Gå til innhold

Hvor ble det av slankertråden?


Patetica fåkksi

Anbefalte innlegg

a ) Den er på side to men jeg gadd ikke bla?

b ) Den er på ca. side fem hundre fordi ingen slanker seg lengre og derfor oppdateres den ikke

c ) Den trenger en ny versjon, som f.eks. denne tråden her.

 

Så bæjbs - åssen er'e med valkene?

Endret av Patetica fåkksi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valkene har tatt sommerferie. De nekter å reise noe sted, så til høsten blir de kastet ut for å finne seg et bedre liv enn å henge på meg hele tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magesåret kicket inn all mass, så slankingen ble litt parkert. Men trimmingen går som normalt, altså ikke en meter forover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magesår er ukult, god bedring.

 

Godt å se at du trener som normalt - spiller ingen rolle i hvilken retning det bærer. "Trener likevel som normalt" høres alltid bra ut.

 

Havregrøt kickstartet dagen her - er jeg sunn eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Jeg hoppet av da jeg oppdaget at jeg heller ikke denne sommeren blir noen sylfide. Jeg spurte mannen min om han syntes jeg var feit, og fikk følgende svar: "du er som ifjor og året før, og året før". Jeg er tydeligvis en mislykket slanker, siden jeg alltid har som mål å være tynn til bikinisesongen.

 

Jeg trøster meg med at BMI min tilsier at jeg bare er et lusent "poeng" over normal. Altså 26. Det poenget tilskriver jeg muskler;). Og ungene er super-fine og vi har alle har sprett ny og fancy sommer-garderobe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Etter overspising i tre uker (og mye mindre trening enn normalt, ja) - viste vekten 10 kilo pluss, men heldigvis veide jeg meg da på kvelden og med masse klær, så dagen etter var det snakk om syv kilo. Heldigvis ikke så trege kilo, så nå er det bare snakk om 2-3 av dem, men det er ille nok. Etter å ha stappet i meg både pizza, marengs, potetgull, sjokolade, smågodt, brus og is i går, og siden migreneplager og vektøkning ikke akkurat gjør sommeren så mye lysere, har jeg bestemt meg for sukkerstopp frem til minst september. Helt forferdelig, merker at alderen begynner å ta på kroppen. Forresten ikke spesielt lett å finne motivasjon til å gjennomføre når det ikke engang er varmt nok til å kle seg i bikini, og vi er i juli. Blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter ukevis med sykmeldinger og ingen trening.. så tja.. nederlaget er et faktum. Men jeg kommer sterkere tilbake. Sikkert. Faen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Slankingen er lagt på hylla til. Kjærlighetssorgen har roet seg, etter det skal jeg bli grisedigg igjen:) er 3 kilo fra det nå så det er håp!

 

Denne tråden er forresten ingen inspirator siden ingen slanket seg, men godt er vel det siden alle da godtar den de er!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...