ikke turt å sjekke vekten igjen..Fredag hadde jeg minus 2,6 kg.

 

TyrkiskPepper-du er heldig og flink som har 4,5 til målet ditt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Her er jeg kun på dag nr 2, så sjekker ikke vekta ;) Dere får oppdatering på mandag igjen, startvekt: 95 kg. Så satser vi på noe minus på mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også veldig matlei. Da drikker jeg mest prozyme proteinpulver og spiser kun ett kjøttmåltid til dagen med masse krydder for å kamuflere kjøttsmaken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også matlei, er ikke flink til å lage mat så maten min er veldig kjedelig:(

Eneste jeg synes er godt er karbonadedeig, men kan jo ikke spise så mye av det pga er 5 g fett pr 100g.

Jeg brekker meg av protein pulveret og av tunfisk nå :(

 

Lurte på en ting, kan man spise vanlig kylling? Eller kyllinglår/vinger for det er jo ganske mye fett pr 100 g i de? Er vel 10 g pr 100 g.

 

Våknet i natt med 40 i feber, verker i hele kroppen, kaster opp og er helt ødelagt, så blir enda en dag med Psmf fri:( men klarer så vidt å spise så går i hvertfall ikke opp, veide meg idag og vekten er ikke gått opp siden torsdag, utenom de 0,4 kg da:)

Såhåper jeg kan starte på an igjen i morgen siden jeg reiser på onsdag til syden.. Kunne godt kvitt meg med en cm eller to Til på rope og lår*håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg tror kanskje jeg skal teste ut dette, jeg også. Har gått ned 15 kg på karboredusert kost, og er veldig glad i kjøtt/kylling. Kan man merke mye forskjell på to uker? Og synes dere det er vanskelig å følge/holde dere i skinnet? Man bruker vel en del tid på å lage mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg tror kanskje jeg skal teste ut dette, jeg også. Har gått ned 15 kg på karboredusert kost, og er veldig glad i kjøtt/kylling. Kan man merke mye forskjell på to uker? Og synes dere det er vanskelig å følge/holde dere i skinnet? Man bruker vel en del tid på å lage mat?

Ja tror nok du merker en del på 2 uker. Det sies at jo større du er jo mer går du ned. Jeg var ikke så stor, begynte på 72 kg, etter 12 dager var jeg nede i 65,6 kg. Har vært syk ett par dager og er nå 66:) skal ned til 61-62 kg så er snart i mål:)

Jeg bruker ikke så lang tid på å lage mat, men jeg lager bare enkel mat som kyllingfilet med grønnsaker, fisk og grønnsaker osv. Men finnes masse gode oppskrifter hvis du ser linken jeg lå ut, ligger på forrige side:)

De første dagene er verst, men når du ser du går ned 0,3- 0,5 kg ( i hvertfall gjorde jeg det) dagen så får du motivasjon til å fortsette

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg tror kanskje jeg skal teste ut dette, jeg også. Har gått ned 15 kg på karboredusert kost, og er veldig glad i kjøtt/kylling. Kan man merke mye forskjell på to uker? Og synes dere det er vanskelig å følge/holde dere i skinnet? Man bruker vel en del tid på å lage mat?
Ja tror nok du merker en del på 2 uker. Det sies at jo større du er jo mer går du ned. Jeg var ikke så stor, begynte på 72 kg, etter 12 dager var jeg nede i 65,6 kg. Har vært syk ett par dager og er nå 66:) skal ned til 61-62 kg så er snart i mål:) Jeg bruker ikke så lang tid på å lage mat, men jeg lager bare enkel mat som kyllingfilet med grønnsaker, fisk og grønnsaker osv. Men finnes masse gode oppskrifter hvis du ser linken jeg lå ut, ligger på forrige side:) De første dagene er verst, men når du ser du går ned 0,3- 0,5 kg ( i hvertfall gjorde jeg det) dagen så får du motivasjon til å fortsette

 

Så bra! Så flink du har vært! :) Jeg er hjemme de neste to ukene før jeg begynner på studiet mitt, og derfor hadde det passet veldig bra å gjøre det nå, og hadde vært gøy å se bra ut til studiestart. Jeg veier 86 kg nå. Målvekt er vel 65 eller noe slikt, men jeg hadde vært veldig glad om jeg kunne gått ned 10 kg nå hvertfall. :)

 

Følger du forresten oppskrifter og dagsplaner og slikt, eller tar du bare det som passer deg innenfor det du har "lov" til? Og er det superviktig om man spiser nøyaktig så mye protein man må ha hver dag, eller kan man bare spise seg mett? Vil man fremdeles se resultater da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg tror kanskje jeg skal teste ut dette, jeg også. Har gått ned 15 kg på karboredusert kost, og er veldig glad i kjøtt/kylling. Kan man merke mye forskjell på to uker? Og synes dere det er vanskelig å følge/holde dere i skinnet? Man bruker vel en del tid på å lage mat?
Ja tror nok du merker en del på 2 uker. Det sies at jo større du er jo mer går du ned. Jeg var ikke så stor, begynte på 72 kg, etter 12 dager var jeg nede i 65,6 kg. Har vært syk ett par dager og er nå 66:) skal ned til 61-62 kg så er snart i mål:) Jeg bruker ikke så lang tid på å lage mat, men jeg lager bare enkel mat som kyllingfilet med grønnsaker, fisk og grønnsaker osv. Men finnes masse gode oppskrifter hvis du ser linken jeg lå ut, ligger på forrige side:) De første dagene er verst, men når du ser du går ned 0,3- 0,5 kg ( i hvertfall gjorde jeg det) dagen så får du motivasjon til å fortsette

 

Så bra! Så flink du har vært! :) Jeg er hjemme de neste to ukene før jeg begynner på studiet mitt, og derfor hadde det passet veldig bra å gjøre det nå, og hadde vært gøy å se bra ut til studiestart. Jeg veier 86 kg nå. Målvekt er vel 65 eller noe slikt, men jeg hadde vært veldig glad om jeg kunne gått ned 10 kg nå hvertfall. :)

 

Følger du forresten oppskrifter og dagsplaner og slikt, eller tar du bare det som passer deg innenfor det du har "lov" til? Og er det superviktig om man spiser nøyaktig så mye protein man må ha hver dag, eller kan man bare spise seg mett? Vil man fremdeles se resultater da?

 

Jeg planlegger som oftest om kvelden hva jeg skal spise dagen etterpå, pga har det meste av maten i fryser og må da ta utfor å tine det over natten, men noen ganger tar jeg det bare som det passer meg.

Ja det er viktig at du får i deg de proteinene som du skal.

Og husk at du skal ha 2,5 gram protein pr kg av målvekten din, står litt klønete om det inne på fitnesbloggen. Så vis målvekten er 65 så blir det 2,5x65= 162,5 protein pr dag.

Anbefaler deg å kjøpe protein pulver som inneholder lite fett og karbohydrater for det kan være vanskelig å komme opp i antall proteiner, synes jeg i hvertfall. Da er det greit å bare drikke litt protein. Jeg har tech nutrion sin prozyme. Der er det 90 gram protein pr 100 g og 0,6 g karbohydrater og 1,3 g fett pr 100 g. Har sjokoladesmaken og synes den smaker jævlig, men så lenge kiloene raser av så trykker jeg det i meg:)

 

Lykke til og heng deg på oss andre med oppdateringer og spørsmål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg tror kanskje jeg skal teste ut dette, jeg også. Har gått ned 15 kg på karboredusert kost, og er veldig glad i kjøtt/kylling. Kan man merke mye forskjell på to uker? Og synes dere det er vanskelig å følge/holde dere i skinnet? Man bruker vel en del tid på å lage mat?
Ja tror nok du merker en del på 2 uker. Det sies at jo større du er jo mer går du ned. Jeg var ikke så stor, begynte på 72 kg, etter 12 dager var jeg nede i 65,6 kg. Har vært syk ett par dager og er nå 66:) skal ned til 61-62 kg så er snart i mål:) Jeg bruker ikke så lang tid på å lage mat, men jeg lager bare enkel mat som kyllingfilet med grønnsaker, fisk og grønnsaker osv. Men finnes masse gode oppskrifter hvis du ser linken jeg lå ut, ligger på forrige side:) De første dagene er verst, men når du ser du går ned 0,3- 0,5 kg ( i hvertfall gjorde jeg det) dagen så får du motivasjon til å fortsette
Så bra! Så flink du har vært! :) Jeg er hjemme de neste to ukene før jeg begynner på studiet mitt, og derfor hadde det passet veldig bra å gjøre det nå, og hadde vært gøy å se bra ut til studiestart. Jeg veier 86 kg nå. Målvekt er vel 65 eller noe slikt, men jeg hadde vært veldig glad om jeg kunne gått ned 10 kg nå hvertfall. :) Følger du forresten oppskrifter og dagsplaner og slikt, eller tar du bare det som passer deg innenfor det du har "lov" til? Og er det superviktig om man spiser nøyaktig så mye protein man må ha hver dag, eller kan man bare spise seg mett? Vil man fremdeles se resultater da?
Jeg planlegger som oftest om kvelden hva jeg skal spise dagen etterpå, pga har det meste av maten i fryser og må da ta utfor å tine det over natten, men noen ganger tar jeg det bare som det passer meg. Ja det er viktig at du får i deg de proteinene som du skal. Og husk at du skal ha 2,5 gram protein pr kg av målvekten din, står litt klønete om det inne på fitnesbloggen. Så vis målvekten er 65 så blir det 2,5x65= 162,5 protein pr dag. Anbefaler deg å kjøpe protein pulver som inneholder lite fett og karbohydrater for det kan være vanskelig å komme opp i antall proteiner, synes jeg i hvertfall. Da er det greit å bare drikke litt protein. Jeg har tech nutrion sin prozyme. Der er det 90 gram protein pr 100 g og 0,6 g karbohydrater og 1,3 g fett pr 100 g. Har sjokoladesmaken og synes den smaker jævlig, men så lenge kiloene raser av så trykker jeg det i meg:) Lykke til og heng deg på oss andre med oppdateringer og spørsmål:)

 

Tusen takk for svar! Hehe, jeg lurer på mye rart. Må man ha nøyaktig antall proteiner, eller kan man ha litt mer for eksempel? Jeg synes det virker som en veldig ålreit diett, jeg synes bare det er litt kjedelig å regne veldig mye og veie osv. Idag er første dagen min forresten, og jeg gleder meg til å se om det blir noen resultater. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg tror kanskje jeg skal teste ut dette, jeg også. Har gått ned 15 kg på karboredusert kost, og er veldig glad i kjøtt/kylling. Kan man merke mye forskjell på to uker? Og synes dere det er vanskelig å følge/holde dere i skinnet? Man bruker vel en del tid på å lage mat?
Ja tror nok du merker en del på 2 uker. Det sies at jo større du er jo mer går du ned. Jeg var ikke så stor, begynte på 72 kg, etter 12 dager var jeg nede i 65,6 kg. Har vært syk ett par dager og er nå 66:) skal ned til 61-62 kg så er snart i mål:) Jeg bruker ikke så lang tid på å lage mat, men jeg lager bare enkel mat som kyllingfilet med grønnsaker, fisk og grønnsaker osv. Men finnes masse gode oppskrifter hvis du ser linken jeg lå ut, ligger på forrige side:) De første dagene er verst, men når du ser du går ned 0,3- 0,5 kg ( i hvertfall gjorde jeg det) dagen så får du motivasjon til å fortsette
Så bra! Så flink du har vært! :) Jeg er hjemme de neste to ukene før jeg begynner på studiet mitt, og derfor hadde det passet veldig bra å gjøre det nå, og hadde vært gøy å se bra ut til studiestart. Jeg veier 86 kg nå. Målvekt er vel 65 eller noe slikt, men jeg hadde vært veldig glad om jeg kunne gått ned 10 kg nå hvertfall. :) Følger du forresten oppskrifter og dagsplaner og slikt, eller tar du bare det som passer deg innenfor det du har "lov" til? Og er det superviktig om man spiser nøyaktig så mye protein man må ha hver dag, eller kan man bare spise seg mett? Vil man fremdeles se resultater da?
Jeg planlegger som oftest om kvelden hva jeg skal spise dagen etterpå, pga har det meste av maten i fryser og må da ta utfor å tine det over natten, men noen ganger tar jeg det bare som det passer meg. Ja det er viktig at du får i deg de proteinene som du skal. Og husk at du skal ha 2,5 gram protein pr kg av målvekten din, står litt klønete om det inne på fitnesbloggen. Så vis målvekten er 65 så blir det 2,5x65= 162,5 protein pr dag. Anbefaler deg å kjøpe protein pulver som inneholder lite fett og karbohydrater for det kan være vanskelig å komme opp i antall proteiner, synes jeg i hvertfall. Da er det greit å bare drikke litt protein. Jeg har tech nutrion sin prozyme. Der er det 90 gram protein pr 100 g og 0,6 g karbohydrater og 1,3 g fett pr 100 g. Har sjokoladesmaken og synes den smaker jævlig, men så lenge kiloene raser av så trykker jeg det i meg:) Lykke til og heng deg på oss andre med oppdateringer og spørsmål:)

 

Tusen takk for svar! Hehe, jeg lurer på mye rart. Må man ha nøyaktig antall proteiner, eller kan man ha litt mer for eksempel? Jeg synes det virker som en veldig ålreit diett, jeg synes bare det er litt kjedelig å regne veldig mye og veie osv. Idag er første dagen min forresten, og jeg gleder meg til å se om det blir noen resultater. :)

Jeg tror ikke det gjør så mye hvis du ligger ett par under eller over det Ntallet du skal ha. Jeg skal ha 150 om dagen, men noen dager kommer jeg opp i 153 eller 143, men prøver å ligge på 150 pluss/minus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg syns dette høres litt fristende ut, men må innrømme jeg er litt skeptisk også. Jeg veier 94 kg og vil ned til 74 kg ca og har hittil tatt av 3 kg ved hjelp av trening og litt ved å korrigere maten noe.

Det har tatt "lang" tid, ca 6 uker og selv om det er en sunn måte å gå ned i vekt på så er det så langtekkelig og jeg går ned i vekt for å øke sjansen for å bli gravid/lykkes med ivf.

Problemet er at jeg er 37,5 år og kan ikke bruke et halvt år på å gå ned 20 kg syns jeg da tiden "renner fort ut" mht sjansen for å rekke å bli gravid.

Så mitt spørsmål er om det er stor fare for å gå opp i vekt igjen etter endt kur?

Jeg ønsker jo å kunne holde vekten når jeg først har klart å ta av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne gjerne tenkt meg denne dietten...men lurer på en ting:

 

hvis dere skulle si hva dere spiste i løpet av en dag hvor mye ville det vært hvis målvekten deres er 65kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette høres litt fristende ut, men må innrømme jeg er litt skeptisk også. Jeg veier 94 kg og vil ned til 74 kg ca og har hittil tatt av 3 kg ved hjelp av trening og litt ved å korrigere maten noe.

Det har tatt "lang" tid, ca 6 uker og selv om det er en sunn måte å gå ned i vekt på så er det så langtekkelig og jeg går ned i vekt for å øke sjansen for å bli gravid/lykkes med ivf.

Problemet er at jeg er 37,5 år og kan ikke bruke et halvt år på å gå ned 20 kg syns jeg da tiden "renner fort ut" mht sjansen for å rekke å bli gravid.

Så mitt spørsmål er om det er stor fare for å gå opp i vekt igjen etter endt kur?

Jeg ønsker jo å kunne holde vekten når jeg først har klart å ta av meg.

Følger du denne dietten må du regne med å gå opp ett par kg år du er ferdig, det er ikke fett du da går opp i men når glYkogenlagrene i Muskulaturen fylles opp, tar hvert gram med seg 2,3 gram Inn i cellen i tillegg at du øker matinntaket og vil da ha Mer mat i fordøyelsessystemet. Så du må regne med enn vektoppgang etter endt kur på 1-5 kg ( som sagt er det ikke fett) dette vil komme den første eller andre uken mest sannsynlig.

Så det er anbefalt at man går ned ett par kg ekstra enn det som er målvekten pga dette:)

 

Nå vet jeg ikke hva slags kosthold du har, er du usunn og spiser mye dritt mat kan du regne med å gå opp igjen ja. Men spiser du sunt og regelmessig og er i regelmessig aktivitet tror jeg du skal klare å holde vekten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag overstått. Det har gått veldig greit, føler jeg har spist MYE mat, men regnet ut kaloriene og det var ikke stort gitt. :) Klarte ikke å nå full proteinkvote, så jeg skal kjøpe inn proteinpulver imorgen. Nå er jeg veldig spent på om det skjer noe med vekta fremover! Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne gjerne tenkt meg denne dietten...men lurer på en ting:

 

hvis dere skulle si hva dere spiste i løpet av en dag hvor mye ville det vært hvis målvekten deres er 65kg?

Målvekten min er 60 kg, Dvs 150 gram protein om dagen, er målvekten 65 er det 162,2 så er ikke store forskjellen så jeg svarer jeg:)

En dagsmeny hos meg ser gjerne slik ut:

 

Frokost:

130 g eggehvite

20 g løk

30 g rød paprika

Totalt 14 gram protein

Eller

 

En skyr blåbær yoghurt

obs! Ett beger på 160 gram har 6,7 gram karbo så da må du være obs på å spise mindre karbo resten av dagen( maks 20 gram karbo og fett pr dag)

16 gram protein

 

Eller

 

1 boks tunfisk i vann

Ca 38 g protein

 

Mellommåltid/ lunsj:

Protein pulver 30 gram

27 gram protein

Eller

 

250 g kalkunfilet

20 g hakket tomat med chili( rema 1000 selger de)

Ca 50 g protein

 

Middag:

300 gram kalkunfilet/ kyllingfilet/ torskefilet/seifilet

Og litt grønnsaker, løk, hakket tomat og masse krydder og gjerne en dash med mager kesam.

Ca 60 gram protein

 

Mellommåltid/kvelds:

 

130 g eggehvite

20 g løk

30 g rød paprika

Totalt 14 gram protein

Eller

 

1 boks tunfisk i vann

Ca 38 g protein

 

Hvis jeg spiser lite protein til frokost spiser jeg gjerne mer proteiner til de andre måltidene. Men det jeg prøver er å få i meg 37,5gram protein pr måltid for på 4 måltid blir det da 150( som er mitt mål)

Spiser også grønnsaker og salat flere ganger dagen, men er lite protein så det har jeg ikke tatt med her.

Har jeg lyst på noe søtt tar jeg litt mager kesam og tilsetter ett par dråper nutrin og ca 15-20 gram bær:)

Jeg er ikke så fantasifull når det kommer til maten så min mat er ganske kjedelig men les på denne linken, her er det masse gode oppskrifter

 

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/psmf-oppskrifter.798/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er, jeg har tatt av 0,5 hittil denne uken, men har også gått på ett par smeller. Guttungen har gjester og da spiste jeg en pizzabit på kvelden. Drakk også litt rødvin her om dagen og spiste en kornmokjeks. Har ikke gått opp i hvert fall. Skal i bryllup denne helgen så blir noe vanskelig å holde, men starter opp strengt fra mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal man ikke ha en "normal" spisedag i uken? Ihvertfall vi som skal ned mye (30-40kg), for å opprettholde forbrenningen..?

 

Man må også huske å ta selolje og vitaminer i tillegg, syns jeg å lese på fitnessbloggen.

Jeg har tenkt til å få i meg en del grønn te og chili, det også bra for forbrenningen visstnok...

 

Eller hvis jeg tar feil, kan noen rettlede meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne gjerne tenkt meg denne dietten...men lurer på en ting: hvis dere skulle si hva dere spiste i løpet av en dag hvor mye ville det vært hvis målvekten deres er 65kg?
Målvekten min er 60 kg, Dvs 150 gram protein om dagen, er målvekten 65 er det 162,2 så er ikke store forskjellen så jeg svarer jeg:) En dagsmeny hos meg ser gjerne slik ut: Frokost: 130 g eggehvite 20 g løk 30 g rød paprika Totalt 14 gram protein Eller En skyr blåbær yoghurt obs! Ett beger på 160 gram har 6,7 gram karbo så da må du være obs på å spise mindre karbo resten av dagen( maks 20 gram karbo og fett pr dag) 16 gram protein Eller 1 boks tunfisk i vann Ca 38 g protein Mellommåltid/ lunsj: Protein pulver 30 gram 27 gram protein Eller 250 g kalkunfilet 20 g hakket tomat med chili( rema 1000 selger de) Ca 50 g protein Middag: 300 gram kalkunfilet/ kyllingfilet/ torskefilet/seifilet Og litt grønnsaker, løk, hakket tomat og masse krydder og gjerne en dash med mager kesam. Ca 60 gram protein Mellommåltid/kvelds: 130 g eggehvite 20 g løk 30 g rød paprika Totalt 14 gram protein Eller 1 boks tunfisk i vann Ca 38 g protein Hvis jeg spiser lite protein til frokost spiser jeg gjerne mer proteiner til de andre måltidene. Men det jeg prøver er å få i meg 37,5gram protein pr måltid for på 4 måltid blir det da 150( som er mitt mål) Spiser også grønnsaker og salat flere ganger dagen, men er lite protein så det har jeg ikke tatt med her. Har jeg lyst på noe søtt tar jeg litt mager kesam og tilsetter ett par dråper nutrin og ca 15-20 gram bær:) Jeg er ikke så fantasifull når det kommer til maten så min mat er ganske kjedelig men les på denne linken, her er det masse gode oppskrifter http://forum.fitnessbloggen.no/threads/psmf-oppskrifter.798/

 

det høres jo enormt mye ut.

Hva stekes kjøttet i? eller grønnsaker i? er det olje eller smør?

 

Tusen takk for informasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...