Her er en av sykdommene barnet ditt kan få og dø av ved å ikke bli vaksinert:
http://no.wikipedia.org/wiki/Meslinger
Dere som ikke vaskinerer barna deres; Er dere stokk dumme??
Opprettet av
Anonym bruker
, juli 04 2012 00:48
6 svar til dette emnet
Skrevet 04 juli 2012 - 00:48
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 04 juli 2012 - 04:58
Blir det ikke feil å kalle folk stokk dumme fordi de velger å ta ett annet valg enn deg?Begge mine barn er vaksinert,men jeg mener at andre må ta det valget som passer dem best!!
3 godjenter -97,98 og 2012
Skrevet 04 juli 2012 - 06:01
Er ikke dette diskutert i alle retninger her inne? Følger ikke helt med du HI.
Skrevet 04 juli 2012 - 06:42
Regner du med at de skal stille seg opp på geledd og rope JA, VI ER DET! og deretter løpe avsted til vaksinekontoret? (Det hadde jo vært en drømmeløsning, selvsagt, men hei - tror neppe det skjer.)
Skrevet 04 juli 2012 - 06:46
Tror nok de som velger å ikke vaksinere barna sine har satt seg en smule inn i tingene, og vurdert grundig fordeler og ulemper før de har truffet sin avgjørelse. Det at du kaller folk "stokk dumme" fordi de har en annen mening enn deg om et kontroversielt tema, viser vel bare at du aldri vil være i stand til å velge det beste for dine barn, med tanke på at du IKKE prøver å sette deg inn i tingene. Og jo, jeg har vaksinert mine barn, men har STOR respekt for de som lar være. Tenk deg om før du kommer med sånne tåpelige utsagn, vi er voksne mennesker her inne.
Skrevet 04 juli 2012 - 07:51
HÆÆÆ !
jeg vaksinerer mine barn for det "vanlige" som har vÆt i alle år... MEN ikke for svineinfluensa osv..det er bare tull. skremselprogamanda og giftinnsprøyting på menneskene...å for å bevise dette kan en ta et tilbakeblikk på utkast i vg og diverse artikler om at vaksinen var bre en test og "prøvekanin" opplegg...
i tillegg som at dem fikk giftig dritt i blodet på folk. det ser man på alle bivirkningene folk fikk av denne....nakolepsi, austisme, nummenhet, lammelse og mange mer....
jeg vaksinerer mine barn for det "vanlige" som har vÆt i alle år... MEN ikke for svineinfluensa osv..det er bare tull. skremselprogamanda og giftinnsprøyting på menneskene...å for å bevise dette kan en ta et tilbakeblikk på utkast i vg og diverse artikler om at vaksinen var bre en test og "prøvekanin" opplegg...
i tillegg som at dem fikk giftig dritt i blodet på folk. det ser man på alle bivirkningene folk fikk av denne....nakolepsi, austisme, nummenhet, lammelse og mange mer....
Skrevet 04 juli 2012 - 08:00
Anonym bruker skrev 04 juli 2012 - 00:48:
Her er en av sykdommene barnet ditt kan få og dø av ved å ikke bli vaksinert: http://no.wikipedia.org/wiki/Meslinger