Og hvor mye bruker dere på brudekjole? Er jo veldig mye billigere å kjøpe brukt, samtidig så har jeg skrekkelig lyst til å prøve masse kjoler i butikk for så å finne drømmekjolen.
Ny eller brukt brudekjole?
Opprettet av
klar for 3?
, juli 11 2012 11:39
2 svar til dette emnet
Skrevet 11 juli 2012 - 11:39
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 13 oktober 2012 - 11:36
Hei!
Jeg anbefaler deg å bruke litt tid på Finn.no - det er et tryggere alternativ enn utenlandske sider. Dessuten er kjolene her både brukte og ubrukte, og de som selger dem er ofte interessert i å få solgt dem - FORT. Så ring litt rundt, press litt på pris - og kos deg i jakten på kjolen din! Lykke til!
Jeg anbefaler deg å bruke litt tid på Finn.no - det er et tryggere alternativ enn utenlandske sider. Dessuten er kjolene her både brukte og ubrukte, og de som selger dem er ofte interessert i å få solgt dem - FORT. Så ring litt rundt, press litt på pris - og kos deg i jakten på kjolen din! Lykke til!
Skrevet 17 oktober 2012 - 13:07
Jeg lette etter kjole i 1 år. Kikket på alle kolleksjonene jeg kunne finne på nettet, så på finn og på bilder av kjoler, så på ebay og uenlandske sider også for å se hva som var. Jeg fant fort ut hva jeg ikke ville ha. Etter som sagt ca 1 år uten å finne en eneste kjole jeg kunne tenke meg å ha på når dagen kom, fant jeg en kjole på finn.no til 5000kr. Jeg kjøpte den på flekken