Gå til innhold

Vært mye fram og tilbake med en fyr..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og nå sier han jeg finner meninga hans i sangen poisen... Etterfulgt med at han vil, men kan ikke...

Vil det skal fungere men...

 

Hva gjør jeg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme dama som snakker om daten hun var på vil jeg tro... nekter å tro at flere enn 1 av de få damene som sikkert er pålogga her inne nå sier fyr om en mann.... Busted....

 

God sommer med vinflaska da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var uforstålig? Vært mye frem om tilbake med en fyr/mann/gubbe hva du nå kaller det.

Han gir meg linken til sangen "poisen" av alice cooper, og sier at det beskriver slik han mener/føler.. Han vil innlede forhold, men kan ikke...

 

Skulle jeg vente med å skrive til imorgen, da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeh, han høres rar ut :P Ville ikke satsa på han. Han vil du skal høre på en sang for at du skal vite hva han føler?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Du kan jo lese teksten til Poison. Så vil du sikkert tolke det dithen at mannen på en "poetisk" måte prøver å si at han er fullstendig besatt av deg men at du er så farlig for ham at han rett og slett må holde seg unna.

 

Dette er nok et av de eldste triksene i boka.... Og sannheten er at han rett og slett ikke er interessert i deg, men han synes dette er en ok måte å få deg til å føle deg spesiell på og vil få deg til å tro at det er skikkelig hardt å dumpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_
OK. Du kan jo lese teksten til Poison. Så vil du sikkert tolke det dithen at mannen på en "poetisk" måte prøver å si at han er fullstendig besatt av deg men at du er så farlig for ham at han rett og slett må holde seg unna. Dette er nok et av de eldste triksene i boka.... Og sannheten er at han rett og slett ikke er interessert i deg, men han synes dette er en ok måte å få deg til å føle deg spesiell på og vil få deg til å tro at det er skikkelig hardt å dumpe deg.

 

Signerer. Svært mange menn er for feige til å dumpe dama, så de finner på unnskyldning, pynter på sannheten og oppfører seg som drittsekker for å få DAMA til å skygge banen. Been there, done that. Dump taperen og aldri kontakt ham igjen. Sånt blir det aldri noe av. Selv om mange sier at mannen måååå få lov å jakte, spille masse mindgames og lignende - er det mye frem og tilbake, så er interessen ikke der. Har du truffet den rette, skal alt gå lekende lett i det fleste tilfeller, uten unødvendige spill, slit skuffelser og lignende. Lykke til med å kvitte deg med søppelet og finne ordentlig mann med stor M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...