Gå til innhold

A creme ???????????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo krukka som har eksistert i alle år og er den orginale, den på hvit tube er jo bare et par år gammel. Jeg har i hvertfall fått beskjed om at den beste for barna er den orginale i brun krukke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den i brun krukke inneholder parabener og anbefales ikke til bruk på gravide eller barn, det gjør ikke den i hvit tube. Men begge suger uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Atte, jeg kjenner at jeg blir helt sprø! At barn vokste opp før internett skjønner jeg ikke :P

 

Da mine barn var små, og i hele oppveksten deres forsåvidt, har jeg brukt akrem til de, den i den brune krukken.

 

Aldri noen gang har jeg hørt noe sted at den ikke skal være bra.

 

Sukk.....det er mye for en gammel mamma å sette seg inn i, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den i hvit tube eller den i brun krukke man IKKE skal bruke på barn?

 

Ville ikke brukt noen av dem jeg...den i hvit krukke inneholder parabener som menes å være skadelige/hormonforstyrrende, den i hvit tube mener jeg tetter porene i huden og gjør at den ikke får puste.....Synes begge er dårlige.

 

Exomega-krem derimot er knall! Gir både fuktighet og fett til huden og holder den smidig og god. Funket godt på min sønns atopiske eksem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den på brun krukke som inneholder hormoner om det var det du tenkte på. finnes en app der du kan skanne produkter for å se hva de inneholder. men jeg spurte en gang om hva som skulle til for at man skulle bli påvirket av det å de sa at etter å ha SPIST ca 20 krukker kanskje man kunne få bivirkninger. men mest sansynelig ville du blitt fortere kvalm av kremsmaken før du kommer til det punktet. haha.

 

sant som du sier over her, helt utrolig at folk overlevde før i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...