Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Daddy's home!

• Logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

#1 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 21 juli 2012 - 18:47

Og det betyr at mor kan sitte med beina på bordet og en kald pils i lanken, mens junior blir stelt og lagt. Aaah :) God helg!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 21 juli 2012 - 18:55

Bli´re noe på mummu senere da kanskje?

Ingen daddy her, men vi tok et glass prosecco isted da Mille sov i vogna. Det var super hyggelig han spanderte og greier, en kompis av han kom bort og det var rene familieidyllen.. Vi flørtet til og med, men når jeg tenker etter flørter jeg med alle..

Sitter du ute eller inne Mentha? Eller glem det du bor i Nord, er det sol der nå? Hvordan er kombinasjonen pils og rørte bær egentlig vet du det?

#3 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 21 juli 2012 - 18:59

Haha ute? Nei du, i dag har det vært 8 grader og regn, så jeg holder meg inne ved siden av ovnen. Beste julien i manns minne!
Pils og rørte bær er ikke den beste komboen, men det står en sprudlevin av type markjordbær på kjøl, og det tror jeg kan passe bedre.

Skal heller ikke se bort ifra at det blir no' action senere i kvell nei.

Koselig med familieidyll og flørt samtidig, da har man liksom alt på et fat :) Er visst forbi flørtedelen av mitt liv jeg, med mindre jeg flørter med mannen da (og det gjør jeg jo titt og ofte), men da _vet_ jeg jo at det er bankers hehe, så litt av spenninga i det er jo borte ;)

Dette innlegget har blitt redigert av Mentha: 21 juli 2012 - 18:59

#4 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 21 juli 2012 - 19:04

Jordbær sprudelevann mmm fristende! Det skal jeg jaggu kjøpe på neste polet tur :)

Ja spennende å flørte med bf, fordi vi er jo forbuden frukt for hverandre siden vi har barn og ikke kan klusse med det sammarbeidet vi har nå. Men kjenner jeg ´n rett tikker det vel inn en sms i de sene natterstimer med spørsmål og soveplass...

Egentlig greit det er bænkers da! et smil og nybarberte legger så er mye gjort? Herlig!! Du få kle deg ut som french maid da vettu og late som du ikker kjenner´n ;)

#5 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 21 juli 2012 - 19:25

Haha ja da hadde nok junior skyndsomt blitt sendt på overnatting hos besteforeldre ;)
Forbuden frukt ja, da blir det jo straks mer spennende ;) Men godt at dere har bra samarbeid altså, det er jo gull verdt i forhold til barn. Godt å ha det på det rene, og også greit å ikke klusse det til, som du sier :) Nok av andre mannebein å tøyse med der ute!

Ja, skal avlegge rapport om sprudlevinen er noe å satse på. Var nemlig tomt på kua (vi har en sånn skinnku som har plass til en trelitring inni), så da måtte jeg se meg om etter en flaske. Og det er egentlig bare bra, for da får jeg mannen med på et glass og så blir han fnisete hihi ;)

#6 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 21 juli 2012 - 19:29

Bobler er så moro, plutselig er man litt ung og fnisete igjen! Anti-aging på sitt beste det altså!

Hehe ja best å sende bort junior for slik en utukt...  

Ja gud det er så mange mannebein der ute at det går i spinn for meg snart... Skal på 3 dater neste helg det blir egentlig mer stress enn moro tror jeg :P Men men, jeg er iallefal åpen med de og forteller ståa :P

#7 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 21 juli 2012 - 19:39

Åh sÅ gøy! MÅ si at innimellom savner jeg datingscenen, trass i at jeg sitter her med brei ræv og er meget fornøyd med tingenes tilstand (sett bort i fra nevnte breie ræv) :D Holder til og med pÅ Å spikre sandkasse til junior, hvis bare det fordømte treverket kan tørke, sÅ føler meg meget etablert hehe.
HÅper det blir rom for flørt og moro pÅ datene, det virker jo som om det alltid er masse liv rundt deg. Ikke rart mannfolka stÅr i kø for Å fÅ dra pÅ date :D

#8 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 21 juli 2012 - 21:44

Shit så flink du er da snekrer sandkasse til junior og greier. Brei ræv har da aldri drept noe, jeg tror ikke den er ille jeg egentlig mannen din liker den jo ;)

Ja det er moro å date og flørte. Jeg liker at det skjer litt rundt meg og når jeg har branefri er jeg ung igjen og liker litt lek og action så blir nok en spennende neste helg tror jeg :)
Hehe du er snill da, kølappsystemet sviktet her om dagen så ikke en mann å se utenfor vinduet mitt i kveld :P