Gå til innhold

ja, kanskje jeg er hysterisk.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Et barn med flytevest på seg drukner da ikke! Hva slags ulykker snakker dere om?

 

Det er sommer, man må da kunne dra til sjøen med barna sine uten å være like mange barn som voksne. Tror dere at vi med 4-5 unger lar være å dra til sjøen?

 

Det er ikke farlig å være i nærheten av vann så lenge man tar sine forholdsregler, som f.eks vest.

 

Jeg dro på jobb i dag jeg, og mannen hadde med seg fire barn til sjøen, de storkoste seg alle mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et barn med flytevest på seg drukner da ikke! Hva slags ulykker snakker dere om? Det er sommer, man må da kunne dra til sjøen med barna sine uten å være like mange barn som voksne. Tror dere at vi med 4-5 unger lar være å dra til sjøen? Det er ikke farlig å være i nærheten av vann så lenge man tar sine forholdsregler, som f.eks vest. Jeg dro på jobb i dag jeg, og mannen hadde med seg fire barn til sjøen, de storkoste seg alle mann :)

 

var noen av dem under 3 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil det være helt uproblematisk for enkelte å reise alene med 3 barn til sjøen, men for andre kan det være en større utfordring.

Barn er forskjellige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Jeg var alene på stranden i dag med fire barn i alderen 2 til 9 år. Er jeg totalt uansvarlig da?

 

Man vet vel selv hva man klarer å håndtere, og om mannen min ville reist på fisketur med alle barna, så hadde jeg rolig antatt at han selvsagt visste at det hadde han kontroll på. Så jeg synes du virker litt hysterisk ja HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er rett som det er på sjøen i båt sammen med alle fire barna.. Minste er 1,5 år.. De største kjenner reglene for hvordan de forholder seg til båt og sjø så det har jeg aldri sett på som et problem.. 1 åringen sitter fint selv om hun er aktiv til tusen på land ;) 3 åringen din kommer jo ikke til å hoppe ut av båten?! Å hvis han gjør det, så lærer han av det ;)

 

Ikke bind ham fast i tau som noen foreslår, da blir han med båten ned hvis den går rundt og synker :-/

 

Kanskje han skal få prøvd det? Gi han den tilliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...