Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Inspirert; Har du behov for å føle deg attraktiv?

• Logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

#1 Yzma

Yzma

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 958 Innlegg:
  • StedFlyttefot?

Skrevet 18 juli 2012 - 09:49

Inspirert av et innlegg i en annen tråd.
Ei som sa at menn har behov for å føle seg attraktiv.

Har du det? Er du i et forhold, og "jakter" etter bevis på at du fremdeles er attraktiv?

Jeg skal ikke nekte for at jeg gjør det, av og til.
Jeg oppsøker ikke menn for flørt osv, men det er godt for selvfølelsen om en får et ekstra blikk fra mannen foran deg i kassa på butikken eller noe, synes jeg :)
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 222 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 09:52

Jeg har behov for å føle meg velstelt, dvs. dusjet, rene klær og sminket når jeg er ute blant folk - dermed blir jeg knaskjer mer attraktiv om jeg skulle valgt det motsatte.

Jeg har behov for å føle meg attraktiv for min mann.
Dessuten føler jeg mer myyye mer vel om jeg kler meg i fine klær, sminker meg og ser meg i speiliet enten før jeg går ut eller morgenen.

Det er i enhvers natur..ikke noe galt i å føle seg attraktiv selv om du er lykkelig gift.

Ser jo nok av eksempler som slutter å sminke seg, kle seg stilig etc etter å ha fått ring på fingeren.

#3 LuksusLiv

LuksusLiv

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 404 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 09:54

Jeg jakter ikke, men innrømmer glatt at jeg liker at menn kaster ett ekstra blikk etter meg. Men overfor mannen min så gjør jeg gjerne en ekstra innsats for å få han til å sikle. Skal ikke så mye til det da. :P

#4 Studine mevik

Studine mevik

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 09:58

Alle liker vel å føle seg attraktive. Hvordan man får "bekreftet" at man fortsatt er attraktiv er vel ganske forskjellig fra person til person.

#5 Yzma

Yzma

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 958 Innlegg:
  • StedFlyttefot?

Skrevet 18 juli 2012 - 09:58

Vis innleggAnonym bruker skrev 18 juli 2012 - 09:52:

Jeg har behov for å føle meg velstelt, dvs. dusjet, rene klær og sminket når jeg er ute blant folk - dermed blir jeg knaskjer mer attraktiv om jeg skulle valgt det motsatte. Jeg har behov for å føle meg attraktiv for min mann. Dessuten føler jeg mer myyye mer vel om jeg kler meg i fine klær, sminker meg og ser meg i speiliet enten før jeg går ut eller morgenen. Det er i enhvers natur..ikke noe galt i å føle seg attraktiv selv om du er lykkelig gift. Ser jo nok av eksempler som slutter å sminke seg, kle seg stilig etc etter å ha fått ring på fingeren.

Enig der. Tok tak i meg selv for et halvt års tid siden, og begynte å bruke litt tid på badet igjen. Fikse håret osv, som jeg egentlig hadde gitt opp, og fant ut at rettetang er gull :D

Sa til gubben at jeg er redd for å forfalle så han ikke skal finne meg sexy/attraktiv lengre.
"Vi er stuck med hverandre, uansett, siden vi har barn", fikk jeg til svar. Spøk, såklart (o:
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

#6 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 18 juli 2012 - 09:59

Jeg har absolutt et behov for å føle meg attraktiv helt uavhengig om jeg er over forhold eller ikke. Jeg er en genuint flørtete person og endrer ikke personlighet når jeg er i et forhold, men har selvfølgelig andre grenser da.

#7 moota m storesøster&lillebror

moota m storesøster&lillebror

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 608 Innlegg:
  • Stedpå nydelige Jæren

Skrevet 18 juli 2012 - 10:05

Ja det har jeg. Men egentlig er det nok at jeg vet/ser/får bekreftet at jeg er det fra samboeren min :)

Når jeg var singel hadde jeg nok et større behov for å vite at jeg fortsatt var attraktiv og at jeg fortsatt hadde taket, mens nå er det bare ekstra bonus å få et ekstra blikk, kjenne at noen ser på deg en gang for masse ol. :D

Vi er veldig flinke til å fortelle hverandre hva vi synes om den andre i forholdet så har ikke noe behov for å gå med en dyp kløft for at andre skal se ol hehe :P

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 222 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 10:07

Ja, har så absolutt behov for å føle meg attraktiv, både overfor kjæresten min og andre.

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 222 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 10:28

Vis innleggMiryks skrev 18 juli 2012 - 09:49:

Inspirert av et innlegg i en annen tråd.
Ei som sa at menn har behov for å føle seg attraktiv.

Har du det? Er du i et forhold, og "jakter" etter bevis på at du fremdeles er attraktiv?

Jeg skal ikke nekte for at jeg gjør det, av og til.
Jeg oppsøker ikke menn for flørt osv, men det er godt for selvfølelsen om en får et ekstra blikk fra mannen foran deg i kassa på butikken eller noe, synes jeg :)

Ja skulle gjerne følt meg attraktiv, men etter 4 år som sigel og alenemor har jeg innsett at jeg er kort, feit og stygg. prøver å komme meg ned i vekt men lite annet jeg kan gjøre noe med.
Det er faktisk utrolig deprimeres å ikke få oppmerksomhet i hele tatt
(og nei jeg går ikke rundt i utslitte joggedresser, med ustelt hår også videre.)

#10 81-Mamma<3<3

81-Mamma<3<3

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 300 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 10:40

Ja!
Jeg flørter aldri med andre, og har ikke behov for at menn skal se på meg/flørte med meg! Men for å trives med meg selv må jeg føle meg attraktiv! Jeg trener, holder meg i form, prøvet å holde matchvekta, og sminker meg og ordner meg hver dag!
Når det er sagt følte jeg meg attraktiv når jeg var gravid også! Hadde stooooor mage, men jeg følte at min mann kan være stolt av å ha meg som dame!

Nå er ikke jeg voldsomt pen eller noe slikt. Men jeg er fornøyd nok. For meg handler det kanskje mer om å være fornøyd med mitt eget utseende, - men det henger jo litt sammen med å være attraktiv.

#11 cheni

cheni

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 588 Innlegg:

Skrevet 18 juli 2012 - 12:16

Jeg er singel, men definitivt ikke på markedet! Klart det er godt å få bekreftelse, det er godt å pynte seg og bli lagt merke til! Men det er også godt å kunne gå på butikken usminket i joggebukse , så jeg har ikke noe behov for å vise meg frem fra min beste side hele tiden. Det er kanskje derfor det er så kjekt de gangene jeg faktisk gjør det.

Nå i permisjonen har jeg vært litt for sløv, så det skal bli godt å komme seg tilbake i hverdagen når den kommer ;)

#12 Gjest_SnabelA og Kitty_*

Gjest_SnabelA og Kitty_*
  • Gjest

Skrevet 18 juli 2012 - 16:57

Vis innleggMiryks skrev 18 juli 2012 - 09:49:

Inspirert av et innlegg i en annen tråd. Ei som sa at menn har behov for å føle seg attraktiv. Har du det? Er du i et forhold, og "jakter" etter bevis på at du fremdeles er attraktiv? Jeg skal ikke nekte for at jeg gjør det, av og til. Jeg oppsøker ikke menn for flørt osv, men det er godt for selvfølelsen om en får et ekstra blikk fra mannen foran deg i kassa på butikken eller noe, synes jeg :)

Har JEG behov for å føle meg attraktiv??
Svaret er; Nei..
For jeg vet at uansett hvor mange ganger jeg dusjer, sminker meg, åssen type klær jeg har på meg, fikser håret  osv osv..så ser jeg ut som noe katta har dratt inn... UANSETT..
Så jeg prøver å gjøre det beste jeg kan så jeg i det minste føler meg nogenlunde vel med meg selv... dusjer hver dag, mascara og gloss, klær jeg føler meg fin i.....og  bli tittet etter har ikke skjedd meg..
Egentlig flaks jeg klarte å bli gift..