Gå til innhold

Symptomer


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Hei, flere som vil dele sine symptomer?

 

Jeg hadde masse stikkinger i begynnelsen, det varte ca 1 uke. Så bynte puppene å vokse og være ømme, men nå er de bare litt ømme, kommer og går.. Og nå har jeg nesten ingen symptomer,bortsett fra ønme pupper om morgenen og øm i magen etter en dag på jobb. Håper, håper, håper jeg slipper kvalme! Kan ikke fordra å føle meg syk! Er bare 5+5 idag, så mye kan ennå forandre seg.. Hvordan har dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er 6+5 i dag. Litt underliggende kvalme, innimellom halsbrann. Ellers tissingen :-P hehe merker ikke så mye mer enn dette i grunn. Spydde dagen jeg testet ( 30.juni)

 

Tarmene " koker" litt, synest utenpå magen. Også man ser man magen " åler seg" vet det ikke er lille bølle, siden den er på strørrelse med en ert. Er vel pga dette er 3 barnet mitt på ( eldsten er 3 år og 4 dager, minsten 10 Mnd og 10 dager)

 

Håper dere har snille symptomer ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg vært litt kvalm den siste uken, stikkinger når jeg nyser, veeeeldig trøtt på ettermiddagen, og ellers har jeg "gravid"-følelsen, som jeg også hadde med førstemann :)

er 5+3

Endret av FrueMedFrø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er 6+5 idag. Morgenkvalmen har kommet. Blir kvalm så fort jeg ikke spiser ofte nok. Jeg sliter også med oppblåst mage, og det hjelper ikke på kvalmen.

 

Ellers er jeg trettere en vanlig og kjenner stikkinger. Men værst er det å kjenne at bekkene innimellom begynner å klage. Fikk bekkenlåsning i uke 9 forrige svangerskap som allerede da gjorde meg delvis sykemeldt. X fingrene for at det ikke blir like ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 4+6 i dag, og er trøtt! Nokre dagar er eg litt kvalm, andre ikkje. Har ein del murringar i magen, og så blir eg jo litt nervøs dei dagane eg ikkje kjenner noko! Er også sulten HEILE tida! Merker at eg får halsbrann når eg er svolten, eller det er lenge sidan eg har ete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og idag må jeg konstant på do!! Klokken er 10 og har vært 5/6 ganger på do allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner stikkinger og "mensmurringer" i magen, og blir kjempe nervøs av det :S Har mistet 3 ganger og er livredd for å miste igjen...i dag har jeg vært på do sikkert 20 ganger bare for å sjekke etter blod, kommer jo til å bli gal hvis jeg skal fortsette sånn her :S

Ellers bare ømme pupper og komme med av symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok litt rask til å skrive hvilke symptomer jeg hadde der...

Kan nå plusse på kvalme og oppkast, blæææ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp heller ikke unna kvalme! Men har ikke kastet opp, og har lest på alt jeg kommer over hvordan jeg ungår dette.. Så prøver å spise ofte og lite, og ha kjeks ved siden av senga. Prøver å se positiv på det, det er jo egentlig ett godt tegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+5 idag. Har veldig ømme bryster med stikkninger, litt uggen innimellom, men fortsatt ikke kastet opp. Venter litt på oppkast for da er jeg liksom heeelt sikker;) Hadde spying med begge de to andre i 3 mnd;P Tar B6-vit som jeg har hørt skal hjelpe, så kanskej jeg slipper unna?;) Ellers var vi på tur opp mot Gaustatoppen igår, og da fikk jeg skikkelig vondt i bekkenet:S Håper det bare var forbigående plager pga turen.. Har lyst på en UL snart for å få bekreftet at det er noe der inne;) Mulig jeg tar en ny test tirs morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

 

Jeg er 6+5. Har hatt en del mensmurringer fra dag en. Tisser mye, må alltid opp om natta! Trøtt som fy. Og kjekkest av alt...... jeg er så kvalm! Vært småkvalm hele veien.... men nå er det helt ille ;-( fikk reisesyketab av legen i dag, så kanskje det hjelper, men har mine tvil ;-/

 

Noen tips anyone? Jeg har jo 2 gutter på 3 og 5 som trenger sitt.

Og 1. August starter jeg opp i ny jobb......... Yeay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke annet enn å spise ofte. Gjør dette selv, men er ikke alltid det fungerer.. I dag feks har det IKKE fungert! Har vært kvalm i rykk og napp i hele dag, vanskelig å konsentrere seg om jobb da! Men ser noen spiser B6 vitaminer, kanskje det hjelper? Kanskje jeg skulle prøvd dette selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+3 i dag, og har ingen symptomer annet en "stramt" nede i magen og umenneskelig trøtt:). jeg hadde ingen symptomer sist heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 4.2 idag men må opp å tisse på natta og tisser oftere på dagen og. Mer trøtt enn vanlig og stram nederst i magen... Blir spennende tider fremover. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke så mye denne annen heller. Bittelitt småkvalm om morgenen. Veldig oppblåst i magen, skulle tro jeg var 6 mnd på vei..! Ellers såvidt litt ømme brystvorter. Sist gang vokste de som bare det, men ikke nå ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 7+5.. har lagt på meg 7 kg :-0

Veier til vanlig 54kg, nå 61kg.. Har aldri brydd meg om hva jeg spiser, og har aldri lagt på meg noe særlig.. doktoren mente på at dette bare var bra.. men jeg ser ut som om jeg er 8mnd gravid.. :/ vanskelig å holde hemmelig..

Det er nesten slik at jeg ønsker meg kvalmen, slik at vekten kan gå ned igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på mer symptomer jeg... Ikke fått oppkast enda, som jeg har hatt de to andre gangene. Men er litt småkvalm da. Og stikkinger og ømme bryst. Men ellers topp form:D Men paranoid som jeg er får jeg en dårlig følelse av det og;P Har bestillt ultralyd privat fre 27. for å se med egne øyne at gullet har det bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom å gikk i begynnelsen, men etter uke 6 har jeg vært kvalm hver dag, ikke alltid det er like ille, men den lurer i bakgrunn.. Tror det er helt normalt at symptomene kommer å går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var stram nederst i magen hele forrige uke, mens nå kjenner jeg ikke noe, men trøtt som bare det. Tror det er helt vanlig at det svinger litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+4 og syns også alle symptomer har forsvunnet, huff. Frykter det verste... Er så paranoid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+1 i dag. Er så trøtt!! Vil bare sove, men treåringen krever jo sitt. I tillegg er det ingen mat som frister. Og ingenting smaker godt.. Er småkvalm hele dagen, men kaster ikke opp. Heldigvis! Gleder meg til å passere 12 uker.. Da forsvant det på dagen for meg sist gang. Krysser fingrene for at det skjer nå og. Men må gjeeeeerne skje tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer er helt borte, bortsett fra at magen vokser! Men fikk jo beskjed i dag at Hcg har steget, så er ikke bekymret lengre :-) men er veldig takknemlig egentlig, siden jeg spydde i 7mnd forrige gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at jeg er ca 5 uker på vei (kvalmen kom i uke 4 sist sv.skap, eneste utgangspunkt jeg har..) og er like kvalm som sist.

Utrolig kjedelig å være så kvalm, klarer ikke å fokusere når vi er i større forsamlinger osv. Heldigvis gikk det over i uke 16 sist..

 

Gleder meg til alle vet det, da slipper jeg å ta me sammen hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...