Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Noen med dårlige erfaringer med BARNELAND i kr.sand?

• Logg inn for å svare
2 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 605 787 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 13:47

Er redd jeg kommer til å få meg en dårlig opplevelse derfra... Har kjøpt en barneseng (utstillingsmodell) som detter fra hverandre, mangler skruer, noe av treverket er bøyd og den lukter vondt (!?) og madrassen var råtten...

Var innom i går og skjefen virket ikke veldig interessert, men han skule sende mail til produsenten ang. skruer og madrass... Men var ikke interessert ang. lukten på sengen. han stod 1 meter unna og sa "jeg kjenner ikke noen lukt", jeg sa han måtte nesten lukte på den da, men han bare ristet på hodet...

Han sa jeg skulle høre fra ham i løpet av dagen (i går altså) men har fortsatt ikke hørt noe... Huff håper ikke dette blir en sånn ugrei opplevelse... jeg vil egentlig bare ha noe annet tilsvarende merker jeg...

Er litt engstelig for det med den lukten også... det er litt sånn blanding av malingslukt og mugg (!?) vil jo ikke at babyen min skal sove i sånt... men han virker som sagt ikke iteressert så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 605 787 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 14:59

Har aldri hatt dårlig opplevelser med Barneland på Sørlandessenteret. De har alltid gitt god service og solgt gode varer.

Men i og med at du har kjøpt utstillingsmodellen tror jeg ikke du kan kreve å få noen ny seng. En må nesten regne med at den "skrangler" litt.
Men du bør ihvertfall kunne kreve ei ny madrass. Den skal ikke kunne bli råtten bare fordi den har stått i butikken...

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 605 787 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 18:18

har kjøpt utstillingsmodeller før, ikke bare barneutstyr men man får som regel samme garantier som om man ville kjøpt et helt nytt produkt. Men er jo spent på å se hva de sier og håper det ordner seg :)