Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

modningsrier?

• Logg inn for å svare
1 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 364 Innlegg:

Skrevet 14 juli 2012 - 16:10

Er idag i uke 38, hadde min 3 modningsakupunktur time i găr og fikk beskjed om at livmorhals? Er myk, men ikke noe åpning så ikke mulighet for stripping. Har i hele dag gått med smerter som kan virke som rier. K a n dette bare være modningsrier? På morgenen var det etter hvert nokså vondt, så roet det seg. Nã er smertene værst om jeg er oppe og går. Sitter jeg stille føler jeg meg i grunnen fin.. har en gutt fra før, da begynte det hele med at vannet gikk, så synes det er vanskelig ã vite denne gangen!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Dorrimor ♂♂

Dorrimor ♂♂

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 317 Innlegg:

Skrevet 14 juli 2012 - 17:16

Med nr to hadde jeg modningsrier flere dager som kjentes som rier, m jeg hadde dem når jeg lå og satt, m de dabbet av når jeg reiste meg. Hadde faktisk regelmessige hver natt i flere dager hvert tiende min, m de dabbet av på morgenen. Så d er litt motsatt enn hos deg da som får d når du går. Typisk for rier er vel at de skal bli sterkere vd aktivitet, derfor jeg viste at d ikke var rier for meg.. D er iallefall veldig vanlig med modningsrier hos flergangsfødende. Lykke til, d er slitsomt men de har som oftest sin virkning! :) Hos meg hadde de gjort sitt da jeg endelig fikk komme inn på sykehuset! :)

Dette innlegget har blitt redigert av Dorrimor ♂♂: 14 juli 2012 - 17:19