Har alltid plass til den i bagasjerommet, men det betyr at det ikke er så mye plass utenom, og bager må gjerne lirkes til å passe oppi sittedelen eller oppå kurven på understellet. Gjør meg ikke noe om den veier litt å ta inn i bagasjen, det har jeg aldri tenkt over.
Har syntes den har vært god og stødig å trille. Alltid likt vogna veldig godt.
MEN- nå er hun som sitter oppi nesten 14 kg tung, og de gangene vi drar på tur og er nødt til å trille mye oppoverbakker/nedoverbakker, og vi gjerne i tillegg har med oss litt utstyr utenom, så blir jeg ganske heseblesende og sliten i bakkene og ulendt terreng. Når jeg da ser andre mammaer som suser forbi oppover som det skulle vært den enkleste sak, så får det meg til å tenke meg om to ganger, om det er kondisen min det er noe galt med, eller om det hadde vært lettere med en annen vogn. Det vet jeg jo ikke, for har aldri prøvd noen annen vogn

Men det er først nå jeg har tenkt tanken om at den faktisk er litt tung ja...
Vi har også i det siste ofte droppet å ta med oss vogn ettersom det tar hele gulvplassen i bagasjerommet på bilen. Hun er jo ikke så avhengig av vogn nå lenger. Så nå kunne en litt mindre vogn også vært hendig.
Dette innlegget har blitt redigert av lillemor og lillefrøken: 08 august 2012 - 14:27