Endelig komme ryddelysten, den har desverre vært lenge borte.
Nå dukket den opp så nå er leiligheten strøken, nesten.
Mangler å få støvsugd og vasket over gulvene.
Bør kanskje ta litt hensyn til naboene, men må jeg det?
Naboen over, under og på ene siden er borte. Han på andre siden er hjemme, men hyler og skriker når han ser på fotballkamper midt på natta (ikke spør hvilken kanal som sender da).
Er jeg på samme nivå som han eller er jeg snillere??
Ryddelyst kommer jo ikke så ofte....
Åh hvorfor er det søndag i dag.
Opprettet av
Ziva
, juli 22 2012 10:04
7 svar til dette emnet
Skrevet 22 juli 2012 - 10:04
Want to be cruel? Make someone think!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Gjest_Mentha_*
Skrevet 22 juli 2012 - 10:12
Min mening er at når ryddelysten først kommer på besøk, da er det bare å utnytte den til siste dråpe! Skulle du ha noe til overs må du gjerne sende litt hit!
Når man først bor i leilighet, så må man tåle at det bor andre i nærheten, og at de nødvendigvis må lage litt lyd innimellom. Da jeg bodde i leilighet og jobbet senskift våknet jeg alltid av naboens vekkerklokke som durte i vei klokka 06. Det beste var jo når han glemte å skru den av i helgene og reiste bort.
Og du, det er alltid snillere å støvsuge klokka 11 om formiddagen enn det er å brøle til en fotballkamp midt på natta.
Når man først bor i leilighet, så må man tåle at det bor andre i nærheten, og at de nødvendigvis må lage litt lyd innimellom. Da jeg bodde i leilighet og jobbet senskift våknet jeg alltid av naboens vekkerklokke som durte i vei klokka 06. Det beste var jo når han glemte å skru den av i helgene og reiste bort.
Og du, det er alltid snillere å støvsuge klokka 11 om formiddagen enn det er å brøle til en fotballkamp midt på natta.
- Ziva liker dette
Skrevet 22 juli 2012 - 10:45
Nå er det gjort og ryddelysten svinner hen.
Gjest_Mentha_*
Skrevet 22 juli 2012 - 11:22
Søren, hadde håpet det kanskje var litt igjen til meg...
Sitter og ser rundt meg på alt som skulle vært gjort. Guttungen sover, mannen sover og det er egentlig fritt fram for mor, men ryddeånden mangler. Tror jaggu han har dratt på ferie, eller så har han satt seg fast i lampa si.
Sitter og ser rundt meg på alt som skulle vært gjort. Guttungen sover, mannen sover og det er egentlig fritt fram for mor, men ryddeånden mangler. Tror jaggu han har dratt på ferie, eller så har han satt seg fast i lampa si.
Skrevet 22 juli 2012 - 11:28
Sender deg det bittelille som er igjen.
Skrevet 22 juli 2012 - 11:35
Eller gjør som meg. Zapp over på Disney channel og se på Phinneas & Ferb
Elsker de gutta.
Gjest_Mentha_*
Skrevet 22 juli 2012 - 15:09
Det funket! Vi har hatt skikkelig ryddeaksjon her, jeg og mannen
Takk og bukk!
Nå en kopp velfortjent kaffe på en ryddig stue
Nå en kopp velfortjent kaffe på en ryddig stue
- Ziva liker dette
Skrevet 22 juli 2012 - 15:49
Heldige deg, stor og liten kom hjem fra fjelltur. Tok dem nøyaktig 2 minutter å rote til med møkkete tøy og termoser.
Så da ble det en ny runde med rydding.
Så da ble det en ny runde med rydding.