Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Ja det var ferien sin det.

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 15 juli 2012 - 14:37

Vi hadde pakket og klargjort bil, hus, unge, bager, mat, leker og alt annet som hører med når man skal på langtur helt til Sverige. Fire dager med sol og finvær og en kjempekoselig leilighet oppe i fjellet. Det perfekte stedet å hente seg inn litt og tilbringe litt kvalitetstid med familie etter en hektisk periode.
Undertegnede hadde hodepine før avreise, men blåste det av med stressreaksjon og lite søvn. Nåja. Det eskalerte bare, og etter vi ankom det store utland har jeg ikke gjort annet enn å ligge på sofaen med armen over panna, til tross for store doser smertestillende. Føltes som om hele hodet eksploderte i pulser, feberen spiket opp og ned i frostrier, det var kort sagt helt lækkert. Tre dager har fandenskapen vart, og i dag tidlig ga vi opp og reiste hjem, og rett på legevakta. Så nå sitter jeg her dopa ned på sterke smertestillende og med en mann som ligger oppe og sover, utslitt etter å ha ordnet absolutt alt på egenhånd på vår lille 'ferie', fra matlaging og sengereing, stell og legging av junior til å vaske ut av leiligheten før vi dro. Den eneste som er i superform er junior, som herjer vilt på stua og slenger lego veggimellom mens han ler høyt.

Jaja, håper i det minste dere andre har det bra!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 15 juli 2012 - 16:03

Oisann, ja det var jaggu ferien sin det, stakkars deg! Er du bedre da? Hva sa de på legevakten var det noe spesielt eller "bare" hodepine?
Var selv på legevakten for noen uker siden fikk litt oksygen og paracet that´s it...
Mitt var forårsaket av stress så hadde 2-3 ukers anfall.

Det er godt det er hold i han stuten din Mentha! Så du fikk hvile skikkelig. Og at lillemann underholder seg selv litt til.. (ikke missforstå)

Jeg har det bra, vært en knall helg. Hatt barnefri så fått malt tak,vegger, karmer, lister og gulv på rommet til Mille. Nakenbadet på frognerbadet med en over gjennomsnittet kjekk mann ;)
Festet, drukket, flørtet og malt. Bra helg her altså min mini barnefri ferie. Nå kjenner jeg det blir godt å få mini igjen her om en time <3

#3 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 15 juli 2012 - 19:32

Neh, det er spenningshodepine, så daglig massasje fra mannen er en del av behandlingen. Ikke verst tross alt ;) 2-3ukers anfall hørtes _ikke_ noe godt ut! Stakkars. Jeg var på gråten etter to dager jeg. Men nå er jeg dopa og happy, så da seiler livet en glad sjø hehe.

Høres ut som en bra helg for deg! Både arbeid og moro fra morgen til kveld hehe, og kjekt med litt hjelp til oppussinga og ;)
Nakenbading på Frognerbadet du, så romantisk :D Er det lettere å snike seg inn der på kveldstid enn jeg trodde, tro? Gikk forbi der stort sett hver eneste helg mens jeg bodde i Oslo, men fikk meg aldri til å snike meg inn om natta ;)
Men det er rart, samme hvor moro det er å feste, herje og slå ut håret, så er det like kos hver eneste gang man kommer hjem til gullungene <3

#4 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 177 Innlegg:

Skrevet 16 juli 2012 - 07:14

Dopa og happy er ingen dårlig kombinasjon ;)

Er typisk at slike ting har en egen tendens til å skje i ferier.
Want to be cruel? Make someone think!

#5 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 16 juli 2012 - 09:13

Det var veldig romantisk ja faktisk;) litt sånn Frida med hjertet i hånden + opplegg:)
Ganske lett om du kan klatre over gjerder ser dog ikke så smart ut i hæler, men alt går:) du får prøve neste gang du er i Oslo på sommerstid:)

#6 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 16 juli 2012 - 10:15

Vis innleggJuliea - kukløsklan skrev 16 juli 2012 - 09:13:

Det var veldig romantisk ja faktisk;) litt sånn Frida med hjertet i hånden + opplegg:) Ganske lett om du kan klatre over gjerder ser dog ikke så smart ut i hæler, men alt går:) du får prøve neste gang du er i Oslo på sommerstid:)

Det var akkurat det jeg så for meg! Romantikk på Frognerbadet, sukk! :) Skal absolutt prøve neste gang jeg drar med mannen på byen i Oslo (tror han blir litt grinat om han ikke får være med) :)
Jeg kan forøvrig ikke skryte av å klatre over gjerder med stor suksessrate, men man blir jo verdensmester i alt i fylla, så da bør det gå rimelig bra!