Gå til innhold

Sikkerhet som anonym


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan blir anonyme innlegg lagret og hvem kan se hvem som er avsenderen? Hvor sikkrt er det at anonymiteten ikke kan brytes ved en feil eller ved en lovendring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

De anonyme innleggene blir lagret som alle andre innlegg. Men de blir liggende på en anonym profil, slik at innleggene ikke skal kunne kobles opp mot din profil.

Det er kun vi som jobber med Barn i magen / Din baby som kan se hvem som skriver innleggene, samt Interaktiv Sikkerhet som modererer sidene.

 

Anonymiteten brytes ikke, og vi kommer ikke til å endre reglene slik at de plutselig kan vises.

 

Håper det var svar på spørsmålene dine.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at dere har noen planer om å åpne slik at man kan se hvem som har skrevet hva, men rent teoretisk er det slik at om lovverket endres slik at all anonymitet skal brytes så er det teknisk mulig? Blir innleggene noen gang slettet eller ligger de der for bestandig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene blir aldri slettet og blir liggende der bestandig.

Og om det teoretisk skulle bli slik at all anonym skal forsvinne, kommer innlegg som allerede har blitt lagt inn som anonym bli liggende som anonyme. Det kan jeg forsikre deg om.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med profilen vår. Slettes den fulstendig om vi sletter den eller blir det liggende en kopi av den også et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er bare jeg og det firmaet som modererer for oss som kan se hvem som skriver som anonym.

 

Hvis du sletter profilen din blir innleggene liggende som gjesteinnlegg. Men det blir ikke liggende noen kopi av andre ting.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...