Så rart, om kveldene kooooser jeg meg, har det kjempegreit da. Men dagtid/morgentid, alt er bare pes pes pes pes!
Ny dag, nytt pes, bare ork! Orker ikke dusje en gang, hode dunker, kroppen er sliten. Slik er det hver dag, alltid!
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 04 2012 09:28
7 svar til dette emnet
Skrevet 04 juli 2012 - 09:28
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 04 juli 2012 - 09:31
Trener du? Jeg syns det hjelper på både humør og slapphet.
Skrevet 04 juli 2012 - 09:38
Er noen av oss som er B-mennesker.
Ikke så greit å kombinere med småttiser men..
Ikke så greit å kombinere med småttiser men..
Skrevet 04 juli 2012 - 09:40
HI her:
Trener IKKE, er du galen, hehe, det hadde jeg aldri orket. Det er et ork bare det å kle seg. Hadde jeg ikke hatt noen å ta hensyn til hadde jeg gått i morgenkåpen hele dagen, ikke dusja før på ettermiddagen....
Trener IKKE, er du galen, hehe, det hadde jeg aldri orket. Det er et ork bare det å kle seg. Hadde jeg ikke hatt noen å ta hensyn til hadde jeg gått i morgenkåpen hele dagen, ikke dusja før på ettermiddagen....
Skrevet 04 juli 2012 - 10:30
Skjønner hva du mener. Det er et ork å stå opp om morgenen. Hadde det ikke vært for vesla som vekker meg med verdens fineste smil, så hadde jeg aldri klart dagen!
Skrevet 04 juli 2012 - 14:55
alle kan bli sliten innimellom og føle som deg.
lemp mere over på samboer/mann. menn generellt kan bli flinkere til å avlaste oss uten at vi må minne dem på det!
lemp mere over på samboer/mann. menn generellt kan bli flinkere til å avlaste oss uten at vi må minne dem på det!
Skrevet 04 juli 2012 - 16:18
Kanskje du mangler noen vitaminer e.l.? Eller har lavt stoffskifte?
Skrevet 04 juli 2012 - 17:57
Ta deg en tur til legen for å utelukke fysisk eller psykisk sykdom!