Forslag til feel good musikk??
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 21 2012 12:17
9 svar til dette emnet
Skrevet 21 juli 2012 - 12:17
Prøver å pusle sammen en spilleliste til fødselen, som ikke er så altfor mange ukene unna nå... men hjernen er blitt fullstendig blank!!
Liker egentlig de fleste sjangre, bortsett fra "reinspikka" country, så har dere noen gode forslag?
Gjerne med litt futt i! Er ikke så glad i klissete kjærlighetssanger når jeg må "jobbe" :-P
Liker egentlig de fleste sjangre, bortsett fra "reinspikka" country, så har dere noen gode forslag?
Gjerne med litt futt i! Er ikke så glad i klissete kjærlighetssanger når jeg må "jobbe" :-P
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 21 juli 2012 - 12:18
Sjekk ut p3's wolfgang wee, han legger ut spotifylister, mye snadder!
Skrevet 21 juli 2012 - 12:49
Jeg er hekta på Killswitch Engage for tida. Det er feel good-musikk for meg, men det er jo ikke sikkert det er det for deg. Hehehe...
Skrevet 21 juli 2012 - 13:28
Hvis du ikke har noe imot at sangene er noen år gamle så kan jeg ramse opp noen som jeg liker veldig godt selv :-)
The sounds -no one sleeps when i'm awake
the killers-read my mind
muse-starlight
brad paisley-clint eastwood (tøff instrumentl sang med driv i)
Også kom jeg ikke på fler, trodde jeg kunne ramse opp plenty, men den gang ei :-(
The sounds -no one sleeps when i'm awake
the killers-read my mind
muse-starlight
brad paisley-clint eastwood (tøff instrumentl sang med driv i)
Også kom jeg ikke på fler, trodde jeg kunne ramse opp plenty, men den gang ei :-(
Skrevet 22 juli 2012 - 07:33
Takk for tips! Tar gjerne imot fler!!
Skrevet 23 juli 2012 - 10:21
Fun.
Musikken er fabelaktig!
Musikken er fabelaktig!
"Du kan ikke bli sint på dumme folk, de vet bare ikke bedre..."
Skrevet 23 juli 2012 - 13:35
L-8 skrev 23 juli 2012 - 09:50:
Hehe, du har ikke flere kriterier enn det altså? Får skuffe deg med at jeg hverken er singel eller av hankjønn XD
Singelmamma, ikke alenemor! :)