Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Noen andre i regnet (type xxxl) i Oslo nå? :O

• Logg inn for å svare
16 svar til dette emnet

#1 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 048 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 12:09

Og jeg sitter og lurer på om jeg har stengt soltaket på bilen... iiik.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 13 juli 2012 - 12:10

Kanskje du får deg mobilt svømmebasseng til i morgen?

#3 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 048 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 12:11

Det er absolutt en mulighet - vi snakker syyyyyyyyyyykt regn. Men jeg orker ikke stresse med det - får ikke gjort noe med det herfra uansett, får heller kjøpe våtdrakt...

#4 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 13 juli 2012 - 12:15

Hm. Må si det ikke høres veldig fristende ut, så føler absolutt med deg og andre dyvåte Osloboere. Håper du lykkelig kan konstatere at soltaket er lukket når du sjekker.

Ville forøvrig heller gått for tørrdrakt, men det er et personlig valg. Den kan man nemlig få vams inni, som er verdens deiligste sovepose formet som et menneske. Mmmmhh :)

#5 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 309 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 12:17

Hadde ikke klaget på regn! Men er litt trøtt etter 1,5 timers søvn og spyende unge med feber hos svigers... syt &klag.no

#6 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 048 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 12:17

Ah, tørrdrakt it is :)
Det har vært helt fint fram til nå, men så gikk det helt banananas for en halvtime siden - ville ikke forundre meg om det begynte å dryppe inn på jobben.

#7 mamma_til_2

mamma_til_2

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 606 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 12:24

Var akkurat gått en passe lang tur med snuppene når det bynte og regne, så vi var ganske våte da vi kom hjem, 5åringen i kortermet og shorts jeg i kortermet hvit skjorte!! eneste som var varm og tørr var minste snupp som lå i vogna!

#8 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 301 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 14:34

Ja, begynner å lure på hva jeg gjør her i det hele tatt. Du slipper i det minste en innvendig vask av bilen hvis du glemte soltaket.

#9 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 309 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 19:25

Nå er jeg litt spent. Var bilen omgjort til Pool Edition? Eller var den fremdeles vanlig bil?

#10 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 13 juli 2012 - 19:31

Må si at jeg faktisk ble litt bløt selv, både innenfra og utenfra, under kujaging i oppoverbakker med junior i bæremeis (eller jaging og jaging, det var strev nok å holde tritt med de satans ruslebiffene). Egentlig var det bare godt med litt regn på en svett panne, og ikke minst var det godt å få kaffe og wienerbrød servert da vi endelig fikk fanden(bu)skapen opp dit de skulle være.
Nei, nå var jeg slem, ruslebiffene oppførte seg faktisk helt eksemplarisk. Jeg, derimot, fikk ikke igjen pusten før jeg var halvveis ned i kaffekoppen.

#11 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 048 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 19:31

Puh, den var heldigvis ikke blitt basseng, det er ille nok at jeg ikke har noen gummistøvler som er gode så jeg kommer til å ha rosintær hele ferien, men hvis hele meg skulle bli rosin kunne jeg nok skremt hvem som helst.

#12 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 13 juli 2012 - 19:32

..og jeg ser nå at det innlegget skulle vel egentlig ligget i en heeelt annen tråd.

#13 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 048 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 19:35

Vis innleggMentha skrev 13 juli 2012 - 19:32:

..og jeg ser nå at det innlegget skulle vel egentlig ligget i en heeelt annen tråd.
Næsj da, det er fint her og!

#14 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 13 juli 2012 - 22:02

Vis innleggsug lut skrev 13 juli 2012 - 19:31:

Puh, den var heldigvis ikke blitt basseng, det er ille nok at jeg ikke har noen gummistøvler som er gode så jeg kommer til å ha rosintær hele ferien, men hvis hele meg skulle bli rosin kunne jeg nok skremt hvem som helst.

Det spørs vel om ikke gummistøvler blir årets storselger over store deler av landet, sammen med paraplyer og sydvester.

#15 bIomstre

bIomstre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 954 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 23:53

Vis innleggsug lut skrev 13 juli 2012 - 12:09:

Og jeg sitter og lurer på om jeg har stengt soltaket på bilen... iiik.
Hm, nå grunnet jeg vel og lenge på hvorfor du trengte noen Andre i strl xxxl... Få han til å sette seg på bilen din til du kom? Ah, du snakket kanskje om mengden vann som ramla ned ja... Jepp, jeg går og legger meg, har uansett fremdels pysjen på...
Natti ;)
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.

#16 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 14 juli 2012 - 16:06

Men i dag kan du smile Luten for i dag er det sol! Jeg sitter i vinduskarmen og har malepause, kan ikke flytte meg til verandaen for der blir jeg.. Og slikt blir det ikke ferdigmalte rom av..

#17 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 301 Innlegg:

Skrevet 14 juli 2012 - 16:47

Ja, perfekt at jeg fikk en solskinnsdag i Oslo, og enda mer perfekt at den kom samtidig med bursdagsfeiring, litt mer ålreit med kjole og søte sko fremfor tunge gummistøvler. Selv om de som gjerne alltid har sommersol er litt uenig, for det er ikke så lenge siden jeg observerte en dame i 35 grader pluss og gummistøvlene forsøkt dratt så langt oppover leggene som hun fikk dem.

MENTHA: åååå, så søte kuer du har!