Vurderer å bestille et cruise for meg og storesøster på 9 år, for å få litt tid sammen bare vi to. Lurer på om noen har erfaringer med disse båtene, og hvordan det er for et barn i den alderen ombord?
Noen som har erfaring med Color Fantasy/Magic
Opprettet av
papoyo
, juli 18 2012 20:38
5 svar til dette emnet
Skrevet 18 juli 2012 - 20:38
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 18 juli 2012 - 20:52
Helt supert! Vi har tatt med ungene mange ganger på cruise. Det finnes noe for enhver smak der. Din datter vil sikkert elske showene på kvelden, shopping, god mat på restaurant og badeland
Skrevet 19 juli 2012 - 00:33
Bare vært der uten barn, men vil tro det er stor suksess å ha henne med:) mye å finne på der, så dere kommer ikke til å kjede dere:)
Skrevet 20 juli 2012 - 18:49
Det blir en kjempe fin tur, de har bra badeland, kjempe bra show på kvelden. gode restauranter til forskjellig pris. dere får noen timer i tyskland til og shoppe på senteret der som her kjempe fint. det ligger rett ved der båten går i land også.
Skrevet 20 juli 2012 - 18:59
Har bare god erfaring, reist med yngre barn. Benyttet badeland, vært på show. Det har hvertfall ikke vært noe problem med at tiden går. Har en grei tid til å titte og shoppe i Kiel.
Skrevet 20 juli 2012 - 22:14
Da er Kiel-cruise for meg og storesøster bestilt til neste uke. Gleder meg! Blir fint å gjøre noe sammen bare oss to. Hun er veldig i opposisjon til meg for tida, og veldig sjalu på søstra som bare er 1,5 år yngre...